Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Męczy mnie to już trochę czasu a mianowicie jestem ciekaw czy da się do 320d (m47n2) wsadzić wtryski od 330d (o ile wgl się da bo jestem zielony w tym temacie). Stąd mam kilka pytań:

1. Czy po wmontowaniu trzeba leciec od kompa i mu powiedzieć, że ma wtrysk od 3.0

2. Czy sam montaż fizyczny jest plug&play

3. Czy zamiast podpinania pod kompa nie wystarczy zrobic chip tuningu żeby wszystko działało? Czy może pierw trzeba pod kompa i tam mu powiedzieć, że ma te od 3.0 a dopiero pozniej chip?

Opublikowano

Wtryski w 320d i 330d są identyczne więc wymiana nic ci nie da. Innymi wtryskami są tylko te co są montowane w 335d i tez gabarytowo są takie same ale już trzeba przekodować sterownik silnika ( najlepiej podczas robienia chip tuningu).

Twoje wtryski wystarcza ci na około 200 KM i 400 Nm. Pytanie co chcesz osiągnąć ? Wymiana wtrysków na te z 335d nie da znacznego przyrostu trzeba by wymienić tez IC i turbinę aby był fajny efekt.

Opublikowano

tak też myślałem, że są takie same. No nic teraz muszę coś nowego spróbować ogarnąć. Mam zatem kolejne pytanie:

Czy jest sens wymieniać intercooler przy 320d z chipem na te 200km/400nm, jeżeli jest sens to macie może jakieś sugestie? A może od wersji 330/335 intercooler dac?

Co do turbo to są jakieś takie gdzie mocowania były by takie jak w m47n2 a zarazem wieksze czy to raczej już większa rzeźba?

Co do mocy to bym się cieszył jakbym osiągnął chociaż te 220km, ale z tego co mi sie wydaje to będzie ciężko

Opublikowano

Większy IC to bardziej zimne powietrze dla silnika czyli bardziej bogate w tlen więc sens jest. Turbin jest sporo od na przykład modelu E60 530d (jest inna) po hybrydy czy twinscroll. Większa turbina może oznaczać turbo dziurę od dołu, tak wię moze nie koniecznie większa a sprawniejsza !!!