Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla ista d nie musi byc COM9 obowiązkowo może być od COM1 do COM9 ważne aby w obudwu miejscach był taki sam numer portu COM

opóźnienie 1 sekunda , było lepiej zainstalowac inpa, jak działa inpa to ista też po konfiguracji na ediabas w istad

Tylko raczej do e36,e38, e39 to z ISTY nie będziesz zadowolony do tych modeli to dis najlepszy w wersji v44 , jak już wielokrotnie pisałem

ISTA to od e46 się zaczyna, chociaż już nawet e60 K-line zlekceważyli i błędow wszystkich nie chciało im sie przetłumaczyć , tak samo

adaptacjie ABL tylko niektóre po polsku w e60

W wersjach od 4.02 duże zmiany juz bez emulatora napięcia nie mozna kasować błędów i wykonywać czynności w ABL funkcjach zwykłym interfejsem

od wersji 4.03 też enet dla serii f został ograniczony z powodu braku rejestrowania poziomu napięcia

Ale ista d+ 4.05 mimo wad poprzednich na icom działa rewelacyjnie szybko :D :D

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kolega napisal ze ma ustawione com 9 wiec dlatego napisalem ze musi byc taki port w obd.ini, wiadomo ze kabel bedzie smigal na kazdym com.

Co do używania isty do starszych aut, podpinalem niedawno e39 2.8i z 1998 r , ista 3.55 i powiem ze bylem zaskoczony, nie tylko bledy ale i nawet w test plan bylo sporo po polsku.

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi! Port COM9 ustawiłem zarówno w Ediabasie w obd.ini oraz w zaawansowanych ustawienia portów COM. Ponadto w samej ISTA D ustawiłem aby ustawienia połączenia były pobierane z ediabasa (bodajże 1 opcja od góry. Dziś sprawdzałem działanie na 3 różnych kablach, dalej próby podłączenia i przeprowadzenia testu kończyły się fiaskiem. Natomiast INPA działa bezproblemowo, więc stawiam, że zainstalowałem jakąś wadliwą wersje ISTY.

 

-- Czy problem z połączeniem i wykonaniem testu w ISTA, może być spowodowany brakiem emulatora napięcia EDIABAS ww przypadku wersji 4.02 ISTY ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

-- Czy problem z połączeniem i wykonaniem testu w ISTA, może być spowodowany brakiem emulatora napięcia EDIABAS ww przypadku wersji 4.02 ISTY ?

Nie , sam emulator nie ma znaczenia , potrzebny tylko do kasowania błędów i funkcji ABL nie do połączenia

(a w EDIABAS w ista dotykałeś ? tam nie wolni nic robić ) ustwia się tylko ten C:\EDIABAS\

Opublikowano

Nie, ediabasa zainstalowanego wraz z ista nie edytowałem.

W skrócie:

1. Zainstalowałem framework, c++, zarówno dla systemów 64 i 32 bitowych, java,

2. Zaktualizowałem sterowniki VCP, ustawiłem port COM9 w menedżerze.

3. Zainstalowałem Ediabas 7.3, edytowałem obd.ini gdzie również ustawiłem port COM9, ediabas.ini - STD:OBD

4. Zainstalowałem ISTA-D oraz wgrałem do niej biblioteki.

5. Wyczyściłem rejestr z potencjalnych poprzednich wersji oraz dodałem wpis na 64bit.

I lipa.

Opublikowano
Koledzy jakiej wersji ISTA szukac jezeli chce robic tylko przy swoim BMW x3 z 2007r ? inpa mi działa ale chciałbym mieć podglad do wszystkich modułów graficznie i mnogosc opcji, jezyk moze byc PL, ale ENG tez sie zadowole, mam nadzieje ze nie jest koniecznie sciagnie ~50GB danych
Opublikowano

Do diagnostyki polecam wersje 3.55 . Do serii E i F ek jest wystarczająca.(ogarnia chyba do 2014r. ale nie jestem pewien)

Języki do wyboru PL, DE, EN i Ru.

Do ściągnięcia ok 11 gb danych. Wersja bezinstalacyjna - mozna uruchamiac z dysku zew.

Aa, i najważniejsze - można ją uruchomic na laptopie z prockiem jednordzeniowym i 1 gb ram.

Wymagany windows vista lub wyzej.

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano
Do diagnostyki polecam wersje 3.55 . Do serii E i F ek jest wystarczająca.(ogarnia chyba do 2014r. ale nie jestem pewien)

Języki do wyboru PL, DE, EN i Ru.

Do ściągnięcia ok 11 gb danych. Wersja bezinstalacyjna - mozna uruchamiac z dysku zew.

Aa, i najważniejsze - można ją uruchomic na laptopie z prockiem jednordzeniowym i 1 gb ram.

Wymagany windows vista lub wyzej.

 

ISTA+ 4.05.31 (NOFASTA i HW wylaczone) Dziala rowniez na "starszych" laptopach. ;)

Opublikowano

Ds150 bardzo nie lubi Bmw :)

Jeszcze na samym zaplonie cos odczyta ale włączasz silnik i live data znika.

Witam,

 

Czy można to odpalić na interfejsie DS150e?

do Rheingolda kup zwyklego d cana.

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano

Proszę o pomoc - szukałem, ale niestety mnie to przerosło :).

 

Zainstalowałem ista standalone. Program łączy się z samochodem i wyświetla drzewo sterowników, ale nie da się w nic wejść. W środku jest pustka. Pewnie coś źle robię źle z sqlitedbs, ale nie umiem znaleźć co. Poszukuję jak najmniejszej bazy, bo mam strasznie mały dysk. Próbowałem z wersjami 3.56.31 i 4.03.21. Podajcie jakiś trop :).

 

 

 

Czy w folderze Sqlitedbs potrzebne są wszystkie pliki? mam xmlvalueprimitive i streamdataprimitive w wersjach OTHER, NL, FR, ENGB oraz DiagDocdb

Nie wystarczy zostawić ENGB? Czy squlitedbs muszą być w tej samej wersji, co ista standalone?

 

Błagam nie odsyłajcie mnie do szukajki - próbowałem coś z tego załapać, ale albo jest za duży chaos informacyjny, albo jestem za ciemny :(.

 

 

Edit:

Po próbie zmiany 4.03.21 na 3.56.31 ista się nie włącza :(. "Failed to start ISTA. Please make sure your ISTA configuration is valid. In doubt reset any non standard ISTA configuration and reinstall ISTA".

Opublikowano

nie musisz pakowac do sqlitedbs wszystkich języków, zostaw plik other i jezyk angielski

przy instalacji isty podstawa to zainstalowanie dodatków typu netfreamwork, c++ itp

druga rzecz odblokowanie archiwów przed wypakowaniem

i oczywiscie ediabase 7.3.0 na dysku c:

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano

Dzięki!

 

To wszystko teoretycznie mam. Wróciłem do 4.03.21, wrzuciłem co trzeba do sqlitedbs i... poszło :-D. Na razie znalazłem tylko jeden problem. Jak podłączony do auta próbuję coś uruchomić w service functions to pojawia mi się błąd "testmodule" (albo coś podobnego) i mam tylko w prawym oknie opis procedury, a w lewym pusto. Może to być niezgodność wersji programu z sqlitedbsami?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć

Po uruchomieniu BMW ISTA-P Loader.exe pojawia się okienko I?SA-P Location i prosi o podanie lokalizacji do ISTA-P Po wskazaniu folderu podaje że jest błąd lokalizacji. Jak sobie z tym poradzić

Opublikowano

wiem wiem o tym Taką nazwę ma Działa program tylko że już z dwa razy po wyłączeniu win7 i ponownym włączeniu miałem komunikat jak wyżej napisałem .

Rosjanie mi podpowiedzieli, żebym jeszcze raz wgrał na nowo foleder TAURUS do folderu ISTA-P Pomagało tylko dlaczego co jakiś czas wywala

Opublikowano
Na pasku na dole, jak klikniesz w ikonkę leadera to dajesz na Shutdown ISTA P i czekasz aż zamknie..Nigdy nie zamykaj programu za pomocą X

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.