Skocz do zawartości

E39


Karol34424

Rekomendowane odpowiedzi

1.Po tylu km juz dawno wszystko powinno być wypalone,wystarczy 50km żwawej jazdy jeżeli w wydechu było dużo oleju z dłuższego okresu lub gry turbina sie rozleciała i olej poszedłwłaśnie w wydech

2.Sprawdzaj co jakiś czas stan oleju i dolej do takiego stanu aby łatwiej było widać zmiany,np rano dolej równo z maximum i jezdzić

3.Jeżeli nie ma blokady to kup całą obudowe która jest z uszczelkami,pozbędziesz sie wycieku(btw.nie masz pompostryskiwaczy tylko wtryskiwacze common rail)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu wlałeś tylko 6L oleju, skoro do tego silnika leje się 6,5L? Nie zwlekaj i dolej brakujące pół litra.

Wymień sobie odmę na zestaw do e60, jak :search: na forum to znajdziesz kilka tematów o tym.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro turbina puszczała sporo oleju, to może nadal masz olej w intercoolerze, ten olej powinno się usunąć przed pierwszą jazdą z nową turbiną, bo jak było go dużo, to może zostać wciągnięty do cylindrów i wtedy wyginają się korbowody, nie ma wtedy odpowiedniego stopnia sprężania, tłoki chodzą krzywo i silnik kopci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu myć intercolera,bo mało prawdopodowne żeby olej jeszcze w nim był,a jeżeli bardzo cie to ciekawi co z nim siedzi,to zagrzej auto zdejmij rurę doładowania za intercolerem i trzymaj 2500 3000obr i patrz czy coś z niego leci,pewnie bedzie sucho.sami się napędzacie i szukacie problemów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie ma sensu myć intercolera,bo mało prawdopodowne żeby olej jeszcze w nim był,a jeżeli bardzo cie to ciekawi co z nim siedzi,to zagrzej auto zdejmij rurę doładowania za intercolerem i trzymaj 2500 3000obr i patrz czy coś z niego leci,pewnie bedzie sucho.sami się napędzacie i szukacie problemów

 

Nie osiągniesz takiego przepływu i ciśnienia bez obciążenia silnika, żeby olej wypluło.

Jak nie wywaliło pod obciążeniem w czasie jazdy, to teraz ani tyle tego nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Poranny biały/siwy dym - to nic innego jak wilgoć wypalająca się z wydechu. W pierwszym momencie nic nie dymi a po kilku chwilach, kiedy wydech zaczyna się nagrzewać dymi więcej by po jakimś czasie dymienie zniknęło bądź zmalało (zależy to jak dużo na minusie jest - jak dużo to dymić będzie tak jak z paszczy dymi kiedy się oddycha na dworze, jak mały minus bądź ZERO to dymienie zniknie kiedy wilgoć z wydechu wyparuje.

2) Nierówna praca silnika po pierwszym odpaleniu na mrozie - prawdopodobnie masz którąś świecę żarową spaloną (może nawet nie tylko jedną) w związku z tym ten nieogrzany gar chodzi ciężko, powodując nierówną prace silnika do momentu kiedy się nie rozgrzeje od spalania ropy (zazwyczaj jest to kilka do max kilkunastu sekund - w zależności ile świec żarowych jest padniętych).

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez z rana dymi,najmocniej ze wszystkich aut benzyn,diesli jakie stoją na placu.Aż wstyd mi odpalać i grzać auto.Więc dziwi mnie to że inne auta puszczają lekkie bąki a ja jak z komina.Olej ok,płyn ok.Ja mam świece i sterownik ok a tez po odpaleniu przebiera obrotam przez jakies 30s.Z tym ze zapala od strzala a po czwili zaczyna przerywac.Więc co do dymu po czesci to wilgoć ale na pewno coś jeszcze bo inne auta tak nie kopcą na siwo biało.

 

Wysyłane z mojego LG-P880 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Po tylu km juz dawno wszystko powinno być wypalone,wystarczy 50km żwawej jazdy jeżeli w wydechu było dużo oleju z dłuższego okresu lub gry turbina sie rozleciała i olej poszedłwłaśnie w wydech

2.Sprawdzaj co jakiś czas stan oleju i dolej do takiego stanu aby łatwiej było widać zmiany,np rano dolej równo z maximum i jezdzić

3.Jeżeli nie ma blokady to kup całą obudowe która jest z uszczelkami,pozbędziesz sie wycieku(btw.nie masz pompostryskiwaczy tylko wtryskiwacze common rail)

Ja odniose się do tych wypowiedzi:

1. Po 50 km na 1000% nie wypali tego oleju,jeżeli było go sporo w wydechu to uwierz mi że potrwa to pare tysięcy km--sprawdzone na własnej skórze.

2.Nie lej oleju do max. na miarce po co narażać uszczelnienia.

3.Załóż całą odme od E60,pasuje i będziesz mógł ją czyścić.

Odnośnie pracy silnika,to jak wspomnieli koledzy,świece żarowe(wystarczy jedna),chociaż warto zobaczyć korekcje wtryskiwaczy bo możliwe i powiem że bardzo prawdopodobne że któryś przelewa(stawiam że drugi od chłodnicy) --nie pytaj skąd wiem :norty: POzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.Załóż całą odme od E60,pasuje i będziesz mógł ją czyścić.

Ja wiem czy ona taka dobra?

Ori wymienna wkładka z moich obserwacji skuteczniej oddziela olej. :wink:

POtwierdzam że skuteczniejsza,w pełni się zgadzam,ale ja to sugeruje na swoim przykładzie--czyszcze częściej,przecież dostęp dla sprawnej ręki błyskawiczny.

Tak czy inaczej zgadzam się Shadow69 :cool2: :cool2: .POzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.