Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

już pisałem tak zmieniac nazwe bazy danych tylko można w wersji rheingold od 3.41 do 3.44

już w wersji 3.45 do 3.51 po zmianie bazy danych na PLPL pokazuje błędy przy uruchomieniu i braki w diagnostyce puste okienka

jak ktoś chce miec polski to tylko wersja

3.52.12 do tej wersji są polskie pliki hasło wypakujemy za pomocą 7-zip

przed instalacją usuwamy całą poprzednia instalacje rheingolda typu odinstaluj

ściągamy wersje gotowca rheingold 3.52.30 lub 3.52.16 i baze 3.52.12 do sqlitedbs

rheingold cleaner , restart komputera , uruchamiamy iste i wklejamy licencje z pliku tam znajdującego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rheingold 3.53.13 Standalone / ISTA-P 3.57.4.003 - coś piszą o ruskiej bazie, da się to zmienić na angielską czy zostają tylko bukwy?
Opublikowano
Ja mam 3,52 spolszczoną już z istapack PL i nie widzę sensu ładować 3,53 bo tam w przypadku trupów takich jak e46 czy już nawet e60 to nic nie zmienia. Także jak masz stabilną wersję to po co kombinować ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rheingold 3.53.13 Standalone / ISTA-P 3.57.4.003 - coś piszą o ruskiej bazie, da się to zmienić na angielską czy zostają tylko bukwy?

Jak masz z cartechnology... to tam są 3 pakiety językowe GB, DE, RU więc nic nie musisz dodatkowo kombinować.

Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kris próbowałeś już ISTA + programowanie , podobno już niedługo ISTA P odejdzie do lamusa i zostanie tylko do starszych modeli Exx

ale nie ma się co dziwić po co kopiować dane które nie ulegają już zmian, strata czasu ...

(chyba już tylko X1 e84 pozostało w produkcji jako exx) na miejsce ISTA P będzie ISTA+ (już jest i nie ma rheingold) kodowanie i programowanie ,

wersja F i G z PSDZDATA i diagnostyka w jednym (ale kodowanie i programowanie bez wersji Exx)

zaczęło się od ISTA 3.53 zmiany w oprogramowaniu , mimo że jako zakładka już było wcześniej i niektórzy próbowali podłączyć esys

Może dlatego zaczęli przycinać pliki do ISTA P w Psdzdata, stare licencje nie będą pracowały już z nowszymi wersjami, ale pewnie coś wymyślą ,

bmw pod tym względem przoduje na całym świecie

Opublikowano

Usunąłem 2 pliki ru i 2 pliki de czy jeszcze mogę coś usunąć z base żeby zmniejszyć wielkość instalacji?

Mam 2 pliki en i 2 pliki pl i plik other .

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Usunąłem 2 pliki ru i 2 pliki de czy jeszcze mogę coś usunąć z base żeby zmniejszyć wielkość instalacji?

Mam 2 pliki en i 2 pliki pl i plik other .

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Nic więcej zostaw angielską nawet jak masz plpl ponieważ nie wiadomo czy z PLPL dostępne są wszystkie możliwości ISTA D

3.52 to 18 GB miejsca teoretycznie mając polskie pliki można usunąć wersje angielską co by zmniejszyło o 5GB

Opublikowano
Din no przecież nie kłamię ;)

Może wyślij do jakiegoś zaprzyjaźnionego dilera prośbę o wycenę ( podaję numery części ) :D

 

81312360883

81312360884

81312360885

 

I wszystko będzie jasne ;) Na ETK nie znajdziesz od razu uprzedzam.

 

około 4tyś netto za komplet ABC ;)

Opublikowano
Jak narazie najnowszy instalator nie działa, na gołej wersji systemu windows (nigdy nie instalowany rheingold) polecam aby było mniej problemów zainstalować wersje 3.41 uruchomić , restart komputera ,usunąć i na dysk gdzieś wkleić wersje 3.52.30 z baza danych 3.52.12 i wtedy działa

Może ktoś opisać dokładnie jak wykonać tą operację bo nie rozumiem :) Zainstalowałem wersje 3.41 i co dalej mam zrobić ... ? Usunąć wersje 3.41 poprzez "odinstaluj" czy po prostu skasować rheingold-a z dysku poprzez wywalenie plików do kosza ? następnie np z dysku "D" uruchomić wersje 3.52.30 z baza danych 3.52.12 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle że to tylko do F-serii , też co prawda odpaliłem sobie to na 3.53.30 ale po co i na co mi to nie wiem :P
Opublikowano

no właśnie zastanawiałem się dokładnie co można robić, a czego nie w porównaniu do ISTA-P i jakie serie. Może ktoś coś więcej napisać>>

Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no właśnie zastanawiałem się dokładnie co można robić, a czego nie w porównaniu do ISTA-P i jakie serie. Może ktoś coś więcej napisać>>

Dzięki

raczej to samo co w ista P , tylko w jednym programie diagnostyka kodowanie i programowanie , wymiana sterownika , doposażanie oczywiście tylko

seria F i G

Na razie od wersji 3.52 zmienili nazwę z rheingold na ISTA+ , chwilowo same spekulacje, żadnych konkretów

a dla tych co mają już wersje 3.53 bez polskiej bazy dobra wiadomość można zmienić PLPL z 3.52.12 na 3.53.30 i nie wyrzuca błędów

a nawet na starszą wersje

Opublikowano
Witam wszystkich . Panowie mam pytanie czy jest ktos kto moze mi polecic pewny sprzet diagnostyczny . Ludzie sprzedaja na allegro troche tego i cena waha sie od 2500 do 5000 . Znalazlem cos takiego http://allegro.pl/diagnoskop-bmw-mini-icom-i-me-a2-b-c-ista-d-p-i5769493681.html Pani bardzo mila i solidna a przede wszystkim gwarancja i chec wspolpracy . Mam bardzo duzo f-ek rozbitych no i potrzeba nam taki sprzet . Problem polega na tym iz sam nie wiem od kogo kupic bo kazdy gada na drugiego . Chcemy kodowac lampy , navi PL , mapa navi , sterowniki kodowanie itd itd mile widziane schematy instalacji . Prosze o mala sugestie ,,od kogo kupic ,, ??? z gory bardzo dziekuje ......... nie ukrywam ze przydaloby sie tez podnoszenie PS , dpf :)
Opublikowano (edytowane)

505 329 058

zadzwon do mnie - sprzedaje skonfigurowany sprzet do diagnostyki... pracuje w serwisie BMW, wspolpracuje z kilkunastoma warsztatami w Polsce i Europie ( teamviewer )

zapraszam do wspolpracy

szczegoly - telefonicznie

pozdrawiam

Edytowane przez slaw1971

Niezależny profesjonalny serwis BMW

seria Fxx, Gxx, przekładki ,angliki, USA-ECE; kluczyki, mapy, reset 8HP

505 329 058 Trójmiasto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam nadzieje że ten sprzęt z allegro ICOM A2 jest oryginalny , ale i tak cena zaporowa jak juz pisałem wspomaganie software ICOM A2 tylko do 2018 roku jest już nowa wersja viewtopic.php?f=48&t=236657&start=585#p2152099

ICOM next ceny też juz podaliśmy ile będą kosztować, oczywiście bez marży dilerów BMW , zaznaczam ori sprzęt nie chiński clon ICOM (ale nie taki zły)

viewtopic.php?f=48&t=236657&start=585#p2152656

co prawda dysk z ISTA jest (mam nadzieje że to chociaż SSD 250GB ) ale na laptopa to im szkoda, a wystarczy zwykły zwykły laptop nawet i3 to już luksus

dla isty i 4GB RAM za marne 1000zł , to w tym zestawie powinien się znaleźć

Mam nadzieje że ta miła pani ma wiedzę którą za te pieniądze przekaże to wtedy się zgodzę (wiedza jak dzisiaj się dowiedziałem za darmo nie jest,

a ja naiwny pomagam za darmo :D Pozdrawiam pana mechanika z mojej miejscowości z którym dzisiaj rozmawiałem :D

 

Ponieważ mimo ori ICOM i zawartych tam programów to będziesz się musiał wiele nauczyć , nawet chce mi się śmiać z naiwniaków którzy myślą że mając

iste P to potrafią wszystko zaprogramować czy przeprogramować :nienie: to się bardzo zdziwią ha ha

ISTA D diagnostyka to jest najlepsze narzędzie które ci sprzedają , diagnostyka, schematy, adaptacje itp w zasadzie wszystko co najważniejsze

ale niestety nie nadaje sie do takich czynności jak wymiana sterowników na używane i ich przypisywanie ,

A tak między innymi aukcja trochę nie aktualna jest już oprogramowanie w języku polskim

ISTA P od dawna, a ISTA + już teraz (D Rheingold już się nie nazywa)

 

A teraz trochę o ori sprzęcie legalnym we współpracy z bmw AG te same ograniczenia ISTA D i ISTA P online (niestety bez trybu expert mode ) dostęp i każde podłączenie icom płatne .... nie m ówię że to złe ale też ma ograniczenia ..... co pewnie tutaj parę osób mi przyzna racje (może nie oficjalnie )

ale niestety Esys i pakiet standard tools , i ich narzędzie nie wchodzą w zakres , więc tylko diagnostyka (ISTA D) i programowanie wymiana sterowników

ale tylko na nowe, ich kodowanie ,

zapomnijcie o podnoszeniu mocy , to nie ten kierunek nawet dpf OFF EGR to tego nie ma , w tych programach ,

chociaż do podnoszenia mocy sprzęt jest względnie tani i dostępny ale co z tego jak ktoś nie wie jak i które paramenty podnieść,

 

Jakbyś przeczytał cały temat to tu nikt się nie kłóci i na innych nie pisze , czasami tylu burzliwa dyskusja , ale jak wiele wnosi , chociaż podobno w

oczach specjalistów :norty: to piszemy bzdury , :lol:

Opublikowano
Mam nadzieje że ten sprzęt z allegro ICOM A2 jest oryginalny , ale i tak cena zaporowa jak juz pisałem wspomaganie software ICOM A2 tylko do 2018 roku jest już nowa wersja viewtopic.php?f=48&t=236657&start=585#p2152099

ICOM next ceny też juz podaliśmy ile będą kosztować, oczywiście bez marży dilerów BMW , zaznaczam ori sprzęt nie chiński clon ICOM (ale nie taki zły)

viewtopic.php?f=48&t=236657&start=585#p2152656

co prawda dysk z ISTA jest (mam nadzieje że to chociaż SSD 250GB ) ale na laptopa to im szkoda, a wystarczy zwykły zwykły laptop nawet i3 to już luksus

dla isty i 4GB RAM za marne 1000zł , to w tym zestawie powinien się znaleźć

Mam nadzieje że ta miła pani ma wiedzę którą za te pieniądze przekaże to wtedy się zgodzę (wiedza jak dzisiaj się dowiedziałem za darmo nie jest,

a ja naiwny pomagam za darmo :D Pozdrawiam pana mechanika z mojej miejscowości z którym dzisiaj rozmawiałem :D

 

Ponieważ mimo ori ICOM i zawartych tam programów to będziesz się musiał wiele nauczyć , nawet chce mi się śmiać z naiwniaków którzy myślą że mając

iste P to potrafią wszystko zaprogramować czy przeprogramować :nienie: to się bardzo zdziwią ha ha

ISTA D diagnostyka to jest najlepsze narzędzie które ci sprzedają , diagnostyka, schematy, adaptacje itp w zasadzie wszystko co najważniejsze

ale niestety nie nadaje sie do takich czynności jak wymiana sterowników na używane i ich przypisywanie ,

A tak między innymi aukcja trochę nie aktualna jest już oprogramowanie w języku polskim

ISTA P od dawna, a ISTA + już teraz (D Rheingold już się nie nazywa)

A teraz trochę o ori sprzęcie legalnym we współpracy z bmw AG te same ograniczenia ISTA D i ISTA P online (niestety bez trybu expert mode ) dostęp i każde podłączenie icom płatne .... nie m ówię że to złe ale też ma ograniczenia ..... co pewnie tutaj parę osób mi przyzna racje (może nie oficjalnie )

ale niestety Esys i pakiet standard tools , i ich narzędzie nie wchodzą w zakres , więc tylko diagnostyka (ISTA D) i programowanie wymiana sterowników

ale tylko na nowe, ich kodowanie ,

zapomnijcie o podnoszeniu mocy , to nie ten kierunek nawet dpf OFF EGR to tego nie ma , w tych programach ,

chociaż do podnoszenia mocy sprzęt jest względnie tani i dostępny ale co z tego jak ktoś nie wie jak i które paramenty podnieść,

 

Jakbyś przeczytał cały temat to tu nikt się nie kłóci i na innych nie pisze , czasami tylu burzliwa dyskusja , ale jak wiele wnosi , chociaż podobno w

oczach specjalistów :norty: to piszemy bzdury , :lol:

 

Święta racja.Bez odpowiedniej wiedzy żaden sprzęt nic nie zrobi sam.W szczególności gdy kolega chce się zabrać za NAVi ,to już wymaga wiedzy której nikt za darmo nie daje bo na tym ludzie zarabiają pieniądze.Potrzebne są dodatkowe programy-generatory kodów i.t.d. o których nikt ze sprzedających nawet nie wspomina.Mało to tak jak kolega Din 76 już kiedyś pisał że po zakupie takiego sprzętu ludzie później do niego dzwonią z prośbą o pomoc w konfiguracji.Nie wiem na jakim poziomie jest Twoja wiedza kolego plastek 3000 ale jeżeli są to początki Twojej zabawy z diagnostyką to radził bym się zastanowić czy na pewno nie utopisz kasy.Zdajesz na pewno sobie sprawę że będzie potrzebny też dobry zasilacz aby działać na takim sprzęcie. Wyboru dokonasz sam ale radził bym na początek instalację ISTA oraz Loader na własnym sprzęcie i wtedy spokojnie rozeznasz się w temacie .No chyba ze ,,wymiatasz" doświadczeniem to co innego.Jak ktoś myśli ze ISTA wszystko potrafi to powiem tak: tak też myślałem do momentu jak położyłem sterownik DDE :lol: .Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak uruchomic ta zaklade software update w rheingold ?

Możesz zmodyfikować plik ISTAGUI.exe.config lub poszukać już gotowy i go podegrać. Jak masz serię EXX to i tak się nie przyda bo działa tylko z nowszymi autami FXX i GXX.

Krzysztof
Opublikowano
tak wiem ktory plik zmodyfikowac i ze to dziala tylko z f wiem ze trzeba zmodyfikowac dwie linie ale mam dwa sposoby jak to zrobic ktory jest prawdziwy ? podzieli sie ktos ?
Opublikowano
tak wiem ktory plik zmodyfikowac i ze to dziala tylko z f wiem ze trzeba zmodyfikowac dwie linie ale mam dwa sposoby jak to zrobic ktory jest prawdziwy ? podzieli sie ktos ?

 

Na razie funkcja ta jest w fazie testowania i mimo, że Ci się pojawi w ISTA-D to po programowaniu wychodzą błędy i grozi to uszkodzeniem sterownika więc radze nie stosować modyfikacji, a już tym bardziej programować przez tym sposobem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.