Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Od kilka dni w mojej "trójeczce" zaczęły się dziać dziwnie podejrzane rzeczy.Podczas odpalania na zimny silnik zaczęła mi się włączać i po jakimś czasie wyłączać żółta kontrolka płynu chłodniczego.Po sprawdzeniu faktycznie w zbiorniczku było kompletnie suchutko więc dolałem 1 litr płynu kontrolka przestała wogóle się zapalać.Około 2,5 tygodnia temu mechanik w ASO zauważył wyciek tegoż płynu na gumowym króćcu umieszczonym w okolicach skrzyni biegów i wymienił , myślałem że po tej operacji zniknie mi problem ubywania płynu lecz tak nie jest.Silnik co dziwnego przy braku płynu nie przegrzewał się a podczas używania nawiewu ciepłego traci temperature robocza ponieważ ta mu widocznie na wskaźniku spada a po wyłączeniu powraca na swe miejsce,sprawdziłem dziś korek wlewu oleju był czysty a także poziom oleju i także był na poziomie jak najbardziej prawidłowym , na przewodach chłodniczych nie ma także wysokiego ciśnienia także no ciut uspokoiłem się że chyba nie jest to uszczelka pod głowicą.Przypominam że jestem posiadaczem BMW 316 i z 2000r.Proszę o w miare konkretną odpowiedź co to mniej więcej może być.Z góry dziękuje!
Opublikowano
Musisz ściągnąć osłony z góry i z dołu i szukać na zimnym silniku możesz uciskać różne węże od chłodzenia i obserwować i tak samo szukać z kanału i z góry na rozgrzanym silniku jak złapie w układ ciśnienie.
Opublikowano

Jasiek witaj !

Pytasz o :

Proszę o w miare konkretną odpowiedź co to mniej więcej może być

Hmm... Danielxc dobrze Ci pisze ale przy tym trzeba sie ubabrać po łokcie ;-) no niestety aby zrobić samodzielną diagnostykę to tak jest, najgorzej jest zrobić prawidłową diagnozę a dalej to już z górki.

Ubywanie płynu chłodniczego to klasyczne przypadki i wiele tu na forum znajdziesz na ten temat, a jak nie to do doświadczonego mechanika.

Pamiętaj że wycieków mało znaczących możne być kilka.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dobrze jest z latarką czołową szukać na początku białych plam na różnych elementach. Jak nie ma dużego wycieku to tak niestety trzeba szukać. Często króćce w mało widocznych i dostępnych miejscach padają i to po tylu latach dość często

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.