Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dlatego pozwoliłem sobie zapytać tutaj.

Chcę zapytać jak zdobyć kod i hasło do strony NewTis.

kupiłem swojej żonie mini, i nie ma tam czujników parkowania.

Podeślij adres e-mail do siebie na PW ;-)

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hej podam tutaj, bo widzę że PW wisi do wysłania. chyba mam za mało postów żeby wysyłać! :cry:

[email protected].

Pozdrawiam.

Forum to nie FB, nie można liczyć na odpowiedź natychmiast po napisaniu wiadomości ;)

Sprawdź pocztę. Powinieneś dostać wiadomość z linkiem do dokończenia rejestracji

Opublikowano

Tak Wiem...ale nie wiedzieć czemu zamiast w wysłanych pokazuje mi DO WYSŁANIA.

WIEDZĄC, ŻE SĄ FORA gdzie wysłanie prywatnych wiadomości, jest możliwe dopiero po iluś tam postach. byłem przekonany że tutaj też tak jest.

Nie mniej, mam na maila już odpowiedź,


Już nie zaśmiecam wątku...

serdecznie dziękuję!

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ograniczę egr w E65 2002 r w której ista + działa ? 4.01?

Tak. To jedna z ostatnich, która miała tę funkcję

Opublikowano

Robił ktoś z Was motocykle BMW?

Daten mam K24 z sp-daten V69 czyli najnowsze.

BMW K1600 GTL

Chodzi mi o kodowanie przez NCS za pomocą icom.

Diagnostykę w Rheingold przechodzi ale NCS się nie łączy.

Rheingold pokazuje błąd programowania w kombi, trzeba go puścić pustym man w NCS.

Pokazuje się błąd nieprawidłowy Vin w NCS.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy komuś działa na Macu Air, program INPA i jego pochodne?

Mam zainstalowany Windows Parallels i przy próbie otworzenia któ®ejś aplikacji do BMW/Mini wywala błą∂... NIE znaleziono obiektu api32.dll

Mimo p®óby ponownej instalacji, przeklejaniu folderów...doopa.

Nie wiem czy coś robię źle, czy tutaj nie będzie działać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Bardzo proszę o linka do 4.34 albo w miarę nowej Ista D, albo najlepszej wersji diagnostycznej dle E serii

Do Exx wystarczy nawet 4.15.16, do której linki krążą w sieci. Jest też na moim chomiku(ten sam nick jak na forum)

Opublikowano
Witam

Bardzo proszę o linka do 4.34 albo w miarę nowej Ista D, albo najlepszej wersji diagnostycznej dle E serii

Do Exx wystarczy nawet 4.15.16, do której linki krążą w sieci. Jest też na moim chomiku(ten sam nick jak na forum)

 

Dzięki szukam jak najnowszych ze względu lepiej rozbudowane testy podzespołów.

Opublikowano

Mam mały problem z ista

Chce zrobić rejestrację nowego akumulatora w E65 ale nie mogę.

Program widzi że było 90 Ah AGM i pyta czy taki też jest założony, jak dam nie kończy funkcje sugerując wymianę na agm.

Po czym wie że było 90 AGM?

FA jest B095 zapisane w CAS I LMA

jest webasto usunięte z FA ale nie programowałem auta tym FA, może przez to jeszcze widzi webasto.

Chyba że jeszcze jest coś o czym nie wiem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam mały problem z ista

Chce zrobić rejestrację nowego akumulatora w E65 ale nie mogę.

Program widzi że było 90 Ah AGM i pyta czy taki też jest założony, jak dam nie kończy funkcje sugerując wymianę na agm.

Po czym wie że było 90 AGM?

FA jest B095 zapisane w CAS I LMA

jest webasto usunięte z FA ale nie programowałem auta tym FA, może przez to jeszcze widzi webasto.

Chyba że jeszcze jest coś o czym nie wiem?

Program po prostu sugeruje, że jedyny dopuszczalny dla E65 to AGM, tak jak Ci pokazywałem na FB

ISTA D nie koduje modułów, więc nawet potwierdzając, że jest agm, nic nie zmieni, poza tym, że dopuści po prostu rejestrację aku.


Inna opcja to inpa i rejestracja aku w power module, o czym też pisałem na FB ;-) (kojarzę nawet filmiki w sieci, a chyba na forum 7er.pl jest opis ze screenami)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Program po prostu sugeruje, że jedyny dopuszczalny dla E65 to AGM, tak jak Ci pokazywałem na FB

Nie jest to prawda ,

ISTA+ oczywiście nie koduje dlatego nic nie zmieni ,

ista+ nie bierze informacji z FA tylko z CAS

zmień FA na B110 czy B090 NCSEXPER lub ISTAP ( B110 tylko taki aku kwasowy do e65 się nadaje ) potem koduj CAS do serii

zapis CAS jest podstawą do wymiany programowej akumulatora na nowy kwasowy zwykły akumulator , nie zapis FA

wcale nie musi być do E60 czy E65 AGM akumulator.

Nie ma wpisu Do FA/VO akumulatora B095 /A095 jedyna opcja to B090 lub AGM A090 taki wpis powoduję uszkodzenie FA pojazdu,

Nawet jeśli akumulator jest 95Ah wpisuje się B090 lub A090 jeśli to AGM

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Program po prostu sugeruje, że jedyny dopuszczalny dla E65 to AGM, tak jak Ci pokazywałem na FB

Nie jest to prawda ,

ISTA+ oczywiście nie koduje dlatego nic nie zmieni ,

ista+ nie bierze informacji z FA tylko z CAS

zmień FA na B110 czy B090 NCSEXPER lub ISTAP ( B110 tylko taki aku kwasowy do e65 się nadaje ) potem koduj CAS do serii

zapis CAS jest podstawą do wymiany programowej akumulatora na nowy kwasowy zwykły akumulator , nie zapis FA

wcale nie musi być do E60 czy E65 AGM akumulator.

Nie ma wpisu Do FA/VO akumulatora B095 /A095 jedyna opcja to B090 lub AGM A090 taki wpis powoduję uszkodzenie FA pojazdu,

Nawet jeśli akumulator jest 95Ah wpisuje się B090 lub A090 jeśli to AGM

Nie myl E65 z E60, to dwa różne samochody od strony elektrycznej.

Mylisz się, takie typy aku są w plikach daten dla E65:

K B080 BATTERIE_HO BATTERIE_80AH //Batterietausch auf 80 Ah-Batterie

K B090 BATTERIE_HO BATTERIE_90AH //Batterietausch auf 90 Ah-Batterie

K B095 BATTERIE_HO BATTERIE_95AH //Batterietausch auf 95 Ah-Batterie

K B110 BATTERIE_HO BATTERIE_110AH //Batterietausch auf 110 Ah-Batterie

K BA90 BATTERIE_HO BATTERIE_90AGM //Batterietausch auf 90AGM


Jak widać, jest opcja 95Ah kwasowy, a dla AGM wpis brzmi zupełnie inaczej ;-)


Ista nie wszystko bierze z FA, podobniej jak w E46/E39 typ skrzyni biegów ma przypisany do nr VIN w swojej bazie(nie zwracając uwagę na FA lub ZCS), tak samo w przypadku akumulatora w E65 ista domaga się wymiany aku na AGM w tym modelu, zupełnie inaczej niż w innych modelach, gdzie pyta czy zamontowany aku jest zgodny z tym co jest zapisane.


Podobnie rejestracja i kodowanie aku. W E60 kodujesz CAS. W E65 podstawowa informacja o typie akumulatora jest w Power Module(który jest zupełnie inny od PMA w E60)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ma ktoś polski do 4.32.15?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Siemanko. Ma ktoś może jakiś link do inpy działającej na kabel D+Can i czy inpa fxx będzie na nim działać?
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie koniecznie bazy są uszkodzone , jaką masz wersje ISTY ?

Często błędem jest niezgodność wersji .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Cześć,

Potrzebuję programu do sprawdzenia wersji sterowników. Mam ISTA-D, ale tutaj nie działa funkcja "Aktualizacje sterowników". Wyczytałem, że potrzebuję ISTA-P, ale chodzi mi tylko o możliwość sprawdzenia czy któryś ze sterowników wymaga aktualizacji, więc interesuje mnie jakaś wersja Lite.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! Wiem że takie posty się powtarzają ale czy naprawdę mógłby ktoś wsadzić działający link do ista d i p. Wtedy szyscy mogli by z tego skorzystać pozdrawiam i dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.