Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupilem nowe felgi do ukochanej i przy zmianie kół zauwazylem znow w tyle luz na wahaczu.

 

to ten zaznaczony na zdjeciu ponizej, ma luz na ten łagce przez co lapiac za tarcze lekko potrafi poddac sie na boki.

 

nie moge zalesc tego na realoem, jakby ktos byl urzejmy bo chce na alledrogo poszukac i kupic

 

bu35566 VIN moj

 

 

k78o.jpg

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

To jest górny wahacz tzw.prowadzący .Jest na mimośrodzie dla tego po jego wymianie trzeba ustawić geometrię kół.Gdy jest luz na tym wahaczu to auto pływa na śliskim i ciężko jechać prosto. Ja radzę wymienić te wahacze z obu stron i sprawdzić dolne bo gdyby były gdzieś jeszcze luzy to nie ustawisz zbieżności ,geometrii.

tak on wygląda - http://allegro.pl/wahacz-tyl-gora-bmw-5-e39-e60-e61-e63-e64-wielun-i3810104060.html

Opublikowano
chyba tenhttp://czescidobmw.pl/Tuleje/Silentblocki/Wahacze/Tuleje/Silentblocki/Wahacze-Lemforder,470.html

 

już go kiedyś wymieniałeś?

 

 

nie, przy tylnym zawieszeniu odkąd mam to auto nie robiłem nic.

 

http://allegro.pl/wahacz-tyl-bmw-5-e39-e60-e61-e65-master-sport-gora-i3857922018.html

 

czy te będą pasowac? bo jest troche pod kątem prowadzony?

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

w aukcji

 

BMW SERII 5 E39

WSZYSTKIE MODELE I SILNIKI

OPRÓCZ 535 540 ORAZ M5

 

wiec to ze jest skrzywiony moze nie ma nic do tego bo jego długość i tak jest taka sama. ale moze nie bede kombinowal w sumie

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

To jest górny wahacz tzw.prowadzący .Jest na mimośrodzie dla tego po jego wymianie trzeba ustawić geometrię kół.Gdy jest luz na tym wahaczu to auto pływa na śliskim i ciężko jechać prosto. Ja radzę wymienić te wahacze z obu stron i sprawdzić dolne bo gdyby były gdzieś jeszcze luzy to nie ustawisz zbieżności ,geometrii.

tak on wygląda - http://allegro.pl/wahacz-tyl-gora-bmw-5-e39-e60-e61-e63-e64-wielun-i3810104060.html

Firma tego wahacza jest :cool2: :duh:

A "Sosna91" szuka chyba jeszcze taniej .

Opublikowano

najtansze na allegro sa po 60zł sztuka z 2letnia gwarancja. jak mam kupic lemfordera za 422zł to mam 7szt tych po 60zł na strone, co daje 7*2lata = 14lat ;] nie sadze ze tyle wytrzymaja lemfordera ;] a ja auta 14lat tez nie bede mial wiec ?

 

juz wiem co mam kupic takze dziekuje za pomoc, mozna zamknąć bo zaraz bedzie nagonka ze zamieniik. pozdrawiam

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
I będziesz przez te 14 lat w kanale siedział co tydzień i uziemiał auto na kolejne 2 czekając aż najtańszy zamiennik pojedzie na ekspertyze do chin :cool2: No chyba, że handlarze albo hurtownicy mają możliwość stwierdzania sprawności sprzedawanych części to uziemisz na tydzień :mrgreen: Zamienniki nie są złe, złe są najtańsze zamienniki.
Opublikowano
Witam

To jest górny wahacz tzw.prowadzący .Jest na mimośrodzie dla tego po jego wymianie trzeba ustawić geometrię kół.Gdy jest luz na tym wahaczu to auto pływa na śliskim i ciężko jechać prosto. Ja radzę wymienić te wahacze z obu stron i sprawdzić dolne bo gdyby były gdzieś jeszcze luzy to nie ustawisz zbieżności ,geometrii.

tak on wygląda - http://allegro.pl/wahacz-tyl-gora-bmw-5-e39-e60-e61-e63-e64-wielun-i3810104060.html

Firma tego wahacza jest :cool2: :duh:

A "Sosna91" szuka chyba jeszcze taniej .

 

Ja nie polecam tego wahacza tylko pokazałem koledze czego ma szukać.Podzieliłem się tym co wiem z praktyki, nie jak większość doradców szukających w google i na realom. Akurat jeśli chodzi o ten wahacz to może śmiało kupić ten co podałem w linku. Nie każda część musi być akurat ori. i najlepszej jakości.Owszem większość części słabej jakości firmy krzak nasze bety nie tolerują, ale to że wszystko musi być najdroższe można miedzy bajki wsadzić, bajkopisarzy co na każdy temat próbują coś sensownego powiedzieć nabijając tysiące postów i wypowiadając się w tematach o których nie mają pojęcia.

Akurat autor postu nie myśli o tym żeby mieć sprawne zawieszenie bo jak widać nic do niego nie dociera, tylko myśli o wydechu z M5 :mrgreen:

Opublikowano
najtansze na allegro sa po 60zł sztuka z 2letnia gwarancja. jak mam kupic lemfordera za 422zł to mam 7szt tych po 60zł na strone, co daje 7*2lata = 14lat ;] nie sadze ze tyle wytrzymaja lemfordera ;] a ja auta 14lat tez nie bede mial wiec ?

 

juz wiem co mam kupic takze dziekuje za pomoc, mozna zamknąć bo zaraz bedzie nagonka ze zamieniik. pozdrawiam

 

Wahacz 60zł albo 80zł za szt.?? :shock: :shock: Kolega ma mocne nerwy chyba :mrgreen: Ja bym się bał na tym jeździć...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Tylko nikt mu nigdy nie kazał zakładać oryginału bo chyba praktycznie nikt z forum tego (chyba) nie robi tylko dobrej jakości zamienniki TRW już nie jest jakąś super drogą firmą i można ją śmiało zakładać.

A robić cały czas zawieszenie to nie tylko koszta części, ale robocizny a jeśli robi to sam to cały czas robić geometrię też nie jest tanią rzeczą.

Zresztą on się w końcu sam przekona, ale zawsze trzeba kogoś informować żeby 2x nie płacił za to samo.

Autem chyba chce trochę pojeździć jak chce inwestować w duże fele po 19" i wydechy z M5 :mrgreen:

Opublikowano
A po co geometria? Przecież 4 ślady na jezdni chyba nie będą się gryźć z 4 rurami wydechowymi. Mimo permanentnie skręconej kierownicy, DSC i tak nie będzie protestować, bo o ile pamiętam kolega miał już padnięte czujniki, więc DSC i ABS w ogóle nie działają. Oczywiście lampkę awarii można wyłączyć za pomocą kompa (zdaje się, że są moduły kasujące błędy np. co 5 sekund, stosowane m. in. przez gazowników partaczy) lub po prostu wyjmując diodę z zegarów.
Opublikowano

po chu.j wy takie głupoty piszecie? ;>

 

odpowiedz otrzymalem w pierwszych postach za co dzieki i tyle.

 

abstrahujac, mam wszystkie czujniki dobre i trakcja oraz abs dziala bez zarzutu ;]

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dajcie spokój, jak ktoś chce, to niech nawet używane zamienniki zakłada, jego wybór. :duh:

Nie wy będziecie potem mięsem rzucać, że coś się popsuło/odpadło/urwało.

Każdy kto ma bmw powinien być świadomy tego, że utrzymanie auta w dobrej kondycji kosztuje, a drutowanie i patenty tutaj się nie sprawdzają.

A jak ktoś sądzi że wszystko można po taniości zrobić, to zostaje życzyć mu czapki pieniędzy i stalowych nerwów. :norty:

Btw, mnie też trafia jak widzę że ktoś składa ulepa, ale jego wybór, mi nic do tego, ostrzec o skutkach można, z góry narzucać co ktoś ma kupić/zrobić/wymienić nie jest okej. :!:

Ojciec mi zawsze powtarzał: "co tanie to drogie, zrób raz a dobrze", i tego się trzymam.

:cool2:

Opublikowano
To już nie chodzi o to, że taki wahacz szybko się zużyje. Tuleje kupowane osobno są w cenie takiego wahacza. Sworznie też pewnie nie są wytrzymałe. To auto lekkie nie jest mocy też ma i taki odlew może nie wytrzymać i normalnie pęknąć. O skutkach pęknięcia wahacza pisać nie trzeba.
Opublikowano
To już nie chodzi o to, że taki wahacz szybko się zużyje. Tuleje kupowane osobno są w cenie takiego wahacza. Sworznie też pewnie nie są wytrzymałe. To auto lekkie nie jest mocy też ma i taki odlew może nie wytrzymać i normalnie pęknąć. O skutkach pęknięcia wahacza pisać nie trzeba.

 

tuleje da rade wymienic ale sworznia juz o ile sie nie myle nie? szkoda bo mam na sworzniu wlasnie luz, tak to wolalbym droższa tuleje kupic i wymienic

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Sworznia się nie wymienia w tych wahaczach. Ale zawsze możesz znaleźć firmę co regeneruje wahacze i takie coś robi.

W Twoim przypadku to bezpieczniejsze niż kupowanie tak ekstremalnie tanich wahaczy. To już jest niebezpieczne. Komuś z forum nawet i TRW pękł i pół auta zniszczył. Dobrze że wpadł na barierki co odgradzają pasy.

Opublikowano
Raczej nie. Wada części to nie nasza wina, nie my je produkujemy. Jako użytkownik masz prawo wyboru tego co jest na rynku. Jeśli taka część jest normalnie dopuszczona do sprzedaży i spełnia jakieśtam normy skąd możesz być świadomy, że pęknie przy większym obciążeniu? Co innego gdy świadomie jeździsz na łysych albo zdartych do drutów oponach - stopień ich zużycia sam możesz stwierdzić. A czy Ci pęknie wahacz czy nowa (ale najtańsza) opona - tego nie przewidzisz.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Witam

To jest górny wahacz tzw.prowadzący .Jest na mimośrodzie dla tego po jego wymianie trzeba ustawić geometrię kół.Gdy jest luz na tym wahaczu to auto pływa na śliskim i ciężko jechać prosto. Ja radzę wymienić te wahacze z obu stron i sprawdzić dolne bo gdyby były gdzieś jeszcze luzy to nie ustawisz zbieżności ,geometrii.

tak on wygląda - http://allegro.pl/wahacz-tyl-gora-bmw-5-e39-e60-e61-e63-e64-wielun-i3810104060.html

dokladnie sie z toba zgadzam,mam własnie u siebie te silentbloki do wymiany i po suchym jeszcze jakos sie jedzie ale jak spadł snieg to poprostu masakra 40tki nie przekraczam ale juz naszczescie jestem umówiony na ich wymiane i geometrie

Opublikowano
Przy okazji wymiany górnych, poproś mechanika niech ci dobrze brechą sprawdzi te krzywe dolne, one rzadziej padają i łączniki stb. krótkie.Musisz też znaleźć dobrego diagnostę do ustawienia geometrii,nie każdy to ogarnia,szczególnie z tylnymi kołami.
Opublikowano
Sworznia się nie wymienia w tych wahaczach. Ale zawsze możesz znaleźć firmę co regeneruje wahacze i takie coś robi.

W Twoim przypadku to bezpieczniejsze niż kupowanie tak ekstremalnie tanich wahaczy. To już jest niebezpieczne. Komuś z forum nawet i TRW pękł i pół auta zniszczył. Dobrze że wpadł na barierki co odgradzają pasy.

 

Żadnych sworzni w e39 się nie wymienia ani nie regeneruje.To nie w124.Jedynie w drążkach kierowniczych można wymienić sworzeń.Z przodu można wymienić tuleje w wahaczach górnych i dolnych,z tyłu jedynie w sankach można wymienić tuleje i pływające oraz tylnej belki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.