Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam poszukuje kogoś kto ma pojecie jak poradzic sobie z tym problemem a mianowicie:kiedy odpalam samochod silnik pracuje rowno na lekko podwyszszonych obrotach , kiedy chce ruszyc silnik zaczyna sie dlawic az do pogranicza gaśniecia trwa to kilka sekund potem jest powiedzmy ze ok ale i tak nie ma takich osiągów jak ma mieć.Kiedy silnik jest cieply pracuje na dość wysokich obrotach wyszszych niz na ssaniu i tak jest caly czas.Do tego kiedy jade np.na 2 biegu i wciskam gaz do dechy to do 40km/h przyspiesza bardzo powoli nie mam nawet szans z polonezem od 40 przyspiesza jak by mu sie turbo zalaczylo.Bylem u wielu mechanikuw i nikt nie jest w stenie mi pomoc wymiienilem :świece ,przewody wysokiego napięcia ,kopułkę,palec, pompe paliwa i nadal jest jak bylo.Jeden z mechanikuw powiedzial mi ze w weżyku ktory idzie do czujnika cyrkulacji spalin czy jakos tak nie ma powietrza ktore ma byc podawane do tego czujnika.Jesli ktos jest w stanie mi pomoc to prosze o rade.Pozdrawiam Edytowane przez stivi232
Opublikowano

Mam prośbę o nieco staranniejsze tytułowanie wątków - zgodne z regulaminem. Tym razem poprawie za Ciebie :wink:

 

Poza tym tytuł wątku nie mówi wiele o problemie... :wink:

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
cześć najprawdopodobnie zaczyna ci umierać pompa paliwa na biegu jałowym chodzi dobrze ale w czasie jazdy samochód zaczyna zwalniać iprzyśpieszać bo pompa ma zamałą wydajność ja miałem to samo tylko u mnie jeszcze wzime nawet nie chciał chodzić na wolnych obrotach musiałem go trzymać na gazie a już o jeżdzie nie wspomne
Opublikowano

Masz M 10

Cudow nie ma ,przyczyna takich objawow moze byc nieszczelnosc dolotu,sonda lambda/jezeli masz/natawnik biegu jalowego ,tudziez :P czujnik polozenia przepustnicy/podobno sprawdzony/wiec odpada.

Prawde mowiac wyglada to na nieszczelny dolot :(

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sprawdzalem i to o czym pisales jest w 100% ok tkaze nie wiem bylem znowu na komputerze i nie wykryto bledow.gosc wykasowal mnie 180 zl za podlaczenie to mi szcze na opadla :jawdrop: ale ba ma sie samochod trzeba placic,pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
sprawdzalem i to o czym pisales jest w 100% ok tkaze nie wiem bylem znowu na komputerze i nie wykryto bledow.gosc wykasowal mnie 180 zl za podlaczenie to mi szcze na opadla :jawdrop: ale ba ma sie samochod trzeba placic,pozdrawiam

 

hehehehehe ciekawe , a jakiego kompa masz , bo chyba jetronic powinien byc a to analog więc błędów w nim nie ma,

Opublikowano

Witam

Miałem bardzo podobne objawy w zimie. Musisz sprawdzić jeszcze raz pompę paliwa; nie jest istotne czy jest nowa - ma mieć odpowiednie parametry. Może nie jestem autorytetem w dziedzinie, ale radziłbym przeprowadzić następujacy test: silnik wyłączony, zdejmujesz przewód ZA (koniecznie) regulatorem ciśnienia paliwa [musisz się zorientować dokladnie jak to będzie W TWOIM silniku] wsadzić kogoś zakółko i kazać mu zakeęcić rozrusznikiem i patrzeć jaki strumień leci. Musi nieźle "sikać". Jeśli nie, to pompę musisz pomierzyć: ciśnieniomierzem sam jak masz i umiesz, jak nie to niestety u pana mechanika, tylko wierygodnego znajdź.

Drugą usterką jaka przychodzi mi do głowy, jest czujnik temperatury cieczy chłodzacej. Wpływa on na obroty (bo załącza i odłącza "ssanie") i podaje tym samym na sterownik informację, czy silnik jest już rozgrzany czy nie. Jego uszkodzenie może objawiać się tym, że będzie podawał różne temperatury w czasie jazdy, przez co silnik będzie falował obrotami bardzo znacząco. Ale chyba aż tak na moc jak piszesz nie wpłynie. Kosztuje z tego co pamiętam 20zł (aso BMW 100zł).

Co do przepływomierza to chyba wymaga regulacji (ale z tym tylko do specy od BMW). Mój wyregulowali i jest cacy.

Kolejne co przychodzi mi do głowy to fiksujący sterownik silnika. Koszt 150-200zł.

Chyba, że masz gaźnik, to sorki...ale wtedy nie miałbys przepływomierza chyba.

Aaa, i napisz czy masz LPG. Ja ci nie pomogę bo na szczęście nie mam, ale inni pewnie się wykażą.

Mnie wygląda to na pompę i czujnik temp. jednoczesnie (bo sam tak miałem), ale przyczyny mogą być przecież inne. sprawdź też filtry paliwa (jeśli nie masz gdzieś przy silniku to będziesz miał taki duży metalowy z tyłu, w wielu przypadkach przez wieki nie wymieniany) ze 20-30zł; i powietrza też tyle zł samo albo mniej.

pozdrawiam i życzę szybkiego "wyleczenia" autka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.