Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na więcej z enetem nie chce się pchać a też kupowanie icoma do takich drobnostek troche szkoda kasy. Wiadomo icom prędzej czy później się pojawi w moich rękach ale jeszcze nie pora :D

A co ci brakuje z enet do normalnego życia ?

A własnie kolega , słyszałem ze tym kabelkiem enet można robisz aktualizacje za pomocą ista p ? to prawda czy tylko tak gadają?

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na więcej z enetem nie chce się pchać a też kupowanie icoma do takich drobnostek troche szkoda kasy. Wiadomo icom prędzej czy później się pojawi w moich rękach ale jeszcze nie pora :D

A co ci brakuje z enet do normalnego życia ?

A własnie kolega , słyszałem ze tym kabelkiem enet można robisz aktualizacje za pomocą ista p ? to prawda czy tylko tak gadają?

Spójrz w jaki sposób icom działa z serii F i wszystko zrozumiesz. Ista P - narzędzie dla ekstremalnych :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To że pisze ENET to tylko informacja że używa portu ETHERNET do programowania, a głowica ICOM to co innego mimo że była wada w ISTA P 3.56

i nie można było programować ICOM modułów NBT i KOMBI ale z ori ICOM też,

szło tylko ENET i ESYS

Icom łącząc się z F-serią odczytuje ZGW IP adres i vin i dopiero łączy się z programem nie wspominając o monitoringu napięcia co jest bardzo ważne

dla modułów multimedialnych jak wiadomo w pierwszej kolejności są odcinane po spadku napięcia ,

Ale właściciele F-serii z ENET i tak są w lepszej pozycji niż E-seria i K-dcan ze złączem most .

Opublikowano

mniej wiecej troche sie pobawilem tą ista-p ale nie moge rozgryźć jak uaktywnić w module EGS Launch Control na aktiv. Mam cały EGS na szaro a jak biorę w plan działania to od razu zaczyna cośtam sobie kodować i za cholere nie wiem gdzie to zmienić.

 

Ogólnie fajnie sie obsluguje ale szybkosc dzialania to jest jakas porażka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pobawilem tą ista-p ale nie moge rozgryźć jak uaktywnić w module EGS Launch Control na aktiv.

Z takimi wiedzą lepiej w ogóle nie podłącz skaner do auto. Z pomocą Ista P nie aktywujesz LC. Oddaj samochód do specjalisty albo siedź ucz forum, ponieważ F07 LCI 530xd 2015 zabawka nie jest tania. Pozdrawiam

Opublikowano

Mam do was jeszcze jedno pytanie.

 

Zainstalowałem sobie Esys'a, ściągnąłem biblioteki psdzdata wersja 58.3lite. Czytałem troche na temat esysa i gdzieś wyczytałem, że od pewnej wersji ista-p nie jest dostępne kodowanie esysem? o co z tym wgl chodzi? i jak sprawdzic jaka mam wersje skoro auto mam 02-15r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam do was jeszcze jedno pytanie.

 

Zainstalowałem sobie Esys'a, ściągnąłem biblioteki psdzdata wersja 58.3lite. Czytałem troche na temat esysa i gdzieś wyczytałem, że od pewnej wersji ista-p nie jest dostępne kodowanie esysem? o co z tym wgl chodzi? i jak sprawdzic jaka mam wersje skoro auto mam 02-15r.

 

Do pracy potrzebujesz ESysLauncher, inaczej zobaczysz punktu w CAFD.

Aby zobaczyć poziom integracji auto : VCM => Master => I-Steps (read)

Opublikowano
Jeszcze na szybkości się was spytam o jescze jedna porade. Wykodowałem start/stop w cas, zakodowałem LC w egs i teraz mi powiedzcie. Jak uaktywnic ukryte opcje B&O jeżeli mam L7 audio. Widziałem, że ludzie też to kodują ale nie wiem w którym module. :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze na szybkości się was spytam o jescze jedna porade. Wykodowałem start/stop w cas, zakodowałem LC w egs i teraz mi powiedzcie. Jak uaktywnic ukryte opcje B&O jeżeli mam L7 audio. Widziałem, że ludzie też to kodują ale nie wiem w którym module. :lol:

Włącz logikę i pomyśl - wtedy wszystko będzie dobrze )))))

 

Szybko uczysz się jednak, tylko patrz delikatnie, a jeden zły naciśnięcie przycisków i wtedy auto zamieni się w cegły :cool2: :cool2: :cool2:

Opublikowano

Z kodowaniem mam już trochę doświadczenia ale tylko w serii E gzie mam wszystko rozpracowane od podstaw i jak coś robię to wiem od razu czego szukać.

 

Do serii F to jest moje pierwsze podejście i nie ukrywam, ze troche stres jest i zdaje sobię z tego sprawę, ze jak coś nie ogarne to bedzie mega lipa. Ryzykowac trzeba, żeby się czegos nauczyc.

 

Co do B&O mam dwa podejrzenia, najbardziej prawdopodobne to w module/wzmacniaczu od L7.

 

Edit.

Dostalem sie do moduł AMP_ ale nie widzę w 300EQSetting, żadnyhc opcji BO do właczenia, chyba, że któryś z wert trzeba zmienić

 

chyba mam HU_CIC rozszerzone menu glosnikow - cos w tym stylu.

 

Edit2.

Aby włączyć ukryte funkcje B&O trzeba wejść w HU_NBT i tam włączyć dwie opcje.

 

HIGH-END-AUDIO-MENUE na volle_insz

aduio system na hi czy hiperaudio

 

Dzieki temu mamy dostep do dwóch opcji EQ. Moim zdaniem w końcu to audio zaczęło grać przestrzennie i w końcu można usłyszeć tylne głośniki.

 

Panowie ciekawy temat ale to jednak temat nie o ESYS i kodowaniu tylko o ISTA D . Moderator

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Proszę o pomoc program nie widzi samochodu nie chce się z nim połączyć BMW e91 2007r 320D 163PS kabel K+DCAN

pomogłby mi ktoś ogarnąć to zdalnie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie jest to nowina bo od około dwóch miesięcy jest płatny. Mam na jednym komputerze 5.1 ale nie widać różnicy pomiędzy 4.9(jest bezpłatny).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko dla użytkowników ICOM NEXT emulator jest istotny, a dla icom A1 , A2 i emulatora K-dcan i ENET nie ma znaczenia czy jest to wersja 4.9 czy 5.1

zobaczymy czy dla ISTA P 3.60 będzie istotny, podobno będą zmiany w samej ISTA P

Opublikowano
Nie jest to nowina bo od około dwóch miesięcy jest płatny. Mam na jednym komputerze 5.1 ale nie widać różnicy pomiędzy 4.9(jest bezpłatny).

 

Oj tam oj tam :P Dobrze wiesz że mam zaległości, bo teraz na Techstreamie siedzę - bjeda okrutna w porównaniu do softu od bmw ;)

Opublikowano

Przeczytalem ten temat od deski do deski i bardzo zainteresowalem sie ISTA do diagnozowania mojego BMW 530d E60 PRE-LCI (12/2005).

Do tej pory mialem INPE i DIS kupione razem z kablem K-Line. Zaleta tego softu, ktory dostalem byla instalacja bez zadnej konfiguracji (przygotowany installer, ktory robil to wszystko automatycznie).

Niestety po aktualizacji Windowsa 8.1 PRO 64bit do 10 cos w tym sofcie sie posypalo. To bylo rok temu i do tej pory nie mam zadnego softu do diagnozowania auta.

Pomyslalem, ze moglbym wyprobowac ISTE.

Czy moglby ktos mi wyslac link na PW skad moglbym pobrac to co potrzebne do instalacji bo jestem zielony i nie wiem jakie sa inne fora czasami wspominane w tym temacie'

Bylbym wdzieczny za Wasza pomoc.

Opublikowano

OK zrobione i dziala.

Mam Rheingold 3.41. Moze mi ktos dac namiar na nowsza wersje, ktora wystarczy, ze bym podmienil?

Dzieki.

Opublikowano
Din76 powiedz mi proszę potrzebuję zrobić większy test auta dokładnie e46 318d 2003 rok m47 chyba, ten taki na pompie vp44. Kolega ma problem , bo pojawia mu się odcinka przy 4 tys i auto kopci. DISem nigdy się nie bawiłem bo nie miałem potrzeby , ale czy w ista da radę sprawdzić kompleksowo pompe czy test przepływki jak w DISie ? Oczywiście błędów brak , także chcemy szukać po live datach. Auto miało regenerowaną pompę , końcówki wtrysków nowe , najnowszy soft ori bmw , nowa przepływka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Din76 powiedz mi proszę potrzebuję zrobić większy test auta dokładnie e46 318d 2003 rok m47 chyba, ten taki na pompie vp44. Kolega ma problem , bo pojawia mu się odcinka przy 4 tys i auto kopci. DISem nigdy się nie bawiłem bo nie miałem potrzeby , ale czy w ista da radę sprawdzić kompleksowo pompe czy test przepływki jak w DISie ? Oczywiście błędów brak , także chcemy szukać po live datach. Auto miało regenerowaną pompę , końcówki wtrysków nowe , najnowszy soft ori bmw , nowa przepływka.

Sprawdz zawór EGR, największy problem jak kopci lub dziurawy interculer lub któraś z rur dolotowych,

przepływka mierzy mase powietrza które przechodzi przez przepływomierz a po drodze ucieka gdzieś lub miesza się z spalinami i brakuje tlenu

do spalenia paliwa dlatego powstaje sadza , jak by turbina była słaba to ograniczy dawkę paliwa, zaślep chwilowo EGR i zobacz czy będzie lepiej

do sprawdzenia też katalizator bywa przypchany i ciśnienie spalin otwiera zawór EGR

Pompe vp44 to sprawdzisz na stole a w dis czy w ista to nie wiele , a w ista przepływomierz to nie tak jak w dis niestety

sprawdz live data doładowanie w trasie 3 i 4 bieg w podłogę pod górę w ista cisnienie zadane i otrzymane mase powietrza , ale jak dymi to paliwo jest

brak powietrza tlenu, chyba że wtryski leją (dużo pali ) ale jak końcówki wymieniane to pozostaje egr lub zawory egr i turbo sprawdz i filtr powietrza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie ponieważ problem DPF jest w nowszych modelach szeroko znany , to wyjaśnienie opcji wgrania ori softu bez DPF EU3 dla nowszych silników

DDE6 i DDE7 (N47) powinien zainteresować ...

więcej w temacie viewtopic.php?f=48&t=304812&p=2256319#p2256319

Opublikowano
Din76 powiedz mi proszę potrzebuję zrobić większy test auta dokładnie e46 318d 2003 rok m47 chyba, ten taki na pompie vp44. Kolega ma problem , bo pojawia mu się odcinka przy 4 tys i auto kopci. DISem nigdy się nie bawiłem bo nie miałem potrzeby , ale czy w ista da radę sprawdzić kompleksowo pompe czy test przepływki jak w DISie ? Oczywiście błędów brak , także chcemy szukać po live datach. Auto miało regenerowaną pompę , końcówki wtrysków nowe , najnowszy soft ori bmw , nowa przepływka.

Sprawdz zawór EGR, największy problem jak kopci lub dziurawy interculer lub któraś z rur dolotowych,

przepływka mierzy mase powietrza które przechodzi przez przepływomierz a po drodze ucieka gdzieś lub miesza się z spalinami i brakuje tlenu

do spalenia paliwa dlatego powstaje sadza , jak by turbina była słaba to ograniczy dawkę paliwa, zaślep chwilowo EGR i zobacz czy będzie lepiej

do sprawdzenia też katalizator bywa przypchany i ciśnienie spalin otwiera zawór EGR

Pompe vp44 to sprawdzisz na stole a w dis czy w ista to nie wiele , a w ista przepływomierz to nie tak jak w dis niestety

sprawdz live data doładowanie w trasie 3 i 4 bieg w podłogę pod górę w ista cisnienie zadane i otrzymane mase powietrza , ale jak dymi to paliwo jest

brak powietrza tlenu, chyba że wtryski leją (dużo pali ) ale jak końcówki wymieniane to pozostaje egr lub zawory egr i turbo sprawdz i filtr powietrza.

 

Dziękuję ;) pomimo prób dużo nie zdziałaliśmy po za pokazaniem przez ista błędu chyba z regulacją cisnienia. Co dziwne wczesjniej inpa milczała jak zaklęta, a ista wystrzeliła dużą ilością błędów z różnych modułów. Potem po jazdach próbnych inpa już pokazywała błąd 101 cały czas.

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160825/3d41dede6856d1752bfc2f9c4942583f.jpg

 

Cytując trandolfa

 

po tym błędzie widać, że przeładowuje turbina. Przy 3000 obr zmierzyło 2400mbar!!!!, to tyle co polift ma w serii. W m47 w serii maksymalne ciśnienie to 2100mbar. I teraz tak, albo czujnik zawyża pomiar(wątpię) albo jest rozregulowana turbina/zapieczona turbina.

 

Czujnik zmieniliśmy na inny i to samo , turbinę obserwowali i niby sprawna. Także hanna gronkiewicz waltz o co tu chodzi :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.