Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na przykład zasilanie.....

Nawet samochody maja odcinanie sterowników przy spadku napięcia .... ale DDE na samym końcu powinno odciąć, przy jeździe, ale przy programowaniu ?????

Na pewno BMW nie bez przyczyny ma ustawione takie duże wymagania co do NAPIĘCIA aby było wyższe niż +12V, prawie nawet wyższe niż przy ładowaniu z alternatora

ok +14V i ista stale monitoruje napięcie, ale icom emulator emuluje stałe napięcie powyżej +14V, tylko co ze sterownikiem DDE

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tygodniu robiłem dde6.0 winkfp bez zasilania zwykłym d canem i dwa razy przerwało przy 99% i błędy.Podłączyłem zasilanie i poszło bez przeszkód,ale nie powinno się tak robić. :nienie:
Opublikowano
dobra...zapasowe DME,EWS i pestka w garażu.... :lol: ,można sie bawić....zdam relacje,czy poszło bez problemu..ale stawiam,że MS42 śmignie bez kłopotu...
Opublikowano
no ruszyło,ale hmm.plan działań pokazał 17 minut....ostatnio,jak tylko sprawdzałem,pokazywało 1'50"...no zobaczymy czy zakończy pozytywnie :lol:
Opublikowano
Witam,stawiam DISa :lol: jak nie da rady podnieść ,to jak znajdę drugie DDE o tych samych numerach to muszę też EWS + stacyjka czy sam DDE?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,stawiam DISa :lol: jak nie da rady podnieść ,to jak znajdę drugie DDE o tych samych numerach to muszę też EWS + stacyjka czy sam DDE?

Niestety całość DDE ews i stacyjka i kluczyk , chociaż z tym ostatnim to lubią modzić podobno wystarczy sama elektronika kluczyka. Ale naj prościej tak zrobić i nakmniej roboty, tylko przekładasz i chodzi

Plus kodowanie kluczyka dla otwierania z pilota

Opublikowano
No i pięknie.

Jakiego zasilania używasz?

nie pytaj nawet :lol: ,winkfp robiłem bez prostownika(mowa oczywiście o DME i EGS),ale tutaj dałem....jeśli nazwać to prostownikiem...,nawet nie wyłaczyłem świateł dziennych...napięcie było 12V,i tu wraca temat DDE,moim zdaniem,potrzebuje rzeczywistego napięcia powyżej 14 V,ale to jakiś ochotnik musiałby sprawdzić... :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i pięknie.

Jakiego zasilania używasz?

nie pytaj nawet :lol: ,winkfp robiłem bez prostownika(mowa oczywiście o DME i EGS),ale tutaj dałem....jeśli nazwać to prostownikiem...,nawet nie wyłaczyłem świateł dziennych...napięcie było 12V,i tu wraca temat DDE,moim zdaniem,potrzebuje rzeczywistego napięcia powyżej 14 V,ale to jakiś ochotnik musiałby sprawdzić... :lol:[/quote

 

Trzeba było sobie alternator wymontować i podłączyć pod jakiś silnik elektryczny co ma przynajmniej 800obr/min i masz 14V :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeśli opcja z podłączeniem drugiego auta działa,to pomysł wygląda na dobry :lol:

Niektórzy krytykują, ale jak alternator sprawny, a najważniejszy regulator napięcia utrzymuje napięcie +14V to jak dla mnie niczym się nie różni od dobrego zasilacza, przecież większy pobór mocy zwiększa obroty silnika, to raczej drugi samochód dawca ma więcej do stracenia niż biorca, ale zaznaczam w ispi next ważne jest tez zasilanie laptopa, ja radzą tylko robić z ładowarki, co ispi next widzi jako zasilanie prądem stałym.

Opublikowano
naprawde ciekawi mnie ta zagadka....dlaczego w ASO idzie bez problemu,DDE,a winkfp czy ,jak widać,ista,tak łatwo uwalić....co to za tajemnica sukcesu... :lol:
Opublikowano

Tak dla ciekawostki.

Mam 50A prostownik z dwoma "biegami" . Jak dałem na 2 to było 14,6V a ista także przerwała z informacją że jest zbyt duże napięcie. Na 1 utrzymuje się 13,5V teraz pytanie czy to wystarczy. Niedługo będę podłanczał E63 dość spasioną ciekawe co się będzie działo. Na moim aucie na zapłonie pobiera około 12A prądu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
naprawde ciekawi mnie ta zagadka....dlaczego w ASO idzie bez problemu,DDE,a winkfp czy ,jak widać,ista,tak łatwo uwalić....co to za tajemnica sukcesu... :lol:

Robiłem winkpf już xx dde,zazwyczaj 5.0 i 6.0 przez d can i bez zasilania i jeszcze mi się nigdy nie wywalił,za to z dme jeszcze nie miałem doczynienia.

Opublikowano (edytowane)
naprawde ciekawi mnie ta zagadka....dlaczego w ASO idzie bez problemu,DDE,a winkfp czy ,jak widać,ista,tak łatwo uwalić....co to za tajemnica sukcesu... :lol:

Robiłem winkpf już xx dde,zazwyczaj 5.0 i 6.0 przez d can i bez zasilania i jeszcze mi się nigdy nie wywalił,za to z dme jeszcze nie miałem doczynienia.

to zrób DDE 3,czy 4,po KKL... :D

 

EDIT:ale dobra wiadomość od Ciebie jest taka,że po DCAN,nowsze DDE już nie mają problemów..

Edytowane przez dirty.73
Opublikowano
naprawde ciekawi mnie ta zagadka....dlaczego w ASO idzie bez problemu,DDE,a winkfp czy ,jak widać,ista,tak łatwo uwalić....co to za tajemnica sukcesu... :lol:

Robiłem winkpf już xx dde,zazwyczaj 5.0 i 6.0 przez d can i bez zasilania i jeszcze mi się nigdy nie wywalił,za to z dme jeszcze nie miałem doczynienia.

to zrób DDE 3,czy 4,po KKL... :D

 

 

 

Dirty masz racje, 3 i 4 to porażka:) nie radze testowac:)

 

 

Co do napiecia ja ustawiona mam iste d tak ze mam stałe 15V na obu zaciskach:)

Opublikowano

Robiłem wiele dde3 i dde4 lecą bez problemów.

Nawet mam na stole trzy dde4, śmigają wyjścia nie mają :)

W razie wysypania po obd można je postawić na nogi.

 

Jak flash AM29F400xx uszkodzona, to wlutowanie nowej i po sprawie, groszowa sprawa.

Opublikowano
Robiłem wiele dde3 i dde4 lecą bez problemów.

Nawet mam na stole trzy dde4, śmigają wyjścia nie mają :)

W razie wysypania po obd można je postawić na nogi.

 

Jak flash AM29F400xx uszkodzona, to wlutowanie nowej i po sprawie, groszowa sprawa.

na stole...wlutować..no pewnie,że wszystko sie da,ale jak ktoś chce sam sobie jeden sterownik zaktualizować,to takie inwestycje nie wskazane :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Robiłem wiele dde3 i dde4 lecą bez problemów.

Nawet mam na stole trzy dde4, śmigają wyjścia nie mają :)

W razie wysypania po obd można je postawić na nogi.

 

Jak flash AM29F400xx uszkodzona, to wlutowanie nowej i po sprawie, groszowa sprawa.

Ale pewnie DIS v44 , a istą ??? czy winkfpt??

Opublikowano
dzisiaj z tym DME cuda robiłem istą/p ispi,programowałem, jeszcze raz,ustalałem jako wymieniony,szukałem,jak mu zmienić vin,kodowałem...nie udało się zmienić vinu,ale po takich walkach ciągle działa :lol:
Opublikowano

:D :dance: Auto znowu ożyło,to znaczy kolega dirty.73 zapodał nowe życie za pomocą DIS V44 :clap: .dirty.73 już nie raz mi pomagał ,ale tym razem to wyciągnął mnie z tarapatów :oops: .Najgorzej to mnie martwi że jeszcze mam skrzynię do aktualizacji i DME w drugim aucie :lol: .Nie ,nie to był żart na razie nic nie ruszam.Najpierw profesjonalny prostownik i może ICOM.W sumie to już na połowę prostownika zaoszczędziłem z pomocą dirty.73(ten to wszystko podniesie,nawet umarłego) :lol:

dirty.73 wielkie DZIĘKUJĘ :handshake:

Koledze Din76 też podziękowania za zapodanie DISa i pomoc w temacie :handshake:

:dance: :dance:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.