Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mój problem wygląda następująco: w nocy nasypało sniegu od groma... rano gdy jechałem do roboty moja bmw odpaliła bez zadnego problemu. Po powrocie zaparkowałem na parkingu i poszedlem doslownie na 10 minut do domu. Wróciłem do wozu i juz nie odpalał... Rozrusznik kreci bez problemu ale poprostu nie odpala wóz. Wydaje mi się że to immobiliser mógł mi zablokować coś. Co o tym myślicie, moje założenia mogą byc dobre? Jeżeli to immo to czy po odłączeniu akumulatora i przypięciu spowrotem odpali bez problemu?

Opublikowano
wiesz co nie sprawdzałem tego bo sie spieszyłem, a jak to czujnik to wymiana takiego czujnika ile może kosztować?
Opublikowano
wiesz co nie sprawdzałem tego bo sie spieszyłem, a jak to czujnik to wymiana takiego czujnika ile może kosztować?

Czujnik do silników sześciocylindrowych (oryginał bo tylko takie jest sens kupować) kosztuje około 350zł, nie wiem ile do Twojego, ale oczywiście nie ma sensu wymieniać w ciemno. Sprawdź jeszcze pompę paliwa, po włączeniu zapłonu przez moment powinno być słychać dźwięk jej pracy dochodzący spod tylnej kanapy.

Opublikowano

pompa paliwa działa dobrze, mechanik mi ją sprawdził ale dzięki za rade, bede walczył dalej...

a co myslicie o immo?

Opublikowano

Wydaje mi się że przy uwalonym immo silnik by odpalał i od razu gasnął, ale nie mam pewności.

Najlepiej oczywiście byłoby podłączyć pod kompa.

Mechanik sprawdzał czy jest iskra? :P

Opublikowano
niee, mechanik sprawdzał mi samochód jak robił przegląd, mówił że wszystko działa bez zarzutów trzeba tylko świece i filtr paliwa wymienić które to juz wymieniłem
Opublikowano
dobra pojade na jakis kompletny przegląd może, a powiedz mi jeszcze jedno czy to może być wina dużej ilości sniegu? słabo sie znam na mechanice samochodowej :p
Opublikowano

W śniegu można się co najwyżej zakopać, nie powinno się od niego zepsuć auto :mrgreen:

Spróbuj poszukać na forum kogoś z interfejsem do kompa z Twojej okolicy ;)

Opublikowano

Jak przekręcasz kluczyk w pozycji zapłonu to słyszysz buczenie spod tylnej kanapy? Bo chyba w e46 też tam jest pompa. U mnie słychać ok 2sek.

Immo też może być bo wtedy kręcisz rozrusznikiem i nic. Tak samo jak przy padniętej pompie paliwa. sprawdź też bezpiecznik od pompy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Immo jeśli nie widzi przypisanego do niego kluczyka, to nawet nie ruszy rozrusznikiem, skoro u Ciebie kręci rozrusznik, to immo sobie daruj, szukaj raczej przyczyn w paliwie, no chyba, że były właściciel zrobił jakiś tajemny wyłącznik zapłonu, zapomniał Ci o tym powiedzieć, a Ty go niechcący "nacisnąłeś".. To już taka skrajność, oczywiście. Po pierwsze jak wszyscy radzą sprawdź iskrę i czy dochodzi benzynka.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam,kolego miałem podobny problem po pierwsze odepnij + z aku poczekaj z pół minuty i podłacz moze sie coś zresetuje ,jesli nie to winą moze być pompka paliwa która sie najzwyczajniej zawiesiła i to pewnie bedzie problem cały,wyjmij ją podłącz na krótko do aku tylko zamień bieguny żeby to co ją zawiesiło "ten szlam" mogło swobodnie wypluć:) i czas najwyższy na czyszczenie zbiornika :) tyle w temacie.Bmw tak poprostu nie staje to drobnostka tak jak Ci pisze wyzej,kolega scarab ma racje i od tego zacznij szukać.pozdro
Opublikowano
iskra jest bo świece zapłonowe wymieniłem tydzień temu. Z tym akumulatorem to tez na to wpadlem ale nie miałem odpowiedniego klucza, sprawdze jutro, dzieki wszystkim za porady.
Opublikowano
Po pierwsze podepnij pod kompa. Nawet byle jakiego, który tylko błędy czyta. Może być tak, że zaoszczędzisz sobie czasu, a przede wszystkim pieniędzy. Jeśli nie pali to na bank wywali jakiś błąd. Gorsze są problemy jak auto jeździ ale nie tak jak byśmy tego chcieli wtedy błędy mogą być, a nie muszą i pozostaje ocena wykresów z programu.
Opublikowano

Akuku1 witaj !

Kilka osób Ci radziło robić prosty sprawdzian pompy paliwa

Jak przekręcasz kluczyk w pozycji zapłonu to słyszysz buczenie spod tylnej kanapy? Bo chyba w e46 też tam jest pompa. U mnie słychać ok 2sek.

Oraz sprawdź czy masz iskrę , nie tydzień temu ale obecnie.

Ty się pytasz o poradę i chłopaki Ci radzą to daj nam trochę satysfakcji z doradztwa i to sprawdź o co Cie proszą, bo się zniechęcą i Cie oleją, przy następnych twoich prośbach ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
chyba sie doszukalem ze jestes z gdyni,mam lapa z inpa ;) i mechanika w rumii ;D
Opublikowano

ostatnio znajomy miał taki problem, wprawdzie w toyocie, ale ilość elektroniki podobna

 

posprawdzał wszystko o czym piszecie i było, działało, próbował odpalić przez kable od drugiego auta, mimo że rozrusznik kręcił jak wariat i ciągle nic.....

 

jak dwa tygodnie później miał już wieźć auto do mechanika to coś go tknęło i akumulator z drugiego auta wsadził do toyoty i zapaliła bez najmniejszego stęknięcia, po wymianie akumulatora na nowy auto hula

zaznaczam, że stary akumulator był doładowany prostownikiem, kręcił bez zająknięcia, a mimo to auto nie odpalało, więc może wsadź dobry akumulator z innego samochodu i zobacz

Opublikowano

Byq witaj !

Generalnie to rozrusznik jak dobrze kreci to nie czepiajmy się akumulatora a to że twój znajomy wyjął aku w Toyocie i założył inny to przez odłączenie zasilania mogły się jakieś anomalie w komputerze wykasować i auto odpaliło.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

wcześniej odłączał akumulator na całą dobę jak go ładował prostownikiem, więc był czas aby wszystko w aucie się zresetowało

dlaczego było tak, że rozrusznik żywo kręcił a mimo to auto nie odpaliło, a z drugim akumulatorem już tak, to nie wiem, ale tak sie stało

 

podmienić akumulator od kogoś to nawet mniej roboty niż sprawdzanie iskry i czy pompa działa więc nie zaszkodzi

Opublikowano

wiec tak, po postaniu troche bez jazdy moja beta odpalila bez zadnego zgrzytania, burkniecia czy cos, ale podpialem pod komputer i wyskoczyly dwa bledy P0367 i P0368, doczytalem sie ze to czujniki polozenia walu, jako ze slabo sie znam, moglby ktos orientacyjnie mi powiedziec ile by wyniosla ich wymiana? i czy to sa dwa czujniki kazdy dotyczy innego czujnika czy to jeden czujnik?

 

//ogolnie jak macie jakies doswiadczenia z tymi bledami to piszcie, moze jak nie mi to komus sie przydadza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.