Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Na wstepie zaznaczam, ze szukalem juz informacji na ten temat i jakies diagnozy sa, jednak moj przypadek rozni sie tym, ze nie ma zadnych bledow na komputerze, ktore moga miec zwiazek z tym problemem.

 

Jakies dwa miesiace temu, z dnia na dzien, zauwazylem, ze auto zaczelo ciezko odpalac na cieplym silniku (chociaz to tez nie jest regula, raz zapali od razu, innym razem musze pokrecic, jednak jest to na tyle uciazliwe, ze jak wiem, ze bede musial odpalic cieply silnik to sie troche stresuje ;)). Na zimnym pali na dotyk, zawsze. Kilka szczegolow (nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale wole napisac): uszkodzony jez, chiptuning, przebieg ponad 300 tys km. Od czego powinienem zaczac diagnozowac problem? Z gory dziekuje za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyglądają korekcje wtrysków? Warto zrobić test przelewowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

czesc mialem tak niedawno zimny zapalal jak zrobilem 2-3 km to lipa krece i nie jak krecilem dlugo to zapalal czasem

krecilem ze 3-5 razy i padal aku podlaczylem kable z inego auta i odrazu zapali ale za pierwszym razem spacer 3 km z akumulatorem i ladowanie wracalem 3 km do auta i zapalil a do tego czekala mnie trasa 1000km wlalem srodek do czyszczenia LM zrobilem 1000 km trase i ok przez 2 tygodnie ok na miejscu jezdzilem trasy po 8 km i po tych 2 tygodniach lipa kupilem nowy aku i jeszcze raz trasa 1000 km wlalem LM diesel spulung zrobilem 1000 i super pewnie to byla wina aku tu na miejscu jezdze po 2-3 trase na dzien i aku ten stary padl mi tu teraz ten nowy laduje 2 razy w tygodniu powino byc super dziwlo mnie to ze zimnny palil a cieply nie ale skoro ok juz to wina aku

Opublikowano

Panowie, dzieki za podpowiedzi, zajme sie sprawdzeniem tego co poleciliscie jak tylko czas mi na to pozwoli.

 

Jesli chodzi o aku to jest praktycznie nowy, Boscha, wiec na brak pradu moje auto nie narzeka ;) nawet gdy postoi pare dni w srogim mrozie to i tak pali na dotyk, ale zaznaczam, tylko na zimnym silniku, na cieplym zazwyczaj musze chwile pokrecic ;)

Opublikowano
taki objaw to czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany ale sprawdź najpierw auto na kompie dla pewności,miałem dokładnie taki sam problem i po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kolego, Szymandero88

 

Daj znać jeśli coś udało Ci się zrobić z tym problemem przy zapalaniu. Sam mam tak ,że rano po przejechaniu ok. 5-10km mam problem z odpalaniem... niezależnie czy stoi 1h czy 8h. Z nocy elegancko pali.

 

EDIT: Dodatkowo powiem ( nie wiem jak u Ciebie ), ale u mnie z nocy kontrolka od nagrzewania świec świeci się ok. 3-4s i odpali ładnie. Jeśli przy próbie odpalenia po kilku h od jazdy, kontrolka zapali się nawet nie na sekundę no i wtedy zaczyna się "żyłowanie" silnika bez względu czy odpalam go od razu po zgaśnięciu kontrolki, czy poczekam dłużej.. z 4-5s.

Edytowane przez Kaliszak
Opublikowano
Oczywiscie napisze co bylo przyczyna jak tylko zdiagnozuje problem, na razie malo jezdze, nie mam czasu i staram sie nie gasic silnika bez potrzeby ;) mam jeszcze pytanie co do tego czujnika polozenia walka rozrzadu... Otoz jakis czas temu auto bylo podpiete pod kompa tylko ze nie pamietam czy bylo podpinane jak juz wystapil problem czy nie i w zwiazku z tym mam pytanie, jesli ponownie podlacze auto pod kompa i komputer nie pokaze bledu tego czujnika to mam rozumiec, ze czujnik jest w porzadku?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie, u mnie przyczyna problemow okazal sie po prostu rozrusznik... Nie wiem tylko dlaczego zle odpalal tylko na cieplym silniku. Auto zrobione jakis czas temu oczywiscie :)
Opublikowano
Gdyby krecil tak jak przy awarii rozrusznika to od razu bym go wymienil... Poza tym mechanicy tez nie sugerowali, ze to wina rozrusznika, chyba ze chcieli mnie naciagnac na grubsza naprawe, bo kilka rzeczy przewinelo sie co mozna byloby wymienic zeby problem wyeliminowac. Jednak tak jak pisze, odglosy krecenia nie byly raczej jak przy typowej usterce rozrusznika, a juz o tym, ze na cieplym tylko i wylacznie byly problemy to nie wspominam. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.