Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok kurde dzięki nie wiedziałem ! pozdrawiam

 

Podczas kodowania ABS mam błąd

Global.VehicleCo mmunication.CoA PI.1000 - (CoAPI) - ogólny błąd

 

co z tym zrobić

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pasku na dole, jak klikniesz w ikonkę leadera to dajesz na Shutdown ISTA P i czekasz aż zamknie..Nigdy nie zamykaj programu za pomocą X

ogólnie powinno się też zaczekać aż usunie z danych całą sesję

ja też nigdy tak nie zamykam, ogólnie to wystarczy wyłączyć zapłon i już dostaniesz info zakończ sesję

Opublikowano

Cześć !!!

Czy sterowniki np do ABS czy innego modułu są w ISTA-P ?> To znaczy czy w danej wersji ISTY są sterowniki w niej zaszyte Czy mogę pobrać nowsze > Jak to zrobić czy po prostu muszę mieć nowszą wersję ISTA

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, czy może mi ktoś podpowiedzieć pod jaką zakładką w ISTA d znajdują się korekcje wtryskiwaczy silnik N43, przeszukałem forum i nic na ten temat silnika N43 nie znalazłem dodam że to co znajduje się na youtube nijak się ma do mojej ISTY wszędzie pokazują diesla, w mojej ISTA nie ma takich zakładek jak na youtube

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrób pełną identyfikacje ,

zakładka

Przetwarzanie pojazdu >Wyszukiwanie błędów >struktura funkcjnalna > Napęd > Sterownik silnika MSV > Praca jałowa > Regulacja równomierności pracy silnika

Wybierz ABL o tej samej nazwie dalej ista Cię poprowadzi (w niektórych wersjach jest inaczej polecam jedną z ostatnich )

temp sinika powinna być nie mniejsza niż 80stopni C

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć !!!

Czy sterowniki np do ABS czy innego modułu są w ISTA-P ?> To znaczy czy w danej wersji ISTY są sterowniki w niej zaszyte Czy mogę pobrać nowsze > Jak to zrobić czy po prostu muszę mieć nowszą wersję ISTA

Nie !!!.

Każda wersja ISTA P ma indiwidualne sp-daten , musisz mieć nowszą wersje ISTA P (zobacz jak masz stopień integracji i taką wersję wybierz lub nowszą

ewentualnie tool32 można zmienić stopień integracji i cieszyć się każdą wersją isty

Opublikowano
Zrób pełną identyfikacje ,

zakładka

Przetwarzanie pojazdu >Wyszukiwanie błędów >struktura funkcjnalna > Napęd > Sterownik silnika MSV > Praca jałowa > Regulacja równomierności pracy silnika

Wybierz ABL o tej samej nazwie dalej ista Cię poprowadzi (w niektórych wersjach jest inaczej polecam jedną z ostatnich )

temp sinika powinna być nie mniejsza niż 80stopni C

Bardzo dziękuję Din76 jutro sprawdzę i dam znać jak poszło

 

A więc . Zrobiłem jak napisałeś i pod zakładką "sprawdź świece i wtryskiwacze " program prowadzi do wizualnego sprawdzenia świec zapłonowych i później pyta czy dodatkowo sprawdzić wtryskiwacze klikam na tak i żaden test się nie rozpoczyna wyskakuje "zakończ zadanie" bez jakichkolwiek wyników

Masz na to jakaś radę?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
hehe to w benzynce niema??? w INPIE są a w ista nie ma?! jesteś tego pewien?

w inpie jest cos takiego jak równomiernosc pracy silnika (engine roughness)

na upartego mozna to nazwac korekcjami

Edytowane przez robertoz
sprzedam iCom Next Ori
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście , korekcje wtryskiwaczy sa po to aby zrównoważyć prace cylindrów , tak aby praca była równa ,

wtryskiwacze są korygowane (dawki i katy wtrysku ) na plusie jak i na minusie , równomierność pracy jest wynikiem własnie tych korekcji

w starszych dieslach było słychać jak wtryskiwacz był uszkodzony, na wolnych obrotach i tłukło się w silniku ,stuk dość głosny, to własnie nie równomierniość pracy,

oczywiście te ograniczenia sa tylko do pewnego stopnia w dieslach od -4.9 do 5.9 tyle reguluje wtryskiwacze sterownik , nie znam w DME ale pewnie pisze

w ISTA

to z isty dla DDE odnośnie korekcji wtrysku i równomierności pracy silnika (tłumaczone przez google tłumacz )

Gładki system kontroli bieżącej równoważy różnice prędkości obrotowych silnika poszczególnych cylindrów spowodowane różnym stopniem wtrysku paliwa i stopniem sprawności cylindra. Osiąga się to poprzez szybkie zmiany szybkości wtrysku paliwa w każdym cylindrze po każdym wtrysku. Jednostka sterująca DDE wykorzystuje zmiany prędkości obrotowej silnika w celu obliczenia wymaganych ilości korekcji w celu skompensowania zmian prędkości obrotowych silnika.

• Maksymalna ilość korekcji dla pojedynczej procedury wtrysku przez DDE zależy od szybkości wtrysku paliwa i wynosi od ± 3 do ± 6 mg / udar.

• Sterowanie jest aktywne przy określonej prędkości obrotowej silnika i zakresie obciążenia:

• - Zakres prędkości obrotowych silnika: prędkość obrotowa biegu jałowego do około 3500 obr / min

• - Zakres obciążeń: od dolnego do średniego zakresu obciążeń.

• Monitorowanie

• Jeśli ilości korekcji nie zostaną osiągnięte lub zostaną przekroczone, można zapisać następujące usterki:

• - Regulator gładkości operacyjnej, zbyt wysoka / zbyt niska wartość korekcji: nie osiągnięto lub przekroczono dopuszczalnej wartości dla co najmniej jednego cylindra.

• - Cylinder regulacji sprawności operacyjnej X, zbyt wysoka / zbyt niska wartość korekcji: wartość graniczna na cylindrze X została przekroczona lub spadła poniżej, podczas gdy korekcja wynosiła inne cylindry.

• Wartość dopuszczalna zależy od szybkości wtrysku paliwa i wynosi od ± 4,9 do ± 5,9 mg / udar.

• ///

• Gładki system kontroli bieżącej równoważy różnice prędkości poszczególnych cylindrów spowodowane różnym stopniem wtrysku paliwa i stopniem sprawności cylindra. Osiąga się to dzięki szybkiemu stosowaniu kontrolowanego skorygowanego szybkości wtrysku paliwa w każdym cylindrze dla każdego wtrysku.

• Maksymalna kompensacja zależy od objętości wtrysku i wynosi od ± 3 do ± 10 mg / udar.

• Sterowanie jest aktywne w ramach określonej prędkości obrotowej silnika i stopnia wtrysku paliwa:

• - Zakres prędkości obrotowych silnika: docelowa prędkość obrotowa biegu jałowego do 3300 obr / min

• - Zakres objętości wtrysku: 2,5 - -45 mg / udar

• Monitorowanie

• Jeśli wartość odchylenia określonego cylindra przekracza określony limit, istnieją dwie usterki, które można zapisać:

• - 4B10, płynna kontrola biegu, kompensacja zbyt duża

• - 4B11, płynna kontrola biegu, kompensacja za mała

• Wartość graniczna zależy od objętości wtrysku i wynosi od ± 4,9 do ± 5,9 mm / udar.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bmw f30 ukradzione lamy przednie, jaki jest najprostszy sposób na dopisanie NOWYCH lamp z serwisu, ista d w funkcjach serwisowych
Opublikowano

Din76 wielkie dzięki za konkretną i wyczerpującą odpowiedź

Mam jeszcze pytanie czy jest możliwość odpalenia ISTA na sucho bez podpinania fejsu do OBD i odczytywać instrukcje czy opisy i jak usunąć historię błędów w ISTA?

I jeszcze jedno pytanie czy kodowaleś kiedyś przez Carly ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kodowanie przez carlly jest bardzo wygodne i działa lepiej jak przez ncs expert, polecam. Tylko cic nie łączy się przez kabel wiedz jest to tania sprawa tymbardziej że apke można mieć za darmo.

 

Co do ista to spokojnie możesz wędrować po niej bez podłączenia w celu zapoznania się z funkcjami lub szukania dokumentów ale wykonywania funkcji nie możesz zrobić na sucho jak np. Adaptacje itp.

 

W tym dziale jest instrukcja jak korzystać z programu i chyba nawet din ja robił

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano (edytowane)

Super, dzięki wielkie

Carly już mam nawet z ori interface pierwsze polaczenie było przez kabel ale jeszcze niczego nie kodowalem .

A wiesz jak to jest z tą historią błędów? Bo kasując błędy w Ista historia błędów zostaje, a odczytac ja można INPĄ

Edytowane przez Siniorre
Opublikowano
Sorry faktycznie niezrozumiale napisałem, chodzi o to że po skasowaniu pamięć błędów Istą, błędy nadal występują w historii błędów w INPA. Chyba że to nie ma żadnego znaczenia i historii nie trzeba kasować ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorry faktycznie niezrozumiale napisałem, chodzi o to że po skasowaniu pamięć błędów Istą, błędy nadal występują w historii błędów w INPA. Chyba że to nie ma żadnego znaczenia i historii nie trzeba kasować ?

Jest escze shadow memory. Mozesz skasowac w inpa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak wiem, ale dlaczego ISTA tego nie usuwa tzn ze trzeba używać ISTA i INPA żeby skasować błędy? Troche to nie ma sensu

Bo inpa więcej inżynierny soft.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.