Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vin powinien rozkodować autor tematu

 

 

Wyposażenie

 

 

 

 

 

Dane pojazdu

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBADT31090GN70379

Kod typu DT31

Typ 525I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.50

Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/GRAU (F4TT)

Data prod. 2000-09-18

 

 

Wyposażenie

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business

 

 

Wyposażenie seryjne

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Information

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę biedak ,ale nie ma co ukrywać że zadbany . Ja bym na twoim miejscu jechał obejrzeć zwłaszcza ,że cena też przyzwoita .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylny zderzak w e39 sam z siebie się tak nie deformuje, nawet jak auto jeździ w gorącym klimacie :wink:
Opublikowano
Za stan kolekcjonerski to w De trzeba zapłacić 5 tys euro,z takim przebiegiem to nawet więcej.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
Zwróćcie uwagę na listewki pod reflektorami z przodu. Dokładnie na miejsce, w których dochodzą one do przodu maski (nerek). Lewa wystaje bardziej, prawa troszkę mniej.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Na zdjęciu prawej tylnej lampy zwróćcie uwagę czy lakier na klapie powinien mieć aż taką "skórkę pomarańczy"?

 

Auto ładnie się prezentuje, gdybym znalazł takie w wersji silnikowej, której szukam pewnie bym oglądał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ta tapicerka siedzeń wygląda jak w Mercedesie W124, wg mnie nie pasuje do BMW

Ja ogólnie też nie lubię tych materiałowych siedzeń ,ale za taką kasę M-paków w skórze nie ma co się spodziewać .

Druga sprawa ,że kolorystyka wnętrza mi się podoba i to bardzo . Miałem podobnie w e46 tylko że dodatkowo właśnie skóra była .

Utrzymanie takiego wnętrza w czystości to nie lada wyczyn . Najgorzej było po mechanikach ,wszędzie odciski czarnych paluchów :mad2:

Opublikowano
Też mi się wydaje, że na tylnej klapie jest skóra pomarańczy. Na zdjęciu lewego narożnika tej klapy w porównaniu z prawym to wygląda jakby tam nie było linii prostej tylko wygięcie(linia nad lampą) - może tak zdjęcie wyszło bo nie możliwe żeby tyle szpachli było. No i ten zderzak :duh: ale co tam, przecież to stan kolekcjonerski :D tył na pewno do weryfikacji. Jeszcze drobny detal w sumie jako pytanie- czy mieszek fabrycznie jest czarny czy taki jak od ręcznego?
Opublikowano

No Panowie- czapki z głów ;) Jestem pod wrażeniem spostrzegawczości. Szczególnie dla 'Azaj' i 'Pakito'. Prawy przód był robiony i to dość niechlujnie patrząc od komory silnika. Blacha klepana i albo nie malowana, albo źle pomalowana. Zawieszenie też było ruszone (chyba dostał strzał w koło- błotnik), lampa wygląda na oryginał, ale mocowania są grzebane. Poza tym opona na 99 % przełożona z przodu na tył bo była podcięta.

 

Co więcej- silnik nie pracuje perfect. Prawdopodobnie (z tego co mówił znajomy z BMW który go słuchał)- VANOS'y. Pod korkiem oleju 'żółty budyń'. Jak na moje oko to nic szczególnie dobrego.

Osłona od maski wygryziona/ wydarta w jednym miejscu, źle przymocowana (odpada od strony podszybia).

 

Tapicerka w super stanie. Tu akurat nie ma się co czepiać. Jedynie kwestia tego, że bardzo nie praktyczna. Po samym oglądaniu była już w stanie, który mnie by denerwował, bo każdy 'brudny palec' kończy się koniecznością prania.

 

Ogólnie mówiąc, stan daleki od kolekcjonerskiego i z pewnością do szczegółowej weryfikacji, jeśli ktoś mimo wszystko miałby ochotę się skusić.

 

BTW: jakbyście mieli coś godnego polecenia, jestem otwarty i będę wdzięczny. Po dzisiejszym dniu, nie ograniczam się tylko do benzyn. Jedynie nie zbyt duże silniki, bo nie mam ojca pracującego na tirach ;)

Może być nawet 2 litrowa benzyna,byleby do jazdy na najbliższe kilka lat (w końcu po kilku latach szukania w fiatach i citroenach).

Opublikowano

Jako że dla mojego kolegi wystawiam grzecznościowo to auto na swoim koncie allegro to napisze "co nie co".

 

Zderzak nie jest nigdzie "pofalowany" na jednym ze zdjęć rzeczywiście tak wygląda, ale wystarczy spojrzeć na kolejne żeby zobaczyć że wrażenie jest tylko na jednym zdjęciu, nie jest nigdzie "zdeformowany", nigdzie też nie jest napisane że auto jest bezwypadkowe, było malowane z przodu, a dokładnie zderzak i błotnik na aucie nie ma szpachli.

 

Auto ma wzorcową geometrię i zawieszenie, z tego co wiem to Silesian nawet się tym autem nie przejechał a zadzwonił do kolegi żeby posłuchał dzwięku silnika przez telefon :lol: więc gratuluje telefonicznej dedukcji padniętych vanosów, osad na korku oleju to w tych silnikach norma jeśli robi się krótkie trasy, ale Silesian też tego nie wiedział, mimo że nawet został o tym poinformowany przez telefonicznego kolegę :lol:

 

Opona nie była przekładana, jeśli by spojrzał na tylne opony które wg teori zostały przełożone przekonałby się o tym że jest w błędzie.

 

Tyle ode mnie, jeśli ktoś szuka auta godnego uwagi to to auto z pewnością na nią zasługuje, jeśli ktoś nie boi się tego że auto ma malowane elementy.

 

Pozdro

Opublikowano
Jak auto jest dobre to nie trzeba go bronić, przyjedzie kupiec i kupuje z pocałowaniem ręki. Takie skomlenie na forum jest żałosne, jakby auto było OK to już dawno by bylo sprzedane:)
Opublikowano

Kolego teksty o skomleniu wsadź sobie do ... kieszeni :lol: , koniec OT, to co miałem do napisania napisałem.

 

Pozdro

Opublikowano
Jako że dla mojego kolegi wystawiam grzecznościowo to auto na swoim koncie allegro to napisze "co nie co".

 

Zderzak nie jest nigdzie "pofalowany" na jednym ze zdjęć rzeczywiście tak wygląda, ale wystarczy spojrzeć na kolejne żeby zobaczyć że wrażenie jest tylko na jednym zdjęciu, nie jest nigdzie "zdeformowany", nigdzie też nie jest napisane że auto jest bezwypadkowe, było malowane z przodu, a dokładnie zderzak i błotnik na aucie nie ma szpachli.

 

Auto ma wzorcową geometrię i zawieszenie, z tego co wiem to Silesian nawet się tym autem nie przejechał a zadzwonił do kolegi żeby posłuchał dzwięku silnika przez telefon :lol: więc gratuluje telefonicznej dedukcji padniętych vanosów, osad na korku oleju to w tych silnikach norma jeśli robi się krótkie trasy, ale Silesian też tego nie wiedział, mimo że nawet został o tym poinformowany przez telefonicznego kolegę :lol:

 

Opona nie była przekładana, jeśli by spojrzał na tylne opony które wg teori zostały przełożone przekonałby się o tym że jest w błędzie.

 

Tyle ode mnie, jeśli ktoś szuka auta godnego uwagi to to auto z pewnością na nią zasługuje, jeśli ktoś nie boi się tego że auto ma malowane elementy.

 

Pozdro

 

No to pewnie trzeba wam teraz wielce podziękować, że nie zaznaczyliście bezwypadkowy, ale jak mogliście zaznaczyć skoro widać z kilometra, że po dzwonku. Kolega wyrwał rozp****ne e39 za jakieś grosze i jeszcze macie czelność nazywać to stanem kolekcjonerskim... Zresztą pewnie sam jesteś tym "kolegą"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.