Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

skrzynie i dme rób śmiało,nic nie bój,mówię ci...i mały edit,ista zmieniła vin w dme... :shock:

nie wiem jak,nie wiem kiedy,bo nic nie wpisywałem...wzięła go chyba z ews,gdy zaznaczyłem opcje,że sterownik był wymieniany...

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak auto odpala na nim to nie tylko vin został dopisany... ciekawe.

zaraz zaraz...nie tak do końca..mówiłem,że go masakrowałem... :lol:

kombinacje takie-mój oryginalny ews+podmieniony dme-przypisał vin dla dme,ale nie odpala na nim...

w celu sprawdzenia,czy podmienione dme nie umarło po zabiegach,wsadziłem ews od niego(mam komplet),wtedy (oczywiście pestka też z kompletu) odpala,działa

..przy moim ews i podmienionym dme,po zaznaczeniu opcji wymiany sterownika,i programowania,daje komunikat,że dme zostało oznaczone,jako wymienione,przeszło pozytywną procedure,ale oczywiście pokazuje błąd synchronizacji ews-dme

żeby przypisać ews do dme,niestety trzeba raczej ews editora...nic innego tego nie ruszy ,przynajmniej tak mi się wydaje...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.przy moim ews i podmienionym dme,po zaznaczeniu opcji wymiany sterownika,i programowania,daje komunikat,że dme zostało oznaczone,jako wymienione,przeszło pozytywną procedure,ale oczywiście pokazuje błąd synchronizacji ews-dme

żeby przypisać ews do dme,niestety trzeba raczej ews editora...nic innego tego nie ruszy ,przynajmniej tak mi się wydaje...

Mam ews editor chcesz???

A tak dla innych już pojawiła się nowsza wersja ISTA P v55

Opublikowano

..przy moim ews i podmienionym dme,po zaznaczeniu opcji wymiany sterownika,i programowania,daje komunikat,że dme zostało oznaczone,jako wymienione,przeszło pozytywną procedure,ale oczywiście pokazuje błąd synchronizacji ews-dme

żeby przypisać ews do dme,niestety trzeba raczej ews editora...nic innego tego nie ruszy ,przynajmniej tak mi się wydaje...

 

Przy wymianie dme wystarczyło wcześniej zrobić ze stera dziewice.

Ms42 i Ms43 pełny flash idzie po linii K.

 

Teraz w twoim przypadku wystarczy sczytać flash i z palca zmienić isn, synchro i odpala.

Opublikowano

..przy moim ews i podmienionym dme,po zaznaczeniu opcji wymiany sterownika,i programowania,daje komunikat,że dme zostało oznaczone,jako wymienione,przeszło pozytywną procedure,ale oczywiście pokazuje błąd synchronizacji ews-dme

żeby przypisać ews do dme,niestety trzeba raczej ews editora...nic innego tego nie ruszy ,przynajmniej tak mi się wydaje...

 

Przy wymianie dme wystarczyło wcześniej zrobić ze stera dziewice.

Ms42 i Ms43 pełny flash idzie po linii K.

 

Teraz w twoim przypadku wystarczy sczytać flash i z palca zmienić isn, synchro i odpala.

czyli wyczyścić dme z softu?potem w sumie można wgrać soft disem...i pobierze sobie kody z ews?przy synchronizacji??i jak go wyczyścić??zazwyczaj sam sie czyści jak sie nie chce,ale jak sie chce to jak? :lol:

Opublikowano
:D :dance: Auto znowu ożyło,to znaczy kolega dirty.73 zapodał nowe życie za pomocą DIS V44 :clap: .dirty.73 już nie raz mi pomagał ,ale tym razem to wyciągnął mnie z tarapatów :oops: .Najgorzej to mnie martwi że jeszcze mam skrzynię do aktualizacji i DME w drugim aucie :lol: .Nie ,nie to był żart na razie nic nie ruszam.Najpierw profesjonalny prostownik i może ICOM.W sumie to już na połowę prostownika zaoszczędziłem z pomocą dirty.73(ten to wszystko podniesie,nawet umarłego) :lol:

dirty.73 wielkie DZIĘKUJĘ :handshake:

Koledze Din76 też podziękowania za zapodanie DISa i pomoc w temacie :handshake:

:dance: :dance:

 

 

a jaki prostownik masz zamiar kupic??

Opublikowano

Chodzi o kod isn. Dis czy ista go nie zmieni. Tylko programator.

Rolling codes zmienia się przy synchronizaji. Jeszcze dochodzi do immobiliser.

U Ciebie trzeba odczytać isn i immo i zmienić w dme/dde i synchronizacja wtedy zadziała.

Z vergin jest tak że trzeba go mieć. Do starszych aut bez problemu a do nowszych to już jest różnie.

Opublikowano
:D :dance: Auto znowu ożyło,to znaczy kolega dirty.73 zapodał nowe życie za pomocą DIS V44 :clap: .dirty.73 już nie raz mi pomagał ,ale tym razem to wyciągnął mnie z tarapatów :oops: .Najgorzej to mnie martwi że jeszcze mam skrzynię do aktualizacji i DME w drugim aucie :lol: .Nie ,nie to był żart na razie nic nie ruszam.Najpierw profesjonalny prostownik i może ICOM.W sumie to już na połowę prostownika zaoszczędziłem z pomocą dirty.73(ten to wszystko podniesie,nawet umarłego) :lol:

dirty.73 wielkie DZIĘKUJĘ :handshake:

Koledze Din76 też podziękowania za zapodanie DISa i pomoc w temacie :handshake:

:dance: :dance:

 

 

a jaki prostownik masz zamiar kupic??

We Wrocławiu jest firma:Semi Elektronik.W ofercie mają różne prostowniki,ale ten który ja chcę jest jeszcze w fazie testów.To ma być właśnie specjalnie przygotowany prostownik do flashowania BMW.Ma płynną regulację napięcia i moc 100A.Te cacko ma kosztować ponoć około 1000zł. Przyglądałem się też na FRONIUS ale to już cena rzędu 1000 euro-trochę za dużo dla hobbisty :lol: .Alternatywą może być Telvin-doctor charger 50.Cena około 1100zł,specjalna funkcja do flashowania ,tylko moim zdaniem za mała moc(coś chyba około 50A).Niby do E39 wystarczy,ale jestem zdania że jak inwestować to na zapas.Ponoć można wykorzystać zasilacz laboratoryjny o dużej mocy ale niestety nic takiego nie mogę znaleźć.Może z Was ktoś koledzy może podpowiedzieć coś na ten temat ?

Opublikowano
:D :dance: Auto znowu ożyło,to znaczy kolega dirty.73 zapodał nowe życie za pomocą DIS V44 :clap: .dirty.73 już nie raz mi pomagał ,ale tym razem to wyciągnął mnie z tarapatów :oops: .Najgorzej to mnie martwi że jeszcze mam skrzynię do aktualizacji i DME w drugim aucie :lol: .Nie ,nie to był żart na razie nic nie ruszam.Najpierw profesjonalny prostownik i może ICOM.W sumie to już na połowę prostownika zaoszczędziłem z pomocą dirty.73(ten to wszystko podniesie,nawet umarłego) :lol:

dirty.73 wielkie DZIĘKUJĘ :handshake:

Koledze Din76 też podziękowania za zapodanie DISa i pomoc w temacie :handshake:

:dance: :dance:

 

 

a jaki prostownik masz zamiar kupic??

We Wrocławiu jest firma:Semi Elektronik.W ofercie mają różne prostowniki,ale ten który ja chcę jest jeszcze w fazie testów.To ma być właśnie specjalnie przygotowany prostownik do flashowania BMW.Ma płynną regulację napięcia i moc 100A.Te cacko ma kosztować ponoć około 1000zł. Przyglądałem się też na FRONIUS ale to już cena rzędu 1000 euro-trochę za dużo dla hobbisty :lol: .Alternatywą może być Telvin-doctor charger 50.Cena około 1100zł,specjalna funkcja do flashowania ,tylko moim zdaniem za mała moc(coś chyba około 50A).Niby do E39 wystarczy,ale jestem zdania że jak inwestować to na zapas.Ponoć można wykorzystać zasilacz laboratoryjny o dużej mocy ale niestety nic takiego nie mogę znaleźć.Może z Was ktoś koledzy może podpowiedzieć coś na ten temat ?

 

cos wiecej wiesz na temat tego 100A od firmy Semi elektronik? kiedy sie mozna tego spodziewac??

 

BMW w serwisach uzywa tego:

http://www.deutronic.com/products/battery-chargers/1200-watt.html

 

niestety bardzo drogie.

Opublikowano
http://www.algainfo.pl/produkty.html#41

któryś z tych może być ciekawy niestety nie wiem nic na temat cen -może ktoś z was do nich zadzwoni

wrzucałem już kiedyś ten ale nikt nic nie pisze

http://m.ebay.co.uk/itm/321443309950?nav=SEARCH

 

 

ta alga ciekawie wyglada. ciekawe jaka cena? zadzwonie w poniedzialek, a ten z ebay to widzialem. niby podrobka tego deutronica tylko nie do konca. poza tym cena spora.

 

bardzo dobry jest ten i duzo osob do programowania BMW go kupuje

http://www.centurytool.net/INC_700A_Schumacher_4_20_70A_12V_Battery_Charger_p/shuinc-700a.htm

 

tylko ze cena tez nie mala i chyba nie da rady kupic w polsce.

Opublikowano
Do firmy Semi Elektronik dzwoniłem już trzy razy.Ostatni raz jakieś trzy tygodnie temu.Facet powiedział że już jest tylko testują i jeszcze coś poprawiają.Mówił że zrobiony jest na Niemieckich układach. W przyszłym tygodniu zadzwonię znowu.Faktycznie ta Alga ciekawa ,oby cena była też dostępna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
taki eFUEL zasilacz regulowany 15V-30V 50A 1200W

 

http://sklep.skyrc.pl/pl/p/eFUEL-Zasilacz-regulowany-12-18V-30A-540W/50

parametry

Napięcie wejściowe: 100 - 240V AC

Częstotliwość napięcia: 50Hz/60Hz

Napięcie wyjściowe: regulowane 12-18V DC±0.5V

Maksymalny prąd wyjściowy: 30A±1A

Ochrona przeciążeniowa: ≤31A

Bezpiecznik: 10A

Wyświetlacz LCD: Precyzna wskazań napięcia ±0.3V

Precyzja wskazań prądu ±0.3A

Sprawność: .>80%

Ochrona przed przekroczeniem temperatury: <65℃

Metoda chłodzenia: Wentylator

Zakres temperatury pracy: 0-40℃

Zakres wilgotności pracy: 0-90%

Wymiary (D*S*W): 218x139x60mm

Waga netto: 1,62kg

CENA 399zł

Opinie ????

Opublikowano

Moim zdaniem za mała moc, ta mocniejsza :http://sklep.skyrc.pl/pl/p/eFUEL-zasilacz-regulowany-15V-30V-50A-1200W/70

ma 50A,ale 15v :( to juz cena podobna do (Telvin-doctor charger 50).Osobiscie chyba bym wybrał Telvin.Poczekamy na cenę tego zasilacza z firmy Alga- wygląda ciekawie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmieniłem menu RG z DEDE na PLPL w obu plikach. Menu mam po polsku ale opisy po angielsku (dziwne trochę :/ ) :cry: szkoda że nie ma polskiego menu połączonego z niemieckim.

 

Trzeba zmienić angielski a niemiecki zostawić tak jak był.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Witam!Dzwoniłem dziś do Semi Elektronik i nic z tego raczej nie będzie .Panowie dowiedzieli się od kogoś że napięcie musi być bardzo stabilne i nie mogą tego opanować.Nie chcą robić fuszery bo dają na swoje produkty gwarancję ,ale dobrze że przynajmniej nie próbują naciągać tylko się przyznali że nie sprostają zadaniu.Dowiedziałem się przy okazji od tego elektryka że niektórzy wykorzystują do tego celu zasilacze od CB radia.Mają mniejszą moc ale ponoć można połączyć dwa razem.Dzwoniłem też do firmy Alga-ceny kosmiczne(grubo ponad 2,5 tys zł).Wczoraj trochę poszukałem i znalazłem coś takiego- tez zasilacz CB:

http://www.heidemeuk.nl/nl/pan-international-voeding-60a.html

Teraz rozważam już tylko Telwin ,ten zasilacz z linku powyżwj no i

http://m.ebay.co.uk/itm/321443309950?nav=SEARCH

Ostatnia opcja najdroższa ,ale chyba najbardziej pewna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.