Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

Chciałem zapytać Was drodzy forumowicze co moze być przyczyną bądź od czegoto zależy, że na postoju np na biegu jałowym N stojąc za autem z rury wydechowej jest tskie puch puch puf puf cieżko to określić. W silniku brak jakich kolwiek błędów. Robiłem teraz uszczelniacze u Kordelasińskiego i ponoć cewki ok kable świece także. Są chwile że nie ma tego dźwięku z rury i wtedy mruczy pięknie.

Często również podnosi sobie obr do 700 a momentami ladnie trzyma 500-550

Nie wiem czy to może jakaś usterka coś z vanosem? Nie siem od czego zacząć jakis punkt zaczepienia?

Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc.

Rozważam również aby wybrać się do kliniki bmw ale daleko mam ponad 200 km w jedna strone.

 

Pozdr.

Opublikowano
co do obrotów to moze na klimie tak masz,jak załączy sie sprężara to podnosi obroty.To normalne.Z tym pluchaniem to zobacz czy na końcu wydechu nie masz czasami otwartej takiej klapki na jednej rurce.Jest tam takie podciśnieniowe urządzonko co na wolnych obrotach zamyka jedną rurke od wydechu i wtedy spaliny ładnie słychać przez jedną rure.Na wysokich obrotach otwiera sie ta druga rura.Ja u siebie mam otwartą cały czas tę klapkę i słychać własnie tak jak opisujesz.Sprawdz to,może akurat.... :cool2:
Opublikowano
o matko,słuchałem tego nagrania.Chodzi jak traktor.EWIDETNIE NIE CHODZI JAKIŚ CYLIDER.Sprężanie mieżył ktoś ?
Opublikowano

Ale najdziwniejsze jest to ze jak dodam lekko gaz to wszystko ustępuje, auto śmiga rewelacyjnie. Nawet na postoju bywa ze nie ma tego dźwięku chodzi równiutko, a czasem tak pucha chociaż na tym nagraniu to mocniej słychać niż w rzeczywistości;) ale denerwujące to na maxa to jest v8;(

 

Dodam ze odpialem przeplywomierz i auto kurcze rowniotko idealnie pracuje hmmm czyzby przeplywomierz??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadzwon do nich i spytaj czy po wymianie uszczelniaczy robili adaptacje valvetronica? czy maja sprzet bmw typu dis,icom,autologic? tylko tym wydaje mi sie to zrobisz. Daj znac.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdzilem kolego spaliny leca tylko i wylacznie z lewej rury :( prawa na postoju ziiiimna

 

kazdy stawia na wypadanie zaplonu lub vanos :( ale niby Kordelasiński twierdzi ze jest ok a tu takie jaja :((

http://puchanie.bmw.750.li.patrz.pl

http://bmw.750.li.puchanie2.patrz.pl

vanos to raczej nie. Nie mozna tego zalozyc zle w tym silniku, no chyba ze wydechowy na wylotowy zalozyli w co watpie. Idz koniecznie tropem valvetronica.

Opublikowano
kkx5 Kordelasinski niby robil cos z valvetronikiem ale koncze z tym panem przygode.. Mam dosc czuje sie zbywany i nie chca podjac sie tego problemu. Umowilem sie z Panem z firmy klinika bmw on twierdzi ze na 99% to sprawa valvetronika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest skandal. Nic ta Polska sie nie zmienia. Przeciez malo kaski nie zostawiles...
Opublikowano

Witam

Kolego Pslowik mam swoją 750 od trzech lat i zawsze nie podobał mi się dźwięk pracy mojego wydechu teraz czytając o twoim problemie zapaliłem swoją 7-ę i u mnie na wolnych obrotach przepustnica jest niby zamknięta ale jak by nie na 100%,kiedy dodatkowo zatkam ręką prawą rurę to auto jest dużo cichsze czy u ciebie zauważasz też jakąś różnicę po zatkaniu dodatkowo ręką prawej rury i czy zapala ci się żółta kontrolka usterki silnika i czy na kąpie wyrzuca ci jakieś błędy. Kiedyś w aso powiedzieli mi że mam uszkodzone valvetroniki lub przestawiony rozrząd i trzeba rozebrać silnik aby to sprawdzić dodam że wtedy moja 7-a miała 19 tyś km przebiegu i nie dałem im tego zrobić. Pomogło przejechanie 1500 km za jednym zamachem po autostradach jak do nich zadzwoniłem i powiedziałem, że problem ustąpił to stwierdzili, że miałem zalane katalizatory paliwem.

Opublikowano

zostawilem u nich 3500 zl :(

 

niee umie nie ma roznicy jak zatkam prawa rure... na wolnych obrotach ona jest zupelnie zimna nie leca spaliny przez nia...

umnie dziwne ze niera obr podnosi na 700 i trzyma z 30 min i nagle ni stad spadna na 500-550

co do bledow nie mam zadnych ani zadna kontrolka nie zapala sie..

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy drodzy

 

A wiec bylem dzis w klinika bmw i Pan Radek podniosl mi velvetronika z 0.3mm na 0.8mm i niby jest lepiej nawet bardzo dobrze. Tylko pytanie moje czy tak noze byc???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patrz, ucieklo mi to. Tak, oczywiscie, ze tak moze byc.
Opublikowano
Patrz, ucieklo mi to. Tak, oczywiscie, ze tak moze byc.

ja jestes w stanie mi mniej wiecej wytlumaczyc co i jak to znaczy ze bylo fabrycznie za 0.3mm ustawione a teraz na 0.8mm??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to jest standartowa procedura serwisowa. ustawia sie "lift" valvetronica tak aby silnik jak najbardziej rowno pracowal...
Opublikowano
to jest standartowa procedura serwisowa. ustawia sie "lift" valvetronica tak aby silnik jak najbardziej rowno pracowal...

czesc witaj dziekuje za odpowiedz aczkolwiek nie bardzo rozumiem ctzn ustawia sie lift :)

dlaczego wiec fabrycznie bylo 0,3mm?? niby valvetronici same sie reguluja tak ?? wiec dlaczego ustawial sie na 0,3 a nie np 0,8 skoro wtedy rowniej auto dziala?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lift to jest jak mocno valvetronic unosi zawory na wolnych obrotach. Dlaczego mozna to zmienic i jest to normalna funkcjia serwisowa, tego nie wiem. Moze ma to zwiazek ze zuzywaniem sie elementow? Nie wiem. Nigdy nad tym sie nie zastanawialem. Poprostu ustawia sie tak aby jak najbardziej rowno chodzil.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koledzy drodzy

 

A wiec bylem dzis w klinika bmw i Pan Radek podniosl mi velvetronika z 0.3mm na 0.8mm i niby jest lepiej nawet bardzo dobrze. Tylko pytanie moje czy tak noze byc???

Daj znać jak Ci zacznie znowu pufać, niestety to kwestia czasu, mnie pan radek robił ten sam przypadek okrągły miesiąc i nie zrobił :duh: pewnie na rozgrzanym silniku miałes o niebo lepszą pracę niż na zimnym :norty:

Opublikowano

powiem tak wczoraj nagle znowu zaczelo pufac, i patrze w Disa a tam znowu ustawione na 0.3 mm przestawilem na 0.8mm i znowu spokoj... wiec nie wiem co i jak ??:/

a TY kolego opanowales to na stale??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powiem tak wczoraj nagle znowu zaczelo pufac, i patrze w Disa a tam znowu ustawione na 0.3 mm przestawilem na 0.8mm i znowu spokoj... wiec nie wiem co i jak ??:/

a TY kolego opanowales to na stale??

No i tak niestety będziesz miał w kółko, ustawisz, pochodzi trochę i znowu to samo Ty i tak jesteś na początku drogi z tym dobrodziejstwem, Ja już na jej końcu, przynajmniej tak mi się wydaje :mrgreen: Chcesz to pisz na priv, pogawędzimy, jest o czym, niestety :duh:

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

odgrzeje temat troche

 

Czy ktos sie umoze uporal z tym pufaniem ??

 

Sprawa jest taka ze jak jest ustawione na 0.3mm VVT to auto pufa i jak w inpie spogladam na hmmm nie wiem czy to sa dawki korekty paliwa czy cos innego analog 2 to na cylundrze 7 dochodzi miedzy 1,20 do max 2,50 w plusie...

przy ustawieniu na 0.8 mm VVT jest o niebo lepiej cyliner 7 plus 0.12 czyli wszystkie cylindry zblizone, ale wtedy przy ruszaniu nie ma plynnej i szybkiej reakcji na dodanie gazu.

 

Bywa rowniez ze nieraz BMW dziala na wolnych i nagle przebierze... i zaraz chodzi ok. ale to Pufanie :((

 

Drodzy koledzy czy to wogole mozna zwalczyc??? :/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nierówna praca na wolnych obrotach objawiająca się tak jakby wypadały zapłony bierze się z minimalnych niedoskonałości bardzo precyzyjnej obróbki elementów mechanicznych w systemie valvetronic. Po prostu na wolnych obrotach niektóre zawory ssące są zbyt mało otwarte.To ,że oprogramowanie wskazuje 0,3mm nie znaczy to wcale ,że tak jest rzeczywiście.Ta wartość jest pochodną odczytu położenia wału krzywkowego valvetronic przez czujnik jego położenia a nie rzeczywistego pomiaru.Jak ktoś napisał trzeba w funkcjach serwisowych podnieść wznios do wyższego dostępnego poziomu i obserwować co się dzieje.Jeśli to nie wystarcza to mozna zawory podniecić do 08.Oczywiście niezbędne jest wcześniejsze zapisanie do sterownika skrajnych położeń wału valvetronic. (wychylenie max i min ). Problemy mogą pojawić się ,gdy auto ma niewłaściwie dobraną instalację gazową lub gdy szwankuje osprzęt.
  • 1 rok później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Masz w pracach serwisowych adaptacje valvetronica i ustawianie punktów skrajnych, komputer sa ustawia wszystko co potrzebujesz.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.