Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem nowy,wiec jesli cos zle napisze,lub pomylilem dzial to mysle ze zostanie mi to wybaczone.Naczym polega moj problem-

Zakupilem bmw e39 525 tds 97 rok combi ,gosc auto troche okradl przed sprzedaza,a wie zabral podusze powietrzna kierowcy,zorienowalem sie gdyz szukalem przyczyny braku klaksona kierownica pusta,niewiem jeszcze czy wlogule to ta kierownica czy nie bylo wielofunkcyjnej,zmieniarke i kilka innych drobjazgow zabral.Ale ok niech mu ziemia..itd..Problemow o ktore chcialbym zapytac doswiadczonych kolegow jest kilka.

1-Buczenie przy 100 km trudno wyczuc czy to opona czy lozysko slychac przy przyspieszaniu i troche jak byczeslo buda potem buczenie zanika tak przy 120km.

2-postanowilem sprawdzic auto na trasie Köln polska przyspiesza ladnie ale osignelo 150 km i natym koniec.bylem w szoku mysle ze to chyba niemozliwe ,mam opla sintre 2.2 benz i ciagnie 180km

moje pytanie co moze byc przyczyna tak malych osiagow-

3- weze od turbiny sa zaolejone te dwa grube

4- wyczyscilem zaworek podcisnienia razem z wezykami i filterkiem

5 -stojac od strony kierowcy patrzac na pompe znalazlem elektrozawor z jedna ftyczka z tylu tego zaworka wychodzi maly kruciec do ktorego mysle powinien byc podlaczony wezyk ale nigdzie nie znalazlem miejsca gdzie mozna znalezc podlaczenie zrobilem zdjecie ale niewiem czy tu mozna zamiescic

6- nad lusterkiem z przodu wisi jakis maly mikrofonik. niewiem od czego.

Bede wdzieczny za odpowiedzi i pomoc.Dziekuje

Zapomnialem dodac ze pisze z niemieckiej klawiatury .

 

Auto nie dymi czuc moc na 2 biegu na 3 lekko przymula---bylem na kompie i nic nie wykazalo .

ale wykazalo problem z recyrkulacja spalin i niemozna blendu usunac zaworek dziala,reszta wszystko wyczyszczone

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

zapomnialem dodac auto przebieralo jak byl podlaczony zawor egr nieszlo ruszyc-a wiec odlaczylem go tylko niewiem czy go zaslepic czy go tak zostawic,podlaczony byl do srodkowego wejscia elektozaworu ,wtym tez elektozaworze te srodkowe wejscie zaslepilem,dolne wejscie idzie do korektora z tym filterkiem ,trudni mi stwierdzic dlaczego auto majac fabryczny egr,niechce odpowiednio nanim pracowac,strasznie kopcilo na bialo jak byl podlaczony.

Edytowane przez irek12371
Opublikowano

Witam :)

przyczyny mogą być różne np opony łożysko nie wyważone koła ciężarek mógł się odkleić jak felga nie była wyczyszczona dobrze przed przyklejeniem :) u znajomego była to krzywa felga trzęsło tak od 70 do 130 km/h

sprawdź sobie odmę jeszcze i sprawdź czy wężyk od podciśnienia z turbiny ci gdzieś nie spadł może znacznie pogarszać osiągi i ma brak mocy a może też ktoś pozamieniał wężyki u mnie były podłączone na odwrót EGR z klapkami wentylatora skoro pookradał ci tak autko nie wiadomo co tam jeszcze pomajstrował sprawdź sobie też na jakiejś stronie ze schematami co powinno być podłączone do tego elektrozaworku

Opublikowano
Kolega a dokładnie który czysciłes eletrozaworek i ten filterek ?? Hmm jak pokazuje błąd recyrkulacji spalin to zapewne egr do wymiany.. Co do zaślepienia to są różne opinie ja np. jak mi padł to nie zaślepiałem tylko wymieniłem na drugi oczywiście używany bo nowy to koszta koło 500 zł :(... Dużo osób podpowie ci zaślepiaj a spora osób odrazi ponieważ przy zaślepieniu na długą mete turbina dostaje po dupie strasznie więc lepiej wydać 50-60 zł na drugi zawór niż kombinować..A co do odcinania paliwa to sprawdz węzyk podciśnieniowy idący od elektro zaworu za filtrem paliwa do a dokładnie pod kolektor ssący często jest zapchany olejem lub wypada z pod kolektora i nie spełnia swojej roli :)

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na długą mete turbina dostaje po dupie strasznie

3 lata tak jeżdżę, nic się nie dzieje. :wink:

 

jak pokazuje błąd recyrkulacji spalin to zapewne egr do wymiany

Nie koniecznie, zazwyczaj winę ponosi uszkodzony/zasyfiony zaworek sterujący zaworem EGR, a sam egr jak jest zapieczony to przeważnie udaje się go zreanimować, czyli mycie, czyszczenie itp.

Opublikowano
Każdy ma na to inna teorie :) Ale jak ci się nie nie dzieje to dobrze :) Oby tak dalej :D Ale kolego te odcięcie przy 150 sprawdz ten węzyk podciśnieniowy pod kolektorem zapewne będzie to jego wina

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Opublikowano

witam dziekuje za podpowiedzi,wczesniej rozbieralem egr byl czysty ale mimo,to go wyczyscilem zamyka sie i otwiera ,sprawdzaalem sprezarka,gosc na komputerze powiedzial ze mosze wymienic zaworek ten za filtrem paliwa bo niby sie grzeje,ale gosc byl trosche slabo kumaty bo powiedzialem mu zeby sprawdzil egr to szukal kolo turbiny i nieznalazl mosialem mu pokazac gdzie jest wezyk ktory idzie pod korektor ssacy jest zalozony caly czas,wczoraj,chcialem pojechac do miasta i na zimnym silniku niechcial zapalic,dopiero zapalil jak sciagnelem wezyk z zaworu egr,ale gdy silnik sie zagrzal,wezyk zalozylem z powrotem,i nic sie nie dzieje moze faktycznie ten zawor jest do wymiany,ale rozebralem go.od gory i wymylem w srodku membrama gumowa byla cala pozatym jak silnik pracuje zaworek zasysa powietrze wiec chyba jest dobry,myslalem moze jeszcze nad przeplywka,nie rozbieralem jeszcze,lewej strony tam gdzie jest turbina,bo niemam garazu,auto mam od miesiaca na calym baku zrobolem 750 km na trasie jechalem srednio 130.czy to duzo?.

po zakupie auta wlalem uzdatniacz do paliwa bo gosc mowil ze byl autem w kosowie,i mosze wymienic filter paliwa,bo bylo tam kiepskie paliwo,ale to bylo 2miesiace temu .i tez niewiadomo skoro ztyle zeczy zabral,zauwazylem tez ze niema zalozonego paska od klimy,radio gubi stacje,niewiem moze trafilem na zly egzemplarz auta,ma przejechane 245 tys .Jak zrobi sie cieplo zobacze co dalej z turbina i wezykami odniej.

zapomnialem dodac ze jak wlalem tez uzdatniacz wydawalo sie ze auto jest bardziej elastyczne lepiej sie zbieralo,rano pali na dotyk ,jak cieple trzeba chwilke dluzej odczekac,bo szybko gasnie kontrolka grzania swiec,

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.