Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy nie wiem co robić do tej pory myślałem,że to chlodniczka spalin ta rurka puszcza a tu lipa co zauważyłem:

 

http://i42.tinypic.com/2emn1uc.jpg

 

na tej śrubce robi się czarne i stąd kapie i spada na chłodniczkę... co lepsze ktoś sylikonem tam to wszystko wziął i mimo to puściło i kapie dalej a tu dalej:

 

http://i40.tinypic.com/v2w9i1.jpg

 

ten bok ktoś silikonem wziął(tu gdzie kreska to nic nie leje się) tylko tam gdzie strzałka w tym zakamarku tam tez świeci się na czarno.... przecież to jest część nie wymienialna tylko łącznie z silnikiem ehh :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

 

co z tym zrobic? zauważyłem tez,że ktoś przedłużał śrrubki spawając jest by były dłuższe :mad2: :mad2:

 

 

panowie proszę pilnie co możmna zrobić bo jestem załamany.Ciągle coś czarnego z tej śrubki na dole się wydobywa i rozlewa się na chłodniczkę a potem śmierdzi pod maską jak by spalenizną

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ale partyzantke odjebali do zagonki.Czeka Cię pewnie zdejmowanie calej gory i skladanie na uszczelkach a nie na gipsie jakims.Pytanie co jeszcze odkryjesz po drodze.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

byłem u mechanika mówi to wycieka olej i mówi to nie jest czasami z zaworów :cry2: :cry2: bo ze zdjęcia dokładnie nie widzi

 

:cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Opublikowano
No to nad czym rozkmina, osłony, kolektor dolotowy, wtryski, wszelki osprzęt pokrywy zarorów i sama pokrywa do góry i montaż w odwrotnej kolejności na nowych uszczelkach i uszczelniaczach, wymieniając po drodze całe pozostałe druciarstwo. Prosta i przyjemna robota, samo czyste majtanie kluczami, kilka nowych śrub, odpowiednie momenty dokręcania i procedura serwisowa. Nie wiem, w czym taka panika :mrgreen:

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

osłony to nie problem,kolektor zdjąć tez,wtryski tu może być gorzej ps trzeba potem coś ustawiać? te wtryski itp??

 

 

bo tak osłony silnika to sobie poradzę zdjąć

kolektor też

przepływka

rura ic

filtr powietrza

 

to wszystko sam zdemontuję bardzo szybko czy prócz tego jeszcze dużo zostaje?? np chłodniczka spalin potem odpowietrzanie itp???

 

czyli prócz uszczelki pokrywy zaworów musze jeszcze osobno uszczelniacze kupić?

Opublikowano

Nie. Przód silnika włącznie z vacu pompą zostaje nie ruszony. Zdejmujesz tylko to co od góry. Wtrysków nie trzeba ustawiać, trzeba je włożyć tylko w te same dziury z których zostały wyjęte. Albo wyrwane, różnie bywa :D.

Ogólnie, to roboty na dwie godzinki bez przygód. Z przygodami - sky is the limit, bo nie ma reguły jak wtryski się zachowają, ile śrub urwiesz i ile gwintów ktoś już urwał wcześniej. No generalnie takie poprawianie po kimś to zawsze frajda porównywalna z goleniem się tępą maszynką i prawie jak śledztwo prokuratorskie :mrgreen:. Do tego kilka stówek na uszczelki i inne normalia - i zrobione.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano (edytowane)
Uszczelka pokrywy zaworów, uszczelniacze kolektora dolotowego, uszczelki pod wtryskiwacze, pasta uszczelniająca (nie mylić z silikonem), do tego mówię, to co znajdziesz po drodze. No chyba, że chcesz to zrobić tak, jak masz to zrobione już teraz, to kup tylko tubę sanitarnego Atlasa i problem z głowy. Edytowane przez carl0s

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Staszek puki autko nie będzie miało ściągniętej pokrywy zaworów to nie ma co się doktoryzować ......................... .
Opublikowano

Mechanik stwierdził, że to uszczelniacze zaworowe bo cieknie spod dekla zaworów? Gdyby uszczelniacze były nawet pęknięte i twarde jak kamień to nic by tamtędy nie kapało. Miał byś głowicę suchą jak pieprz.

Jak przy porannym rozruchu dymi na niebiesko i zużywa znaczne ilości oleju to nad uszczelniaczami można się zastanawiać

Opublikowano

ahaa czyli kolego tylko uszczelka pod pokrywą zaworów... tylko tego nie kumam:

 

dokładnie widać co się leje

 

http://i39.tinypic.com/2zs7fxx.jpg

 

i jaki to ma związek z uszczelką zaworów? dodam,że cieknie ze śruby,ale ta śruba jest od góry wkręcna więc tam wychodzi tylko gwint więc jakim cudem cieknie przez śrubę....

 

S-NA ZIELONA TO ŚRUBA Z KTÓREJ CIEKNIE I ZOSTAŁA ONA SYLIKONEM PRZYKRYTA PRZEZ KOGOS

Opublikowano
ahaa czyli kolego tylko uszczelka pod pokrywą zaworów... tylko tego nie kumam:

 

dokładnie widać co się leje

 

http://i39.tinypic.com/2zs7fxx.jpg

 

i jaki to ma związek z uszczelką zaworów? dodam,że cieknie ze śruby,ale ta śruba jest od góry wkręcna więc tam wychodzi tylko gwint więc jakim cudem cieknie przez śrubę....

 

S-NA ZIELONA TO ŚRUBA Z KTÓREJ CIEKNIE I ZOSTAŁA ONA SYLIKONEM PRZYKRYTA PRZEZ KOGOS

Szczerze mówiąc, ja nie mam pojęcia co to jest za miejsce. Pokaż dokładniejsze zdjęcie.
Opublikowano

tutaj gdzie czarne strzałki to jest śruba ta góra(tutaj u góry nic się nie leje) dodam zwróć uwagę na drugą strzałkę tutaj na tym zdjęciu ta druga śruba/nakręta ona jest jak widziałem zespwana,tak jak by ktoś przedłłużał coś.

 

http://i40.tinypic.com/29ogzl0.jpg

 

 

a tutaj jest ta śruba co się leje:

 

http://i39.tinypic.com/4tr09g.jpg

 

to jest ta sama śruba co na zdjęciu powyżej tylko ona jest na dole(ta końcówka co zaznaczyłem na czerwono) i z tego się leje i to mnie dziwi jakim cudem się leje z tamtąd skoro śruba jest wkręcona to gdzie tam jaki luz pomiędzy śrubą jest,ze przecieka przez nią o to chodzi

 

 

ps ta część jest po zdjęciu rury od przełwomierza do turbo i po zdemontowaniu przeływki dopiero dokładnie to widać... lecz tej śrubki na dole nie widać gołym okiem tylko trzeba przystawić lusterko tam by to zobaczyc.DOKŁADNIE TO JEST NAD CHŁODNICZKĄ SPALIN,NAD RURKĄ KARBOWANĄ CO ŁĄCZY SIE Z KOLEKTOREM

Opublikowano

Uszczelka pod pokrywą zaworów, czy uszczelniacze kolektora czy uszczelki / uszczelniacze wtryskiwaczy, to nie jest tożsame z uszczelniaczami zaworowymi. Nie myl pojęć, nie wpadaj w panikę, weź głęboki oddech, a przede wszystkim, jak idziesz rozmawiać z mechanikiem to weź ze sobą nie wiem, dyktafon, i później dwa razy przeanalizuj co on powiedział.

I na boga - uspokój się. Zesrałeś się na rzadko prawie w sprawie kropelki oleju, kropki rdzy... Wyluzuj, bo dostaniesz wylewu jakiegoś czy innego udaru.

 

A odpowiadając na Twoje pytanie - tak, musisz wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo to ona uszczelnia to właśnie miejsce wycieku. Nie ma co gdybać, dywagować. Robisz to, albo nie robisz i masz jak widzisz. Koniec pieśni, kropka.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

kolego Tylko jeden problem mały uszczelka pokrywy zaworów nie obejmuje miejsca tej śruby,prosze bardzo:

 

czarno na białym:

 

http://i41.tinypic.com/281c7eg.jpg

 

czerwona strzałka taka jest ori śruba i ta śruba ori ma nigdzie z tyłu NIE WYSTAWAĆ a ktoś zrobił tak,że tutaj gdzie zielone zaznaczyłem,rozwiercił na wylot i dał śrubę taką długą i na końcu kontra na nakrętkę i przez to,że konieć(tam gdzie zielone) zostało przewiercone na wylot to się teraz leje,bo fabrycznie tam nie ma prawa być przewiercone na wylot... i co teraz robić???

Opublikowano

kolego Tylko jeden problem mały uszczelka pokrywy zaworów nie obejmuje miejsca tej śruby,prosze bardzo:

 

czarno na białym:

 

http://i41.tinypic.com/281c7eg.jpg

 

czerwona strzałka taka jest ori śruba i ta śruba ori ma nigdzie z tyłu NIE WYSTAWAĆ a ktoś zrobił tak,że tutaj gdzie zielone zaznaczyłem,rozwiercił na wylot i dał śrubę taką długą i na końcu kontra na nakrętkę i przez to,że konieć(tam gdzie zielone) zostało przewiercone na wylot to się teraz leje,bo fabrycznie tam nie ma prawa być przewiercone na wylot... i co teraz robić???

 

 

PROSZĘ PILNIE O POMOC/PORADĘ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.