Skocz do zawartości

e60 bmw 530d klapa kolektora ssacego uszczerbiony tlok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie bmw e60 530d a konkretnie wpadla klapa z kolektora ssacego i uszkodzila zawory gniazda glowice i tlok i chcialbym to naprawic jak najtanszym kosztem i moje pytanie brzmi czy ktos zakladal to robil na delikatnie uszkodzony i wuszczerbiony od srodka tlok bo niechcial bym go wymieniac czy bedzie to przeszkadzalo w pracy silnika dodam ze silnik kulal wlasnie na ten garnek i byla slaba kompresja. dzieki
Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie bmw e60 530d a konkretnie wpadla klapa z kolektora ssacego i uszkodzila zawory gniazda glowice i tlok i chcialbym to naprawic jak najtanszym kosztem i moje pytanie brzmi czy ktos zakladal to robil na delikatnie uszkodzony i wuszczerbiony od srodka tlok bo niechcial bym go wymieniac czy bedzie to przeszkadzalo w pracy silnika dodam ze silnik kulal wlasnie na ten garnek i byla slaba kompresja. dzieki

 

:mad2: Lepiej sprzedaj e60 skoro Cię nie stać na niego.

Opublikowano
Witam wszystkich mam pytanko odnosnie bmw e60 530d a konkretnie wpadla klapa z kolektora ssacego i uszkodzila zawory gniazda glowice i tlok i chcialbym to naprawic jak najtanszym kosztem i moje pytanie brzmi czy ktos zakladal to robil na delikatnie uszkodzony i wuszczerbiony od srodka tlok bo niechcial bym go wymieniac czy bedzie to przeszkadzalo w pracy silnika dodam ze silnik kulal wlasnie na ten garnek i byla slaba kompresja. dzieki

 

:mad2: Lepiej sprzedaj e60 skoro Cię nie stać na niego.

 

Popieram kolegę wyżej ogólnie nie przepadam za takim typem człowieka ''tanio i szybko'' chcesz robić wszystko po kosztach to po co Ci E60 ? dla szpanu :D ? Tak na marginesie koszt remontu silnika jaki ja poniosłem (przy 215tys wessało mi łopatkę) to ok 15 tys zł w tym nowa turbina

 

pozdrawiam

Opublikowano

4-ry odpowiedzi, I ani jednej konkretnej. Tylko obrazanie.

Jesli ktos sie pyta o mechaniczny aspekt naprawy to warto chociaz podpowiedziec cokolwiek.

Krotko mowiac:

 

1. Sprawdz turbine, czy nadal jest sprawna - jesli nie to czeka Cie naprawa badz regeneracja

2. Tlok musisz wymienic, gdyz komputer bedzie pozniej walil bledami I olej bedzie bral silnik

3. Glowice moze uda sie uratowac, ale to juz odpowiedni spec musi zdecydowac

 

Najlepiej wyjac silnik I naprawiac lub kupic uzywany na interku, moze byc taniej

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja miałem też wpadke z klapkami i moim przypadku tłok był mocno uszkodzony, skrzywione 4 zawory, uszkodzone gniazda zaworowe i głowica. Na pewno u Ciebie jest tylko uszczerbiony? Skoro ucierpiała głowica i zawory to tłok też pewnie swoje dostał.

Trzy lata temu zapłaciłem za nowy tłok w aso 800zł - nigdzie taniej nie było. W sumie naprawa razem z naprawą głowicy, wymianą zaworów i uszczelniaczy wyszła mnie lekko ponad 2 tyś zł. Oczywiście wszystko robiłem sam. Zrobiłem to bez wyjmowania silnika.

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.