Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tylko że robiłem to na kablu od E-46. Czy musi być kabel enet żebyśmy się dobrze zrozumieli. jeszcze wyskakiwał taki błąd wkhtmltopdf.exe . nie znaleziono obiektu MSVC120

.dll

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musi być ENET do F10 .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie musi być do diagnostyki F10 kabel ENET , seria F ma CAN w OBD do diagnostyki i na kablu K-dcan działa diagnostyka tak samo jak z e46 tylko jak to kabel do E46 tylko podwójna linai K dla modeli do 2007 roku to nie będzie ale jak masz K-dcan to będzie działać
Opublikowano

Mam dwa kable ,tym srebnym się łączyłem i nic. A czarny wogóle nie działa ,srebny też nie działał w e-46 ale jak wyczytałem że trzeba 8i9 połączyć to będzie działać i tak zrobiłem .Także srebny w e-46 działa ale f-10 nie. A czarny nie nawet jak go podepne to inpa nie pokazuje że wykryła kabel.

kabel.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piny 7 i 8 się zwiera !

NIE 8 i 9

Kable OBD w większości przypadków mają inne sterowniki - może dlatego nie działa czarny .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Przepraszam pomyliłem się z pinami nawet na zdjęciu widać że jest połączony 7 i 8. A z czarnym jak go podłącze pokazuje taki sam sterownik tylko że jest na porcie 3 i chce zmienić to pokazuje się że port 1 jest zajęty.Ten srebny jest K+DCAN to czemu nie działa z F-10. I ten czarny od viakena ma tak 7 i 8 zmostkowany i po wgraniu sterów od niego nie działa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też uważałem że kable D-Kan nie chdzą z F modelami , ale wczorajszy wpis kolegi Din76 namieszał mi w głowie - uważam go za „guru” więc nie wiem ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Widać kabel kablowi nie równy sprzedają ,opisują a tu lipa wychodzi. A jak kupie kabel enet to będzie działał w e-46 czy tylko nowsze auta .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widać kabel kablowi nie równy sprzedają ,opisują a tu lipa wychodzi. A jak kupie kabel enet to będzie działał w e-46 czy tylko nowsze auta .

 

enet od serii F

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mój dcan działa z F10 bez problemu

Jaki rocznik F10 ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma znaczenia który rok , nawet w serii G jest CAN to protokół diagnostyczny linia CAN- (ISO 11519) zostawiony po to aby każdy tester diagnostyczny obsłużył model

pod warunkiem że ma dane dla danego modelu auta, ale posiedzę kiedyś i przepatrzę czy coś się zmieniło w nowszych modelach w linii diagnostycznej CAN ,

ale wątpie rozkwit przypadł na ethernet to przyszłość ...

i to w zasadzie tyle o CAN reszta tylko ethernet (DoIP) w bmw ENET i to wielo-bramowy (gateway) juz w nowszych modelach od NBT,

F10 z 2010 (CIC ma tylko jedną bramę GW w ZGW) ,

, proszę nie mylić z magistralą CAN o różnej prędkości która w różni się między nowszymi ,a starszymi modelami i jest nadal rozwijana i przyszłościowa .

He, he nie jestem Guru , nienawidzę sekt rożnego rodzaju, a to słowo mi się z tym kojarzy, porostu lubię się uczyć :D i jak zrozumiem to przełożyć na język zrozumiały dla wszystkich.


Edit ale proszę G11 info o OBD nadal ten sam protokół DCAN do 500kb/s co w serii E powinien każdy interfejs K-dcan obsłużyć

969f82f6afd9.jpg

790668a8081d.jpg

Opublikowano
Mój dcan działa z F10 bez problemu

Ale nie napisałeś czy masz piny połączone. usunę mostek i sprawdzę tak jak Din76 napisał .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

na 100% jak piny 7 i 8 połączone to nie będzie dcan działać,

port ethernet jest uruchamiany z pinu 8 jak zasilisz ten pin to otworzysz port ethernet ,

a uruchomiony port eth blokuje komunikacje DCAN pisze w każdej ISTA nawet w e90, e70, jak był ethernet w OBD to połączenie pinu 7 i 8 blokowało diagnostykę DCAN

Opublikowano
Witam, zainstalowałem Ista+ Wersja 4.1.21. Interfejs Ediabas zaznaczyłem w opcjach. Kabel OBD2 USB, czy tym kablem połączę się z seria F? wyskakuje mi błąd "Pojazd nie mógł zostać prawidłowo zidentyfikowany. Sprawdzić dostęp do pojazdu i czy aktywna jest diagnostyka do analizy i kontroli." Chodzi mi tylko o cele diagnostyczne. Zrobiłem wszystko według instrukcji z YT https://www.youtube.com/watch?v=H0xNycMB51s co może być nie tak? Będę wdzięczny za podpowiedz.
Opublikowano
Witam, zainstalowałem Ista+ Wersja 4.1.21. Interfejs Ediabas zaznaczyłem w opcjach. Kabel OBD2 USB, czy tym kablem połączę się z seria F? wyskakuje mi błąd "Pojazd nie mógł zostać prawidłowo zidentyfikowany. Sprawdzić dostęp do pojazdu i czy aktywna jest diagnostyka do analizy i kontroli." Chodzi mi tylko o cele diagnostyczne. Zrobiłem wszystko według instrukcji z YT https://www.youtube.com/watch?v=H0xNycMB51s co może być nie tak? Będę wdzięczny za podpowiedz.

 


ok, ktoś mi mądry podpowiedział że potrzebuje enet kabel z wejsciem RJ45 do serii Fxx, nabyłem taki, pomoże mi któryś użytkownik w konfiguracji go. Z góry bardzo dziękuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.