Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dopiero zabieram sie za sciaganie programow i bede sie uczyl jak je obslugiwac. Moze znacie kogos z okolic Plymouth, Exeter, Bristol kto ma DISa i moze pomoc

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
wyciecie podobno nie wchodzi w gre bo nie przejdzie przegladu.

 

Wiele osób pozbyło się DPF-a w UK i normalnie przechodzą MOT.

 

 

Witam panowie,sam pozbyłem się DPFA w krk u chłpaków z gsc tuning.Dzisiaj niestety złe wieści dotarły do mnie :|

Od 01.02.2014 obowiązują nowe restrykcje na badaniu M.O.T będą sprawdzać czy dpf nie został wycięty (nie wiem dokładnie co i jak )

Wiem tylę że jeśli auto nie ma dpf odrazu nie przechodzi MOTU !

Kara za jazdę bez filtra do 1000f!

Co wy na to?

 

poniżej kopia artykułu

 

"Garages and testing stations will be required check for a diesel particulate filter (DPF) in the inspection of the exhaust system as part of the MOT test (or annual test for heavy vehicles) from February 2014.

 

The vehicle will automatically fail the MOT test if the filter had been fitted as standard but is found to be no longer present.

 

The filter works by trapping solid particulate matter from exhaust gases. This type of filter has been in use for more than 20 years and helps meet European emission standards, improving air quality and health standards.

 

Some firms offer services to remove the filter, claiming it will improve the economy. But it is an offence to drive a vehicle that has been modified this way, as it will no longer meet the emissions standards the car achieved when it was approved for sale in the UK.

 

Roads Minister Robert Goodwill said:

 

I am very concerned that vehicles are being modified in a way that is clearly detrimental to people’s health and undoes the hard work car manufacturers have taken to improve emissions standards. It has become apparent the government had to intervene to clarify the position on particulate filter removal given the unacceptable negative impact on air quality.

 

This change to the MOT tests makes it clear – if you have this filter removed from your car it will fail the test.

 

The filters need to be ‘regenerated’ regularly through burning the soot to gas at a very high temperature, leaving behind a residue. If not carried out properly, regeneration can lead to a build up of soot, which can affect performance. This has led to some diesel vehicle owners opting to remove the filter, which makes their car illegal for road use.

 

More information can be found via the ‘Diesel particulate filters guidance note which will be updated to reflect the changes to the MOT test"

 

Legal requirements and the MoT test

 

From February 2014 the inspection of the exhaust system carried out during the

MoT test will include a check for the presence of a DPF. A missing DPF, where one

was fitted when the vehicle was built, will result in an MoT failure.

 

A vehicle might still pass the MoT visible smoke emissions test, which is primarily

intended to identify vehicles that are in a very poor state of repair, whilst emitting

illegal and harmful levels of fine exhaust particulate.

 

It is an offence under the Road vehicles (Construction and Use) Regulations

(Regulation 61a(3))1

to use a vehicle which has been modified in such a way that it

no longer complies with the air pollutant emissions standards it was designed to

meet. Removal of a DPF will almost invariably contravene these requirements,

making the vehicle illegal for road use. The potential penalties for failing to comply

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co my na to? Bardzo dobrze, że wprowadzają takie restrykcje. W końcu po coś ten filtr tam jest a nie ma nic gorszego niż jazda za kopcącym i cuchnącym dieslem. Sam "zapach" to pół biedy, ale związki powstałe podczas spalania ON są rakotwórcze i niby dlaczego normalne osoby mają cierpieć z tego powodu, że kogoś nie stać na wymianę filtra tylko na jego usunięcie? Tak, tak, za chwilę pewnie odezwie się kilku mądralińskich, którzy stwierdzą, że jeździliby z filtrem gdyby on nie powodował głupich komunikatów o błędach czy innych problemów. Otóż ON NIE POWODUJE PROBLEMÓW I JAKICHKOLWIEK KOMUNIKATÓW nawet jak się jeździ głównie krótkie odcinki po mieście czego sam jestem żywym przykładem. Grunt i podstawa to sprawny, niewyeksploatowany samochód oraz raz na miesiąc ok. 10-15 minut w trasie i z takim filtrem spokojnie da się żyć. Z niecierpliwością czekam aż w Polsce wprowadzą obowiązek posiadania filtrów cząstek stałych w pojazdach, które fabrycznie zostały w nie wyposażone. Dzięki temu znikną z ulic zajeżdżone graty, których właściciele chyba przeliczyli się ze swoimi możliwościami, bo założę się, że wycięcie filtra DPF to nie jedyna "oszczędność" w takim egzemplarzu!
Opublikowano
No to faktyczie lipa ... pozostaje jedynie teraz kupic uzywke z rozbitka albo, ktos tu pisal o regenerowanych gdzie nie czysci sie staroci chemia ale wymiania caly srodek na nowy - taki filtr kosztuje okolo 1600 zeta
Opublikowano
Co my na to? Bardzo dobrze, że wprowadzają takie restrykcje. W końcu po coś ten filtr tam jest a nie ma nic gorszego niż jazda za kopcącym i cuchnącym dieslem. Sam "zapach" to pół biedy, ale związki powstałe podczas spalania ON są rakotwórcze i niby dlaczego normalne osoby mają cierpieć z tego powodu, że kogoś nie stać na wymianę filtra tylko na jego usunięcie? Tak, tak, za chwilę pewnie odezwie się kilku mądralińskich, którzy stwierdzą, że jeździliby z filtrem gdyby on nie powodował głupich komunikatów o błędach czy innych problemów. Otóż ON NIE POWODUJE PROBLEMÓW I JAKICHKOLWIEK KOMUNIKATÓW nawet jak się jeździ głównie krótkie odcinki po mieście czego sam jestem żywym przykładem. Grunt i podstawa to sprawny, niewyeksploatowany samochód oraz raz na miesiąc ok. 10-15 minut w trasie i z takim filtrem spokojnie da się żyć. Z niecierpliwością czekam aż w Polsce wprowadzą obowiązek posiadania filtrów cząstek stałych w pojazdach, które fabrycznie zostały w nie wyposażone. Dzięki temu znikną z ulic zajeżdżone graty, których właściciele chyba przeliczyli się ze swoimi możliwościami, bo założę się, że wycięcie filtra DPF to nie jedyna "oszczędność" w takim egzemplarzu!

Cieszę sie że kolega ma swoje zdanie.Bogaty może nie jestem moje bmw jest z 2009r I ma 100 000 przebiegu

Olej wymieniany co 10 tys wszystkie filtry co 2gą wymianę oleju i myślę się że moje auto nie jest zajechane itp itd

Nigdy nie miałem problemu z komunikatami sygnalizujacymi problem z DPF pomimo tego

Go usunołem z racji iż 80% mojej jazdy to miasto a zaczęło przybywać mi oleju z wiadomej przyczyny...

Raz na 2 tyg próbowałem wjechać na autostradę itd ale nic nie pomagało a oleju przybywało w dalszym ciągu

Konsekwencje mieszania diesla i oleju są chyba wszystkim znane...

Nowy filtr obecnie to koszt w uk 270f więc bez problemu mogę go zmienić czy założyć (u mnie to tylko 8 śrub i remap generalnie godzina roboty)

Tylko co mi to da?problem powróci i tak w kółko.

Kolega napewno ma racje jesli chodzi o sadzę itd.jestem za!

Tylkoniech ktoś w BMW rozwiąże ten problem.

Francuzi jakoś dali radę ustawili wtryskiwacz bezpośrednio przed puszką DPFa i nie ma problemu diesel ktory sie nie spali wycieka przez tłumik i nie ma problemu z niczym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dziwna sprawa, bo ja również wymieniam olej co 10-12tys. km, ale między wymianami mi go nie przybywa. Może trzeba było zbadać dokładniej problem, bo najwyraźniej z jakiejś przyczyny filtr Ci się nie wypalał skoro komputer chciał go wypalać w dalszym ciągu aż przybywało ON w oleju. U mnie jak się wypali to mam spokój przez 3-4 tygodnie, tzn. komputer nawet nie myśli o wypalaniu, więc niby skąd olej miałby zwiększać swoją objętość skoro nie ma podawanych dodatkowych dawek paliwa...
Opublikowano
Ja także nie miałem i nie mam problemów z DPF. Jeżdżę głównie odcinki 11-12 km do pracy, samochód stygnie przez 8-9 godzin i powrót. Jest to jazda podmiejska, bez korków, odcinek prostej bez "ograniczeń" ma 9 km. Nie przybywa mi oleju, a filtr wypala się średnio co 3-4 tygodnie. Raz w miesiącu robię jakąś dłuższą :D trasę 30-50km i to w zupełności wystarcza do prawidłowego działania filtra. Dbam o to aby temperatura silnika po nagrzaniu oscylowała w granicach 88-90C (sprawne termostaty), tankuję paliwo tak aby nie jeździć na rezerwie (minimum 10 litrów w zbiorniku). Mój przebieg to 94 tys km i problemów brak.
Opublikowano
To dziwna sprawa, bo ja również wymieniam olej co 10-12tys. km, ale między wymianami mi go nie przybywa. Może trzeba było zbadać dokładniej problem, bo najwyraźniej z jakiejś przyczyny filtr Ci się nie wypalał skoro komputer chciał go wypalać w dalszym ciągu aż przybywało ON w oleju. U mnie jak się wypali to mam spokój przez 3-4 tygodnie, tzn. komputer nawet nie myśli o wypalaniu, więc niby skąd olej miałby zwiększać swoją objętość skoro nie ma podawanych dodatkowych dawek paliwa...

 

No właśnie ,na początku myślałem że to może pompa bo nie którym siadały przy przebiegu 64 000.Termostaty też sprawdzałem wszystko sprawne.Nie wiem czy masz przed liftem czy po lifcie mój jest po lifcie i w nie jednym miejscu słyszałem że w większości problem jest własnie w tych po lifcie to silniki m47 166 spokojnie robią podobno 200 000 na fabrycznym dpfie bez problemu.

Jedno wiem napewno,rok temu wywaliłem DPF mechanicznie i z kompa od tej pory problem się skończył ...oleju nie przybywa nie ubywa wszystko w normie może po trasie POLSKA -ANGLIA czasem troszkę weźmie ale to norma jak zasuwasz 200 km/h

Przed wycinką miałem badanie techniczne tutaj w UK dla mojego auta dozwolona norma(nie pamiętam jednostek) to 1.5 u mnie wyszło 0.31

5 miesięcy temu jakoś miałem kolejne badanie (już bez DPFA) pomiar spalin i wynik 0.30 :mad2: czyli wyszło jecze lepiej niz z DPFem :mad2: trochę tego nie kumam :)

Generalnie wszystko było dobrze do dnia wczorajszego kiedy to dowiedziałem się o nowych restrykcjach w UK :/

Więc tak jak wspominałem DPF fajna sprawa tyko musi działać bo skutki przybywania ropy są tragiczne dla silnika i nie tylko wyobraźcie sobie że wasz silnik smaruje ropa??co za tym idzie łańcuch rozrządu smaruje ropa,do turbiny dostaje się ropa itd no tragedia poprostu :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano (edytowane)
Witam jestem nowym uzytkownikiem BMW 525 d 2006 rok kombi od jakis 2 tygodni , samochod kupilem w szwajcarii i tu uzytkuje .Ostatnio jezdzila nim kobieta,komputer pokazuje za 2000tys km serwis filtra czastek stałych co robic?? przebieg 204 tys rura wydechowa czysciutka.Czy moge pojezdzic z tym bledem wiecej jak te 2000 tys km ??Jestem swiezak wiec pomóżcie :roll: POzdrawiam Pawel Edytowane przez Pawel Bmw 525d
Opublikowano
Witam. To, że pokazało Ci 0.3, a z dpfem 0,31 to nic nie znaczy. W mojej na przeglądzie i w większości bmek z dpf jest 0,00. To zależy od jazdy i sprawności silnika czy ci się syf zbiera. Pracuje na stacji i dzień w dzień widzę ile problemów mają ludzie z zadymieniem. Czasami przyjedzie stary golf tdi, którego właścicielem jest młody człowiek z odpowiednim butem i zadymieniem mu wychodzi 0,1. A normę ma 3,0, a bez turbo 2,5. Od 2008 roku norma to 1,5
Opublikowano
Witam jestem nowym uzytkownikiem BMW 525 d 2006 rok kombi od jakis 2 tygodni , samochod kupilem w szwajcarii i tu uzytkuje .Ostatnio jezdzila nim kobieta,komputer pokazuje za 2000tys km serwis filtra czastek stałych co robic?? przebieg 204 tys rura wydechowa czysciutka.Czy moge pojezdzic z tym bledem wiecej jak te 2000 tys km ??Jestem swiezak wiec pomóżcie :roll: POzdrawiam Pawel
Opublikowano
Witam. To, że pokazało Ci 0.3, a z dpfem 0,31 to nic nie znaczy. W mojej na przeglądzie i w większości bmek z dpf jest 0,00. To zależy od jazdy i sprawności silnika czy ci się syf zbiera. Pracuje na stacji i dzień w dzień widzę ile problemów mają ludzie z zadymieniem. Czasami przyjedzie stary golf tdi, którego właścicielem jest młody człowiek z odpowiednim butem i zadymieniem mu wychodzi 0,1. A normę ma 3,0, a bez turbo 2,5. Od 2008 roku norma to 1,5

 

Witam zgadzam się Panie kolego w sumie to nie pomyślałem o tym...

No nic wszystko wyjdzie za jakies 5 miesięcy jak pojadę na przegląd i bedzie albo albo a wiadomo przed przeglądem wyskocze jeszcE na autostradę przepalic go troche;)

Opublikowano
Witam jestem nowym uzytkownikiem BMW 525 d 2006 rok kombi od jakis 2 tygodni , samochod kupilem w szwajcarii i tu uzytkuje .Ostatnio jezdzila nim kobieta,komputer pokazuje za 2000tys km serwis filtra czastek stałych co robic?? przebieg 204 tys rura wydechowa czysciutka.Czy moge pojezdzic z tym bledem wiecej jak te 2000 tys km ??Jestem swiezak wiec pomóżcie :roll: POzdrawiam Pawel

 

Witam rurę masz czystą bo masz DPF i dlatego nie jest okopcona;)cały ten syf wlasnie osadza sie w środku filtra

DPF.To o czym piszesz to tylko informacja serwisowa wystarczy ze wejdziesz w idriva i wykasujesz wpiszesz kolejna inspekcje np za 50 tys km.

2006 R to masz jeszcze M47 wiec generalnie tam były mniejsze problemy z DPFEM

Kontroluj stan oleju(na bagnecie) jak wszystko ok nie swieci Ci że DPF zapchany czy cos to nie ma problemu.

Opublikowano
januk87 napisał:

No właśnie ,na początku myślałem że to może pompa bo nie którym siadały przy przebiegu 64 000.Termostaty też sprawdzałem wszystko sprawne.Nie wiem czy masz przed liftem czy po lifcie mój jest po lifcie i w nie jednym miejscu słyszałem że w większości problem jest własnie w tych po lifcie to silniki m47 166 spokojnie robią podobno 200 000 na fabrycznym dpfie bez problemu.

Jedno wiem napewno,rok temu wywaliłem DPF mechanicznie i z kompa od tej pory problem się skończył ...oleju nie przybywa nie ubywa wszystko w normie może po trasie POLSKA -ANGLIA czasem troszkę weźmie ale to norma jak zasuwasz 200 km/h

Przed wycinką miałem badanie techniczne tutaj w UK dla mojego auta dozwolona norma(nie pamiętam jednostek) to 1.5 u mnie wyszło 0.31

5 miesięcy temu jakoś miałem kolejne badanie (już bez DPFA) pomiar spalin i wynik 0.30 :mad2: czyli wyszło jecze lepiej niz z DPFem :mad2: trochę tego nie kumam :)

Generalnie wszystko było dobrze do dnia wczorajszego kiedy to dowiedziałem się o nowych restrykcjach w UK :/

Więc tak jak wspominałem DPF fajna sprawa tyko musi działać bo skutki przybywania ropy są tragiczne dla silnika i nie tylko wyobraźcie sobie że wasz silnik smaruje ropa??co za tym idzie łańcuch rozrządu smaruje ropa,do turbiny dostaje się ropa itd no tragedia poprostu :mad2: :mad2: :mad2:

 

Ja kupiłem E61 z końca 2008 po lifcie N47 177km.

Ma 196000 km. DPF oryginał. BMW z Niemiec. Po masce widać że robił cały czas trasę. Jak sprowadziłem do Polski, to okazało się że ma problemy z wypalanie. Błąd był w zepsutym podgrzewaczu na filtrze paliwa (ON). Po wymianie - na szczęście w ramach akcji poserwisowej, wypalanie wróciło do normy. Zaznaczam, że termostat był ok. Zatem może u Ciebie też proces wypalania był blokowany przez inną usterkę, niż te najczęściej wymieniane na forum. :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co my na to? Bardzo dobrze, że wprowadzają takie restrykcje. W końcu po coś ten filtr tam jest a nie ma nic gorszego niż jazda za kopcącym i cuchnącym dieslem. Sam "zapach" to pół biedy, ale związki powstałe podczas spalania ON są rakotwórcze i niby dlaczego normalne osoby mają cierpieć z tego powodu, że kogoś nie stać na wymianę filtra tylko na jego usunięcie? Tak, tak, za chwilę pewnie odezwie się kilku mądralińskich, którzy stwierdzą, że jeździliby z filtrem gdyby on nie powodował głupich komunikatów o błędach czy innych problemów. Otóż ON NIE POWODUJE PROBLEMÓW I JAKICHKOLWIEK KOMUNIKATÓW nawet jak się jeździ głównie krótkie odcinki po mieście czego sam jestem żywym przykładem. Grunt i podstawa to sprawny, niewyeksploatowany samochód oraz raz na miesiąc ok. 10-15 minut w trasie i z takim filtrem spokojnie da się żyć. Z niecierpliwością czekam aż w Polsce wprowadzą obowiązek posiadania filtrów cząstek stałych w pojazdach, które fabrycznie zostały w nie wyposażone. Dzięki temu znikną z ulic zajeżdżone graty, których właściciele chyba przeliczyli się ze swoimi możliwościami, bo założę się, że wycięcie filtra DPF to nie jedyna "oszczędność" w takim egzemplarzu!

Cieszę sie że kolega ma swoje zdanie.Bogaty może nie jestem moje bmw jest z 2009r I ma 100 000 przebiegu

Olej wymieniany co 10 tys wszystkie filtry co 2gą wymianę oleju i myślę się że moje auto nie jest zajechane itp itd

Nigdy nie miałem problemu z komunikatami sygnalizujacymi problem z DPF pomimo tego

Go usunołem z racji iż 80% mojej jazdy to miasto a zaczęło przybywać mi oleju z wiadomej przyczyny...

Raz na 2 tyg próbowałem wjechać na autostradę itd ale nic nie pomagało a oleju przybywało w dalszym ciągu

Konsekwencje mieszania diesla i oleju są chyba wszystkim znane...

Nowy filtr obecnie to koszt w uk 270f więc bez problemu mogę go zmienić czy założyć (u mnie to tylko 8 śrub i remap generalnie godzina roboty)

Tylko co mi to da?problem powróci i tak w kółko.

Kolega napewno ma racje jesli chodzi o sadzę itd.jestem za!

Tylkoniech ktoś w BMW rozwiąże ten problem.

Francuzi jakoś dali radę ustawili wtryskiwacz bezpośrednio przed puszką DPFa i nie ma problemu diesel ktory sie nie spali wycieka przez tłumik i nie ma problemu z niczym.

Podpisuję się pod tą wypowiedzią :cool2: .

 

Z tego samego powodu ( przybywania oleju ) w 100% sprawnym aucie ,po wielu różnych niestety nieskutecznych próbach zażegnania problemu, z dużą niechęciom byłem niejako zmuszony usunąć sprawnego DPF-a .

Zdaję sobie doskonale sprawę z dobrodziejstwa DPF-a .

Byłbym ostatnim który by go usunął :nienie: , gdy by inżynierowie z BMW dopracowali ten układ żeby nie powodował negatywnych konsekwencji . Po co dbać o silnik,kupować dobry olej, jak i tak zostanie on uszlachetniony ON-em. Jaki wpływ ma to na trwałość jednostki napędowej ( w tym również na nieszczęsny rozrząd, zwłaszcza w silnikach N ) i nie tylko, bo na turbo również, nie muszę chyba pisać .

Dużo ludzi jeździ nieświadom tego negatywnego zjawiska,jak i jego skutków . Chyba że poziom oleju, a raczej mieszanki, podniesie się do tego stopnia że, powiadomi ich dopiero komp.

Opublikowano

 

Jak sprowadziłem do Polski, to okazało się że ma problemy z wypalanie. Błąd był w zepsutym podgrzewaczu na filtrze paliwa (ON). Po wymianie - na szczęście w ramach akcji poserwisowej, wypalanie wróciło do normy. Zaznaczam, że termostat był ok. Zatem może u Ciebie też proces wypalania był blokowany przez inną usterkę, niż te najczęściej wymieniane na forum. :?:

 

Jak zdiagnozowales ten blad - za niska temperatura paliwa ? A problemy z wypalaniem to zbyt czeste czy brak wypalania ?

Opublikowano
Witam jestem nowym uzytkownikiem BMW 525 d 2006 rok kombi od jakis 2 tygodni , samochod kupilem w szwajcarii i tu uzytkuje .Ostatnio jezdzila nim kobieta,komputer pokazuje za 2000tys km serwis filtra czastek stałych co robic?? przebieg 204 tys rura wydechowa czysciutka.Czy moge pojezdzic z tym bledem wiecej jak te 2000 tys km ??Jestem swiezak wiec pomóżcie :roll: POzdrawiam Pawel

 

Witam rurę masz czystą bo masz DPF i dlatego nie jest okopcona;)cały ten syf wlasnie osadza sie w środku filtra

DPF.To o czym piszesz to tylko informacja serwisowa wystarczy ze wejdziesz w idriva i wykasujesz wpiszesz kolejna inspekcje np za 50 tys km.

2006 R to masz jeszcze M47 wiec generalnie tam były mniejsze problemy z DPFEM

Kontroluj stan oleju(na bagnecie) jak wszystko ok nie swieci Ci że DPF zapchany czy cos to nie ma problemu.

 

 

Dzieki zq info wlasnie zrobilem 1000km wiec moze troche sioe przdmuchal stan oleju w normie servis pokazuje jeszce 600km ale jak wroce do pl to pojade na ogledzieny dpf-a a informacje wykasuje z idriva.Pozdrawiam

Opublikowano
Serwix swieci za 500km ale ja musze zrobic 1000 jeszcze czy zrobie go bez problemu??Jesli dojade na miejsce to dopiero wykasuje w idriva czy niebede mial zadnych poroblemow??
Opublikowano
nie bedziesz mial problemu jesli nic Ci teraz nie szwankuje. to co pokazuje idrive ma sie nijak do faktycznego stanu dpf, tzn. moze pokazywac ze mozesz jezdzic jeszcze 100tys a filtr do wymiany i na odwrot moze pokazywac ze mozesz jeszcze jezdzic 500km a w rzeczywistosci filtr jest w b dobrym stanie. tak naprawde wszystko zalezy od stylu jazdy oraz stosunku jazdy w trasie do jazdy po miescie

-------

mart

Opublikowano
nie bedziesz mial problemu jesli nic Ci teraz nie szwankuje. to co pokazuje idrive ma sie nijak do faktycznego stanu dpf, tzn. moze pokazywac ze mozesz jezdzic jeszcze 100tys a filtr do wymiany i na odwrot moze pokazywac ze mozesz jeszcze jezdzic 500km a w rzeczywistosci filtr jest w b dobrym stanie. tak naprawde wszystko zalezy od stylu jazdy oraz stosunku jazdy w trasie do jazdy po miescie

 

ze samochodem nic sie niedzieje moc ma dobra pali 8-10 l idrive pokazuje 500km a ja musze dzisiaj zrobic 1000 i spowrotem i bpje sie ze w polowie drogi mi sie zaswieci i zeby mi auto niestanelo:)

Opublikowano
Postprzez MaxLux » 15 Mar 2014 22:10

 

Verbatim1 napisał(a):

Jak sprowadziłem do Polski, to okazało się że ma problemy z wypalanie. Błąd był w zepsutym podgrzewaczu na filtrze paliwa (ON). Po wymianie - na szczęście w ramach akcji poserwisowej, wypalanie wróciło do normy. Zaznaczam, że termostat był ok. Zatem może u Ciebie też proces wypalania był blokowany przez inną usterkę, niż te najczęściej wymieniane na forum. :?:

 

 

 

Jak zdiagnozowales ten blad - za niska temperatura paliwa ? A problemy z wypalaniem to zbyt czeste czy brak wypalania ?

Jak tylko przyjechałem BMW do Polski to udałem się do jednego z warsztatów w Białym i tam wychwycili że jest jakiś problem z podgrzewaczem paliwa oraz że mam dziesiątki prób wypalenia (nazwali to zgłoszeniem do wypalenia), ale bez rezultatu. Zasugerowali, że blokowanie może pochodzić od problemu z podgrzewaczem. Następnie udałem się do serwis Breczko, gdzie wymienili podgrzewacz. Następnie pojeździłem i wypalanie samo się zrobiło. Po jakimś okresie udało mi się zainstalować na lapku DIS-a i jest ok. Choć chciałbym jeszcze aby inpa chodziła, ale nie łączy mi się z E61. Coś mi brakuje. Zdaje się, że aktualniejszych sp-daten.

Opublikowano

Ciekawe - wydawalo sie ze do wypalania potrzeba temp silnika, paliwa nad rezerwa, predkosci i braku bledow ...

 

U mnie zas ilosc sadzy jest w normie ok 12-20g cisnienie tez 10mbar 80max, ale raz w tygodniu sie wypala :( co mnie wqurwia bo to zdecydowanie za czesto

I niewazne czy trasa czy miasto ciagle tylko widze ze daje w palnik az spalanie rosnie :mad2:

  • 6 lat później...
Opublikowano
Cześć jak wy nie pomożecie to już nikt. Wywala mi błąd dpf pierwszy czujnik temperatura przed dpf pokazuje minus podmieniłem na inny jest to samo możecie u siebie zobaczyć? Silnik 2.0 n47 e61

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.