Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Z dwulitrówek w e39 na pewno coś znajdzie. Już nie przesadzajcie ze za dyche nic nie kupi...

Dobrze napisałeś "coś" :mrgreen:

Znajomy szuka od 3 miesięcy e39 2.0i ,praktycznie bez limitu kasy, jedyny warunek musi być w bdb stanie . Jak na razie mówił ,że te co oglądał to tragedia ,albo bite albo zajechane .

Więc życzę powodzenia w szukaniu za 10k :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, że to już są pełnoletnie auta i zawsze bedzie coś do zrobienia i na samych pieniądzach na zakup się nie skończy.

Święte słowa!!!

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, po zdjęciach nic konkretnego nie widać, jedynie co rzuca się w oczy to brudne i przebarwione na niebiesko-czarno skóry.

Jeżeli samochód Nie ma korozji (ranty drzwi, klapa, tylne progi są bardzo ładne)Jeżeli Samochód posiada wszystkie listwy, nie jest poobijany i partacko naprawiany.. (zaprawki, gruba skórka pomarańczy, elementy źle spasowane)

Jeżeli silnik, skrzynia, dyfer są suche, chodzą dobrze, LPG jest zamontowane jak należy to starguj cenę i masz dobrą fure.. Do której dołożysz trochę kasy.. czyli bieżąca eksplatacja i doprowadzenie wnętrza do używalności, min wymiana skór lub kapitalna renowacja..

(lepsze to niż wydanie na dzień dobry 20 tyś zł a i tak połowa rzeczy kwalifikuje się do wymiany)

 

Jeżeli powyższe punkty które opisałem, czyli rdza, niedoróbki, jeżeli silnik jest oblepiony olejem, rzęzi, nierówno pracuje, skrzynia dziwnie się zachowuje To nie było tematu.

 

Nie sztuką jest wydać jak najwięcej kasy za 20 letni samochód aby jeździł i nie sztuką jest wywalić jak najmniej aby samochód stał.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, po zdjęciach nic konkretnego nie widać, jedynie co rzuca się w oczy to brudne i przebarwione na niebiesko-czarno skóry.

Jeżeli samochód Nie ma korozji (ranty drzwi, klapa, tylne progi są bardzo ładne)Jeżeli Samochód posiada wszystkie listwy, nie jest poobijany i partacko naprawiany.. (zaprawki, gruba skórka pomarańczy, elementy źle spasowane)

Jeżeli silnik, skrzynia, dyfer są suche, chodzą dobrze, LPG jest zamontowane jak należy to starguj cenę i masz dobrą fure.. Do której dołożysz trochę kasy.. czyli bieżąca eksplatacja i doprowadzenie wnętrza do używalności, min wymiana skór lub kapitalna renowacja..

(lepsze to niż wydanie na dzień dobry 20 tyś zł a i tak połowa rzeczy kwalifikuje się do wymiany)

 

Jeżeli powyższe punkty które opisałem, czyli rdza, niedoróbki, jeżeli silnik jest oblepiony olejem, rzęzi, nierówno pracuje, skrzynia dziwnie się zachowuje To nie było tematu.

 

Nie sztuką jest wydać jak najwięcej kasy za 20 letni samochód aby jeździł i nie sztuką jest wywalić jak najmniej aby samochód stał.

 

Pozdro

A myślisz że własciciel tego "cuda" nie wie co sprzedaje, w jakim to jest stanie i ile to jest warte? :mad2:

Moje bmw moje zasady...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.