Skocz do zawartości

BMW F07 535D stacza się na podjeździe


copymax123

Rekomendowane odpowiedzi

a na prostym po puszczeniu hamulca podjeżdża? czy stoi w miejscu i jak jej dopiero dodasz gazu to zaczyna jechać

 

Na płaskim i nawet na wiadukcie o niewielkich nachyleniu delikatnie się toczy do przodu bez gazu.

 

Przy okazji pytanie. Czy wymieniacie też płyn hamulcowy? Jakie koszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
zajmujemy się ogólnie serwisem BMW, wymiana płynu hamulcowego to koszt 70zł plus płyn Ori 58,50zł, wracając do skrzyni wygląda to na spadki ciśnienia jednak, pytanie jeszcze czy jest różnica na zimnym i na ciepłym? żadnym komputerem w ASO nie są w stanie tego zdiagnozować, dlatego powiedzieli że jest ok, ogólnie diagnostyka skrzyni od strony elektronicznej ograniczona jest tylko do mechatroniki, nie można zdiagnozować np. wydajności pompy i w sumie była by to bardzo rzadka usterka szczególnie po tym przebiegu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajmujemy się ogólnie serwisem BMW, wymiana płynu hamulcowego to koszt 70zł plus płyn Ori 58,50zł, wracając do skrzyni wygląda to na spadki ciśnienia jednak, pytanie jeszcze czy jest różnica na zimnym i na ciepłym? żadnym komputerem w ASO nie są w stanie tego zdiagnozować, dlatego powiedzieli że jest ok, ogólnie diagnostyka skrzyni od strony elektronicznej ograniczona jest tylko do mechatroniki, nie można zdiagnozować np. wydajności pompy i w sumie była by to bardzo rzadka usterka szczególnie po tym przebiegu

 

Ale ogólnie da się to zdiagnozować? Powiedzieli mi, żebym jeździł i się nie przejmował tym, bo mechanicznie na pewno jest ok. Poziom oleju pewnie też ok. bo nie widzę wycieków.

W sumie nie zwróciłem uwagi czy na ciepłym czy na zimnym. Jak wyjeżdżam po pracy z garażu to jest zimy i się stacza. Musiałbym spróbować jak przyjeżdżam do pracy i jutro to zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już po gwarancji. Zapytaj do póki możesz :) Mi powiedzieli, że do wymiany wahacze, ale to bzdura. Ciekawe co by powiedzieli jakbym zgodził się na wymianę, a stukanie by nie ustąpiło? Nie mam jednak zamiaru wydawać 4k, żeby sprawdzić ich reakcję.

 

Dokładnie jest jak opisujesz. Stukot przy małych prędkościach - dojeżdżanie do świateł lub ruszanie. Jakby ktoś młoteczkiem gdzieś tam stukał w kolumnę kierownicy. Jutro sprawdzę czy to tylko na Comforcie czy też na innych ustawieniach.

 

Sprobuj kolego zrobic jedna rzecz: wylacz zaplon i powtorz dynamiczne ruchy kierownica.. ok? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znać jak na ciepłym

Na ciepłym to samo. Zatrzymuję się na podjeździe, wciskam hamulec i za chwilę puszczam - samochód stoi dosłownie 2 sekundy i zaczyna się staczać.

Inna próba - jadę powoli pod górkę po podjeździe, jak jestem w połowie podjazdu puszczam gaz (bez wciskania hamulca) - wtedy stacza się od razu, nie zatrzymuje się nawet na chwilkę.

 

Sprobuj kolego zrobic jedna rzecz: wylacz zaplon i powtorz dynamiczne ruchy kierownica.. ok? :wink:

Jest to samo. Dzisiaj diagnoza jest następująca - wałek kolumny kierownicy (nr części: 32306788156 - google 400 pln, ASO 431 pln, więc cena w zasadzie ta sama).

Jeden mechanik ruszał kierownicą, drugi trzymał za ten przegub krzyżowy - podobno to jest ta część. Kolego PaMa - wymieniaj na gwarancji, jak ustąpi to kupuję i też wymieniam :)

 

P.S. Jakbym wymienił te wahacze za 4k to pewnie wmówiliby mi później, że też już były w fatalnym stanie i trzeba było już je wymienić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to będzie to w F10 też sporo osób wymieniało, dużo cięższy do zdiagnozowania będzie problem skrzyni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

wlasnie sprawdzalem u siebie.

Auto na postoju.

Brak zaplonu - brak stukow.

Silnik uruchomiony - brak stukow.

 

Auto,co sie samo naprawia. Cuda ludzie,hehe.

Ale jak pisalem wczesniej,od jakiegos czasu nie slyszalem tych gluchych stukow.

Jak to sie mowi, byly, ale sie zmyly ...do nast.razu.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Czyli od elektroniki dziqsek i Prmax? Który z Panów bliżej Warszawy? Co można dodatkowo zrobić? Na pewno chciałbym odblokować DVD.

 

Ja od Warszawy jestem baardzo daleko kolego, w stolicy króluje kolega PRMAX i do niego polecam się udać to bardzo dobry fachowiec :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolego PaMa może będziesz miał gdzieś przy okazji stromą górkę, na której mógłbyś sprawdzić jak to jest u Ciebie?

U mnie na drodze ok. Problem jest właśnie przy wyjeżdżaniu z tego garażu podziemnego. Zawsze muszę się zatrzymać zanim brama się otworzy, ale do tej pory na prawdę się nie staczała.

W ASO gość od elektroniki powiedział, że może skrzynia nie trzyma ciśnienia, ale dzisiaj powiedzieli, że wg nich jest ok.

 

 

Wybacz, ze tak pozno sie odzywam, ale czasu bylo brak.

 

A wiec.. sprawdzilem na swoim F07 oraz na weekend F12 M Coupe ( 560KM) i oba staczaly sie ze wzniesienia.

Ba, nawet nie bylo to wielkie wzniesienie, tylko przecietny wyjazd z garazu podziemnego. :cool2:

 

Nie wiem, czy uporales sie z wymiana czy tez pozostawiles jak jest,.

Powodzenia :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba nie jest normalne... sprawdzę w F25 :?: Na co dzień używam vana Toyoty ,praktycznie co 2 dni tankuję na Shellu do którego jest podjazd pod mega stromą górkę na szczycie z sygnalizatorem . Automat trzyma bez problemu a naprawdę jest tam baaardzo stromo :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj sie nie stacza ,nawet z parkingowych podjazdow.Mam ( jeszcze przez dwa miesiace ;-) ) 535d GT SE z napedem tylko na tyl z 2011 roku.Nie przejmowalbym sie jednak ta drobnostka ,proponuje kliknac "P" na joysticku i zaciagnac reczny albo nastawic tryb "auto" i po problemie.Nie ma aut idealnych ,zwlaszcza wlasciciele Astonow wiedza o czym mowie ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie,

Długo nie zaglądałem, ale do rzeczy. Nic nie robiłem. Wszystko śmiga jak ta lala, ale po sprawdzeniu ze wspólnikiem:

- Jaguar stoi jak wmurowany przed bramą

- Audi A8 stacza się tak samo jak BMW

 

To tyle co mogłem sam sprawdzić. Generalnie wiem, że można używać funkcji Auto Hold, ale mi nie o to chodziło. Chodziło mi o to czy skrzynia zaczyna mi padać czy się niczym nie martwić.

W Auto Fusie mówią, że wszystko ok. i nie ma się czym martwić. Niektórzy na forum zalecają wymianę oleju po 100 tys., ale jak pogadałem z mechanikiem w ASO, żeby szczerze mi powiedział czy wymieniałby u siebie to powiedział, że absolutnie nie nawet jakby dostał olej, miskę i wszystko za darmo. Stwierdził, że prędzej coś się zacznie dziać po wymianie, bo olej może wypłukać jakieś syfy - nie wiem, nie znam się, ale chyba można uwierzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powiem Ci tak jak spuścisz u siebie olej zdejmiesz miskę i znajdziesz jakiś syf, nagar, brud, złogi itp :wink: w skrzyni stawiam Ci cały zestaw za darmo, mało tego moja oferta jest ważna do 200tkm przebiegu, a co do samego oleju w tych skrzyniach po 100tkm jest już mocno przepracowany rozumiem że Pan z aso już taki trochę starszy :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak jak spuścisz u siebie olej zdejmiesz miskę i znajdziesz jakiś syf, nagar, brud, złogi itp :wink: w skrzyni stawiam Ci cały zestaw za darmo, mało tego moja oferta jest ważna do 200tkm przebiegu, a co do samego oleju w tych skrzyniach po 100tkm jest już mocno przepracowany rozumiem że Pan z aso już taki trochę starszy :?:

 

Znam tam jednego człowieka i dał mi kolegę z mechaniki do telefonu. Z głosu to raczej młody gość, ale ciężko powiedzieć. Czyli wymieniać? Zastanawiam się dlaczego producenci samochodów nie zalecają wymiany, a producenci tych skrzyń już tak. Przecież BMW też dostaje od ZF jakieś gwarancje i powinni zalecać wymiany oleju w swoich produktach???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Taka polityka firmy, najważniejsze jest to co mówi producent skrzyń czyli ZF skrzynia 8hp jest montowana w 13 markach http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission jedni zalecają wymiany inni nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na jak stromym podjeździe sprawdzacie. Ja na raczej małym i stoi jak wryta. Nie ma mowy o staczaniu. Ale jak ruszam na R tak ostrożnie - do garażu - to mam wrażenie, jakby zahamowany był samochód. Sporo gazu trzeba wcisnąć, a może to jeszcze przyzwyczajenie do diesla ? - on sam jechał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przebiję skromnym vanem Toyota Sienna: stoi nawet na bardzo stromych górkach (nie mam pojęcia jaka to skrzynia ,pewnie składana przez małych Chińczyków'' :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.