Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem ile dla kogo to jest "dużo" czy "stromo".

Na oko 22-24 stopnie, więc dość stromo.

 

Chyba znalazłem odpowiedź. U mnie właśnie tak się dzieje - dojeżdżam do bramy, puszczam hamulec, chwilę stoi i zaczyna się staczać.

Co prawda nie do końca jestem pewien czy ta X6 się stacza czy ześlizguje, ale jak wyczytałem maksymalny kąt np. dla X6 to 25,5 stopni.

 

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zeslizguje.

 

Popatrz na moment, kiedy swiatla STOP gasna.. auto przesuwa sie w dol, ale kola ( tylne) stoja moment w miejscu (nie kreca sie), po czym zaczynaja sie lekko krecic do przodu.. a potem auto zatrzymuje , kola zaczynaja sie szybciej obracac/slizgac podjezdza :wink:

Opublikowano

Dziś potestowałem swoją skrzynkę w Bielsku Białej - średnio stromo (jeśli komuś coś to mówi to podjazd Waszawską do Sarniego stoku) - stoi !

Bardzo stromo - wjazd na piętro parkingu w sferze - stoi 3 sekundy i następnie się stacza.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

Jest to samo. Dzisiaj diagnoza jest następująca - wałek kolumny kierownicy (nr części: 32306788156 - google 400 pln, ASO 431 pln, więc cena w zasadzie ta sama).

Jeden mechanik ruszał kierownicą, drugi trzymał za ten przegub krzyżowy - podobno to jest ta część. Kolego PaMa - wymieniaj na gwarancji, jak ustąpi to kupuję i też wymieniam :)

 

P.S. Jakbym wymienił te wahacze za 4k to pewnie wmówiliby mi później, że też już były w fatalnym stanie i trzeba było już je wymienić :)

 

 

Wybaczcie, ze odgrzewam tak pozno kotleta.. ale dzis moje F07 wyladowalo w serwisie w München.

Klamka odmowila posluszenstwa i ' nie zamyka samochodu z palca'.

Przy okazji wspomnialem o stukaniu w kolumnie kierownicy.

Doradca serwisowy wzial mnie na wycieczke i wyprobowalismy X5, X6 oraz 3GT. We wszytskich tych autach sluchac lekkie stuki :mad2: Ale wydaje mi sie, ze nie jest to to samo co u mnie.

Oswiadczenie z serwisu, ze 'ten typ tak ma' po tym, jak kilka lat temu dostali informacje z BMW, ze tak 'musi byc po prostu'. :duh: :duh:

 

Poprosze jutro, przy odbiorze o to info na pismie :nienie:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a ja zauważyłem, że auto stacza się tylko wtedy, kiedy podjeżdżam pod górę i nie wyhamuję do 0, jak jest 2-3km/h i puszczę hamulec, wtedy samo zwalnia i się stacza. Kiedy wyhamuję do 0 i auto już się zatrzyma, wtedy nie stacza się.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

PaMa

 

te stuki w kolumnie kierownicy zdaje się miałem przy skręcaniu i jednoczesnym hamowaniu z małej prędkości w swoim poprzednim GT,w obecnym LCI nie mam,radze to olać,szczegół...

Opublikowano

w 2 serwisach powiedzieli mi, ze to taki urok ukladu kierowniczego.

Jedni maja wieksze luzy, inni mniejsze.

 

:duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Jest to samo. Dzisiaj diagnoza jest następująca - wałek kolumny kierownicy (nr części: 32306788156 - google 400 pln, ASO 431 pln, więc cena w zasadzie ta sama).

Jeden mechanik ruszał kierownicą, drugi trzymał za ten przegub krzyżowy - podobno to jest ta część. Kolego PaMa - wymieniaj na gwarancji, jak ustąpi to kupuję i też wymieniam :)

 

P.S. Jakbym wymienił te wahacze za 4k to pewnie wmówiliby mi później, że też już były w fatalnym stanie i trzeba było już je wymienić :)

 

 

Wybaczcie, ze odgrzewam tak pozno kotleta.. ale dzis moje F07 wyladowalo w serwisie w München.

Klamka odmowila posluszenstwa i ' nie zamyka samochodu z palca'.

Przy okazji wspomnialem o stukaniu w kolumnie kierownicy.

Doradca serwisowy wzial mnie na wycieczke i wyprobowalismy X5, X6 oraz 3GT. We wszytskich tych autach sluchac lekkie stuki :mad2: Ale wydaje mi sie, ze nie jest to to samo co u mnie.

Oswiadczenie z serwisu, ze 'ten typ tak ma' po tym, jak kilka lat temu dostali informacje z BMW, ze tak 'musi byc po prostu'. :duh: :duh:

 

Poprosze jutro, przy odbiorze o to info na pismie :nienie:

 

 

 

Kilka lat temu w 330xd też stukało przy przebiegu 8000km. Auto Fus odmówiło naprawy twierdząc że tak ma być natomiast Bawaria wymieniła wałek w przekładni kierowniczej - zrobili to ale doradca dał mi do zrozumienia że jestem "inny" bo tylko mi to przeszkadzało.

 

Teraz słyszę to samo stukanie w 5GT - bez Adaptive drive i Aktywnego Układu Kierowniczego. Przebieg 60.000km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.