Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo możliwe, że niedługo będzie czekała mnie wymiana wtryskiwaczy, regeneracja i ponowne zamontowanie. Rozważam opcję czy nie zrobić tego samemu i mam kilka pytań:

 

1. Czy ktoś robił to sam i natrafił na problem dużych trudności z wyjęciem wtrysku z gniazda? Jak ogląda się filmiki na Youtubie to w przypadku niektórych E39 jest to jakaś masakra. W nowszych silnikach zastosowano oring na wtryskiwaczu gdzieś w połowie jego wysokości i raczej nie powinno być problemu z korozją itd. Ma ktoś doświadczenia w tym?

2. Czy bezwzględnie trzeba zdjąć kolektor ssący przed wymiana wytrysku czy ta się to zrobić bez zdejmowania kolektora?

3. Czym i w jaki sposób należy wyczyścić gniazdo wtryskiwacza? Jakiś wycior druciany, cos innego? Co z zanieczyszczeniami, przecież pewnie wpadną do cylindra, nie będzie to problemem?

4. Czy przy demontażu nie ma problemu z przyklejona na dole podkładką miedzianą wtryskiwacza? Czy przy zamontowaniu i wymianie podkładki trzyma sie na wtrysku czy może się zsunąć w czasie wkładania?

5. Czy po przykręceniu sztywnych przewodów paliwowych układ sie sam odpowietrzy przy odpalaniu czy trzeba to odpowietrzać? Jeśli tak to jak?

6. Oczywiście po regeneracji wtryskiwaczy przyjdą one z nowymi kodami IMA, rozumiem, ze z INPĄ poradze sobie z wpisaniem ich?

 

Czy o czymś jeszcze powinienem pamiętać?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Bardzo możliwe, że niedługo będzie czekała mnie wymiana wtryskiwaczy, regeneracja i ponowne zamontowanie. Rozważam opcję czy nie zrobić tego samemu i mam kilka pytań:

1. Czy ktoś robił to sam i natrafił na problem dużych trudności z wyjęciem wtrysku z gniazda? Jak ogląda się filmiki na Youtubie to w przypadku niektórych E39 jest to jakaś masakra. W nowszych silnikach zastosowano oring na wtryskiwaczu gdzieś w połowie jego wysokości i raczej nie powinno być problemu z korozją itd. Ma ktoś doświadczenia w tym?

 

Nie było z tym problemu.

 

2. Czy bezwzględnie trzeba zdjąć kolektor ssący przed wymiana wytrysku czy ta się to zrobić bez zdejmowania kolektora?

 

Dla własnej wygody tak. Podobno przy jednym wtryskiwaczu jest kiepsko z manewrowaniem, ale można lekko nadpiłować kolektor - w niektórych miejscach nadlane jest za dużo plastiku.

 

5. Czy po przykręceniu sztywnych przewodów paliwowych układ sie sam odpowietrzy przy odpalaniu czy trzeba to odpowietrzać? Jeśli tak to jak?

 

Układ sam się odpowietrza. Rozrusznik jednak trochę się zmęczy, będzie problem przy pierwszym odpaleniu.

 

6. Oczywiście po regeneracji wtryskiwaczy przyjdą one z nowymi kodami IMA, rozumiem, ze z INPĄ poradze sobie z wpisaniem ich?

 

Nie będzie problemu.

 

Po całym zabiegu, odczujesz znaczącą poprawę w dynamice. U mnie efekt mogę porównać do lajtowego chipa, zwłaszcza przy niższych obrotach. No i kultura pracy, niebo a ziemia.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.