Skocz do zawartości

e46 330i wypadające zapłony na wszystkich cylindrach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

jakieś pomysły na powyższą usterkę?

stało się to nagle, czyli autem jeździłem cały dzień, w pewnym momencie się zatrzymałem i falowanie obrotów i pierdzenie, wszystkie komputery które podłączałem(2xKTS i serwisówka BMW) pokazały to samo: wypadający zapłon na cylindrach 1,2,3,4,5,6 i błędy sond lambda, jeśli dobrze pamietam to na KTSie p173 i p174(p174 na pewno)

 

świece wymieniane jakieś 20kkm temu na bosch platynowe z germanii, nie wierzę aby padły naraz wszystkie cewki

jakieś sugestie co się mogło posypać i w którym pójść kierunku?

pozdr

Opublikowano

odma i wszystkie przewody zostały wymienione na oryginalne rok temu

 

w aucie jest LPG, identyczne objawy są na Pb jak i na LPG

auto na LPG przez ostatnie 35kkm jeździło zupełnie bezobsługowo, więc też mi to nie pasuje

sondy pokazują błąd, ale myślę że to akurat wskazuje na ich prawidłowe działanie - niedopalanie mieszanki na wszystkich cylindrach

Opublikowano
witam kolego,nie jestem pewien w 100% ale mysle ze jesli to sie stało nagle to moze być uszkodzony czujnik polozenia wału
Opublikowano

na szczęście trafiłem na bardzo kumatego mechanika od BMW, przy okazji polecam Czarka z przedmiejskiej we Wrocławiu(wjazd jak na przeglądy)

 

zapłony zaczęły wypadać tak nagle bo silnik zaciągał lewe powietrze

winna okazała się disa - czy "zespół regulacyjny" jak to ma BMW w katalogu, po odłączeniu disy auto chodziło nierówno na wolnych obrotach, ale na wszystkie cylindry - check się palił

mechanik jak wyciągnął starą disę to klapka została mu w rękach, a z kolektora dolotowego wyciągnął nita co trzymał klapkę, więc sporo szczęścia w nieszczęściu i wymiana dosłownie w ostatniej chwili

wcześniej disa nic nei hałasowała a auto chodziło tak jak powinno

po wymianie na nową oryginalną prosto z serwisu i skasowaniu błędów auto śmiga na każdym paliwie tak jak jeździło wcześniej czyli bezproblemowo

Opublikowano

póki co po przejechaniu 400km chodzi równo, checka nie zapala.

pojeżdżę jeszcze z 1000km i podjadę podłączyć pod kompa dla pewności

Opublikowano

u mnie był problem z wypadającym zapłonem na cylindrze nr 2, na zimnym silniku. W zimie najgorzej.

Wymieniłem odmę, lewe ok, cewki ok, świece ok i dopiero wymiana hydropopychaczy na cylindrze nr 2 pomogło. Nie ma check`a, nie ma przechodzenia w tryb awaryjny.

Ale zostało mi bujanie silnikiem na zimnym. Nic nie słychać od disy a jak ją wykręciłem, klapka chodziła prawidłowo.

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.