Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, to mój pierwszy post na tym forum.

Aktualnie powoli przymierzam się bardziej lub też mniej, do zakupu e90/e92, głównie silniki diesla, 163hp lub 177hp.

 

Czytałem tutaj, co mnie zaniepokoiło że prawie każdy użytkownik wymienia rozrząd, kol. ssący, dwumase, wiem że to ostatnie to na pewno część eksploatacyjna nie mniej jednak, martwi mnie najbardziej ten felerny rozrząd na łańcuszku no i ssący, nie chciałbym po zakupie mieć do wymiany silnik czy też robić remont na rzecz uszkodzonej głowicy, cylindrów oraz tłoków. Jakieś doświadczenie przy zakupie np 163hp wersji e90 przy przebiegu 150.000km? wiaodmo że nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie co tam siedzi, jednak czy są jakie specjalne koszta które należy zrobić na gwałt. Pytam się, bo całe życie siedziałem w japońcach i o nich mogę opowiadać długo. Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

BMW na Facebook'u. Zapraszam !


http://www.facebook.com/MojeCzteryKolka


http://imageshack.com/a/img823/3112/rtzr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problemy z rozrządem dotyczą silnika 177 KM i chyba po marcu 2008 r. poprawili to . O kolektorach ssących nie słyszałem ale być może chodzi ci o urywające się klapki z kolektora które większość osób wymontowuje i wkręca w ich miejsce aluminiowe zaślepki które można kupić na allegro lub e-Bay.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.