Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a cos wiecej? jak wczesniej sie zachowywal? wszystko bylo okej i dzis odpalil, 2 sekudny zgasło a ponowne proby odpalania co daja? kreci tylko rozrusznikiem? nic nie próbuje załapac? jasnowidzem nikt nie jest przyczyn moze byc wiele
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

nie dochodzi paliwo zapewne,

odpał na 2 sekundy to pozostałości paliwa w układzie.

1.mało paliwa w zbiorniku i woda która się w nim kondensuje + mróz = niedrożny układ paliwowy

tak tak - wiem ze to nie diesel ale w swojej karierze już widziałem kilka razy takie przypadki

2. padła pompa paliwa , lub jej zasilanie ( bezpieczniki??).

 

od tego bym zaczynał - choć możliwych przyczyn może być wiele - czujniki położenia ect.

 

reasumując - ciepły garaż i po kilku godzinach sprawdzamy , a jak jest możliwość to łączymy kompa i czytamy

Opublikowano
tak wczoraj było wszystko ok. dzisiaj chciałem odpalic auto z rana odpaliło na 2 sek. i zgasło. rozrusznik kręci. probowalem psikac startem coś lapal ale nie odpalil. sprawdzilem pompke nie slychac. piny sprawdzone prad jest. czyli po tych ogledzinach to pewnie bedzie pompka tak??? czy może coś jeszcze??
Opublikowano

teoretycznie powinno być słychać, choć u mnie np nie słychać

 

jeśli podejrzenie pada na pompę paliwa sprawdzamy byle jakim wkładem pompy paliwa z ciśnieniem około 3,5bar wrzuconym bezpośrednio do zbiornika (nie rozbieramy kosza tylko łączymy wszystko na krótko) - takie wkłady można zakupić w IC (chinolki) za grosze - do sprawnego zweryfikowania usterki starczy, jeśli auto "zabangla" szukamy odpowiednio dobrego wkładu pompy paliwa,rozbieramy kosz pompy i wymieniamy wkład.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wstępnie sprawdzić czy to wina pompy, najlepiej jest na listwie wtryskowej.

Sorki za jakość zdjęć (znalezione na szybko w necie, aby tylko zaznaczyć co i jak).

 

Trzeba ściągnąć osłonę zaznaczoną na zdjęciu

http://images62.fotosik.pl/580/0de12b0070e0140cmed.jpg

 

 

Po jej zdjęciu masz widoczną listwę wtryskową. Na jej końcu jest nakrętka/zaślepka (zaznaczona na zdjęciu). Należy ją odkręcić. Jest tam zaworek, który np. jakimś śrubokrętem trzeba wcisnąć w momencie, gdy druga osoba będzie próbowała odpalić auto. Jeśli benzyna solidnie tryśnie możemy wykluczyć pompę.

 

P.S. Dekla nie trzeba ściągać.

 

http://images61.fotosik.pl/578/e728d3b4a3f0326bmed.jpg

Opublikowano
no ok. a jeszcze jedno pytanie. zdjąłem wężyk idący do pompki paliwa i po probie odpalenia powinno leciec paliwo z tej pompki tak??
Opublikowano
tak - i to dość mocno. wiec uwaga na wnętrze, rozumiem ze zasilanie elektryczne do pompy dochodzi ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.