Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Kolejna propozycja którą rozważam - sprzedawca mówi że do lakierowania jest tylna klapa bo nad listwą jest parę pęcherzy rdzy i od wew. strony tylnych nadkoli są jakieś drobne rzeczy - do konserwacji, przebieg 267tys. km , wymienił na dymionie migacze...

 

http://otomoto.pl/bmw-328-2-8-manual-full-wypas-C31762468.html

 

Jakieś macie uwagi? :) w sumie z VIN wszystko się zgadza. Moglby ktos rzucic fachowym okiem? :)

 

Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia 	 WBAAM51050AZ65755
Kod typu 	 AM51
Typ 	 328I (EUR)
Typoszereg E 	 E46 (4)
Seria 	 3
Rodzaj konstrukcji 	 LIM
Układ kierowniczy 	 LL
Drzwi 	 4
Silnik 	 M52/TU
Pojemność skokowa 	 2.80
Moc 	 142
Napęd 	 HECK
Skrzynia biegów 	 MECH
Kolor 	 TITANSILBER METALLIC (354)
Tapicerka 	 STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Data prod. 	 1998-08-19

Składanie  Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S210A 	 DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) 	 Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S226A 	 SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG 	 Sportowe dostosowanie podwozia
S235A 	 ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR 	 Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą
S256A 	 SPORT-/MF-LENKRAD/GESCHW.REGELUNG 	 Kierownica sport./MFL/regul. prędk.
S302A 	 ALARMANLAGE 	 Instalacja alarmowa
S313A 	 AUSSENSPIEGELPAKET 	 Lusterko zewn. z funkcją składania
S320A 	 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL 	 Brak napisu modelu
S354A 	 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE 	 Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S403A 	 GLASDACH, ELEKTRISCH 	 Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S428A 	 WARNDREIECK 	 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S438A 	 EDELHOLZAUSFUEHRUNG 	 Wersja z drewna szlachetnego
S441A 	 RAUCHERPAKET 	 Pakiet dla palących
S465A 	 DURCHLADESYSTEM 	 System załadunku
S481A 	 SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER 	 Fotel sportowy
S494A 	 SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER 	 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S502A 	 SCHEINWERFER-WASCHANLAGE 	 Spryskiwacze reflektorów
S521A 	 REGENSENSOR 	 Czujnik deszczu
S528A 	 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC) 	 Autom. kontrola obiegu powietrza
S534A 	 KLIMAAUTOMATIK 	 Klimatyzacja automatyczna
S606A 	 NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS 	 Radionawigacja
S672A 	 CD WECHSLER 6-FACH 	 Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S674A 	 HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON 	 System HiFi Harman Kardon
L801A 	 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG 	 Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A 	 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA 	 Spis dealerów, Europa
S879A 	 DEUTSCH / BORDLITERATUR 	 Literatura pokładowa, niemiecki

 

Pozdrawiam,

Piotrek :)

bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano
Zapytaj dlaczego wszystkie listwy polakierował?jaki ma przebieg?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

poprosiłem o więcej zdjęć ;) dam znać jak dostanę :)

 

jeśli chodzi o listwy - już takie kupił ale ma czarne jakbym chciał - może dorzucić.

bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano (edytowane)
w sumie przekonują mnie te fotki że sprzedający raczej nie stara sie czegoś ukryć - chyba pojade po to auto - ale popatrzcie na fotki - bo moze ja czegoś nie widzę... Edytowane przez pietrovek
bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano

no widać - brak soczewek siedzą palniki w oprawkach od zarowek - zmieniłbym na zwykłe - ale to detal...

 

nadkole też by sie porządnie zrobiło i byłoby myślę ok

bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano

no i regulacja swiatel jest w pokrętle a przy ksenonie tego nie ma.

Ciekawe jak silnik, bo wygląda w miarę ale lakier nie jeździ, tylko silnik - i tutaj moze byc jakas mina

Opublikowano
wiadomo - sprzedawca mówi że jest ok - no ale jak pojadę to sprawdzę ;) Mechanik umówiony, INPA gotowa do akcji :D hehe
bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano
Hmmm...rozmawialem ze sprzedawca - z silnikiem jest niby wszystko ok - nie grzechocze, rowno pali i nie ma problemu z zimnym startem - jednak jak stwierdzil troche oleju bierze - od wymiany do wymiany (czyli dla niego co rok) maksymalnie trzeba dolac jakies do 1l....hmmm...troche mnie to zastanawia....
bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam, że bierze więcej :wink: M54 biorą jeszcze więcej i właściciele muszą się z tym pogodzić..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

M54 to 3.0 a tu mamy 2.8 czyli M52 - chyba ze sie myle? ;)

 

Jak na 20tys wezmie 1l to jescze jakos chyba strachu nie ma...gorzej jak 1l/1000km ale mysle ze tak zle nie jest...

bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak jak piszesz, podałem przykład silników M54, które mogą brać właśnie 1l/1000km..ale w M52 też musisz być na to przygotowany, myślę, że gdzieś o połowę mniej, w sinikach o dobrej kondycji pewnie jeszcze mniej; albo w ogóle, ale na to się nie nastawiaj :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Czyli nie jest to cos nowego...to mnie pociesza - ok ;)

 

Z biegiem.czasu moze zdejme glowice, wymienie uszczelniacze, wyhonuje gladzie i zmienie pierscienie oraz panewki...i nie bedzie brac nic ;)

 

Aha...autko jezdzi na 10w40 semisyntetic...

bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano
Mogę sprawdzić bo to z forum BMW Chojnice znam tą bunię.
Opublikowano

Cóż, bylem zobaczyłem - niestety ale stan silnika nie był dla mnie odpowiedni.

 

Lakierniczo - w porządku - tylko błotnik PP był lakierowany (220um), w innych miejscach grubość warstwy 80um-160um , jest kilka ognisk korozji w miejscach "typowych"

Środek - jak na ten wiek - całkiem zadbany, kilka przetarć, radio mocno zmęczone - lekko brudna podsufitka.

bądź wyrozumiały...kupiłem niedawno swoje pierwsze BMW ;)
Opublikowano
Dokładnie tak jak piszesz, podałem przykład silników M54, które mogą brać właśnie 1l/1000km..ale w M52 też musisz być na to przygotowany, myślę, że gdzieś o połowę mniej, w sinikach o dobrej kondycji pewnie jeszcze mniej; albo w ogóle, ale na to się nie nastawiaj :wink:

 

Norma zużycia oleju dla tych silników jest do 1,5L na 10000 km.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Możesz dokładniej napisać co ci nie pasowało przy silniku? Potencjalnie oszacować wkład finansowy potrzebny do jego ogarnięcia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.