Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawiam się na zakupem X5 F15 i mam dylemat jaki silnik wybrać. Jeździłem samochodem demo 3.0d 258 kM i osiągi nie powalają. Oczywiście Dieler ma tylko samochód demo z takim silnikiem i nie można porównać osiągów. Może ktoś jeździł nowym X5 z silnikiem 313 kM i 381 kM ? :?:
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja jezdzilem tez tylko 3.0 ale moge powiedziec ze smiga podobnie jak e70 4.0d. Jak masz prajs to zdecydowanie 50d
http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano
I po temacie F15 zamówione białe M50d z czarnym wnętrzem do odbioru pod koniec kwietnia.
Opublikowano

Gratuluje!!

Nie zapomnij koniecznie o komfortowych fotelach jak i pelnej opcji zawieszenia

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

i kolo zapasowe

 

Gratuluje!!

Nie zapomnij koniecznie o komfortowych fotelach jak i pelnej opcji zawieszenia

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I po temacie F15 zamówione białe M50d z czarnym wnętrzem do odbioru pod koniec kwietnia.

 

jesli zamowiles kola 20 cali to spodziewaj sie opoznienia; znajomy zamowil samochod w pazdzierniku z pierwotna data odbioru w grudniu... przekladali mu kilkukrotnie odbior, na dzien dzisiejszy powinien dostac samochod w lutym... oczywiscie nic oficjalnie nie powiedzia, ale nieoficjalnie dowiedzial sie, ze jest problem z kolami 20 cali i skora mocha

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Nie zamówiłem koła 19 bo na polskich drogach 20 to porażka, może wyglada fajnie, ale to jest samochód do jazdy a nie do ogladania. Dieler zapewniał mnie, że będzie do odbioru do końca kwietnia - zobaczymy czy dotrzymaja terminu. Teraz to nawet nie spieszy mi się ponieważ czekam na zmianę przepisów VAT bo chcę odliczyć 50%. :D
Opublikowano
w moim E70 mam 40d i taki chyba wybierałbym do F15... osobiście trudno mi przestawiać się na słabsze silniki..
Opublikowano
Po doposażeniu samochodu okazało się, że nie opłaca się kupić F15 z silnikiem 4.0 bo różnica w cenie wynosiła niecałe 10 tysięcy. Moje obawy budzi tylko żywotność tego silnika, ale ten samochód kupuję na 4 lata więc o żywotność silnika będzie martwił się następny właściciel.
Opublikowano
Mam kumpla ktory ma 40d, tyle ze E71...ilosc usterek, przeraza. Turbiny wymieniono w pierwszym roku 2 razy, w 3 roku wmieniono caly silnik plus skrzynia i xdrive. Ktos powie ze to wszytsko na gwarancji ...ale autko ostatnio stalo na serwisie pol roku.
Opublikowano
Mam kumpla ktory ma 40d, tyle ze E71...ilosc usterek, przeraza. Turbiny wymieniono w pierwszym roku 2 razy, w 3 roku wmieniono caly silnik plus skrzynia i xdrive. Ktos powie ze to wszytsko na gwarancji ...ale autko ostatnio stalo na serwisie pol roku.

 

Troche mnie kolega wystraszyl, bo ja na niemiecki samochod przesiade sie z Hondy, w ktorej przez 8 lat nie zepsula sie nawet najmniejsza uszczelka.

Opublikowano

Widzę, że dyskusja od silnika przeszła na inne tematy i pokuszę się o pewne podsumowanie.

1. Myślę, że osoba kupująca F15 nie kupuje go na zawsze tylko góra na 3-5 lat.

2. Każdy lubi nowości i jeżeli kogoś stać to jestem za tym, żeby maksymalnie wyposażać samochód we wszystkie nowości i udogodnienia.

3. F15 nigdy nie będzie samochodem kultowym, kolekcjonerskim, niezwykłym. Jest to pojazd do jazdy i pracy a nie dzieło sztuki i w takich kategoriach powinniśmy go traktować.

4. Jak sobie dobrze przypominam jeszcze 10, 15 lat temu - klimatyzacja była czymś niezwykłym w samochodzie a teraz staje się standardem, dlatego że ludzie ją kupowali. Tak samo będzie z nowymi gadżetami od BMW. Kupiłem pierwszy samochód BMW z Head-Up i teraz nie wyobrażam sobie następnego bez tego urządzenia, które jest bardzo przydatne szczególnie jak ktoś sam podróżuje w terenie, którego nie zna a mapa jest wyświetlana przed oczami kierowcy. Takich udogodnień można wskazać więcej. Kiedyś Audi nie miało Head-Up a teraz zaczyna je montować prawie w każdym modelu na życzenie klienta. Podobnie jest z reflektorami.\

5. Samochody stają się bardzo podobne do siebie, ze względu na to że producenci kupują od tych samych poddostawców gotowe części, i w czasach globalizacji to się nie zmieni.

6. Producenci samochodów to nie są głupi ludzie i każda fabryka powtórzę każda ma specjalny dział zajmujący się postarzaniem produktów. Po paru latach potrzebują, żeby klient kupił nowy samochód, bo interes musi się kręcić.

7. Najczęściej kupno samochodu zawęża się do 2,3 modeli i z pośród nich wybieramy. W moim przypadku problemem była potrzeba ciągnięcia ciężkiej przyczepy 2400 kg, co od razu zawęziło krąg samochodów do Mercedesa GL, Audi Q7, Porsche Cayenna, RR Sporta i BMW. Prawdziwe SUV-y typu Toyota, Mitsubishi itp odpadły od razu bo są to wozy drabiniaste a masochistą nie jestem. Padło na BMW ale za w moim przypadku za 4,5 lat samochód trafi na sprzedaż.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ciekawe czy będzie takie PPK do 30d. Do 530d jest a to niby ten sam silnik i ta sama moc :)
"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Odp do Gutti73:

1.Ja kupuję F15 na 7 lat.

2.Nie do konca się z tym zgodzę, oczywiście jak kogoś stać ale w większosci nie stać więc lepsze rozwiązanie to osiągi kosztem doposażenia.

3.Jest to pojazd w którym się jedzie do pracy i do koscioła nic więcej.

4.Akurat dla mnie Head-up jest zbędny i niepotrzebny.

5.Zgoda.

6.Nikt nikogo nie będzie zmuszał do kupowania nowych samochodów jak ktoś chce jezdzić 30 letnim autem i takim będzie jezdził.Znam osobę która bardzo dużo zarabia i jezdzi 16 letnią Skodą, znam też osobę która zarabia tylko trochę więcej niż wynosi średnia krajowa w PL a musi mieć wszystko nowe, ludzie są różni.

7.W moim przypadku kupno samochodu było zawężone do 10-15 modeli ostatecznie będzie Suv.

Opublikowano
Najlepszą propozycją do F15 jest 50i.

 

pomijajac koszty zakupu czyli PLN 66tys roznicy w cenie to pewnie tak...

Opublikowano
Zgadzam się, ale dla osób które robią dużo km rocznie, a dla wszystkich poniżej 15tys km rocznie jest silnik benzynowy.
Opublikowano
Bez przesady, m50d jest dla każdego kto lubi ciag od dolu, elastycznosc, male spalanie, dlugie przebiegi bez tankowania, dzwiek V8 w kabinie a na zewnatrz cichy pomruk, niezaleznie czy ktos robi 2 czy 20 tys. km. miesiecznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.