Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowiedzią na pytanie dla kogo projektowane są nowe modele jest ... dla bogatego chińczyka.
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Odpowiedzią na pytanie dla kogo projektowane są nowe modele jest ... dla bogatego chińczyka.

 

 

Grudzień i styczeń spędziłem w melbourne , tam to dopiero jest grane , że ho ho .

 

E90 to auto dla szlachty - czyt. zamożnego azjaty ! X5 , X3 , Q7 dla bogatych azjatów ale i tak w większości są to X5M i X6M. Więcej tam wersji M niż normalnych X'ów .

 

Australijczycy jeżdżą holdenami i japońcami . Azjaci aby pokazać swój status kupują BMW, Audi lub Mesia lecz w największej liczbie są to BMW w mocnych wersjach - nowych piątek jest tam tyle co w Polsce golfów połowa z tego to 5GT.

Opublikowano
Dla mnie seria 4 to powinno być tylko w coupe i cabrio :D

 

W przypadku 6er jest Coupe, Cabrio i GC :D

Analogicznie w przypadku 4er czyli było Coupe, doszło Cabrio, będzie GC :|

Pojawiło się Coupe 2er, będzie Cabrio.....czy zrobią 2GC :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
4 Coupe , 4 Convertible i 4 Liftback dla ludzi ktorzy woza papryke lub kartfole z plantacji
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Dzieki tak duzej gamie modelowej nie mozna juz przypisac marce stereotypow jak dawiej: dres, mafia, urwis :mrgreen: itp...

Kiedys seria 3,5,7 i skojarzenie byly napedzane bynajmniej w PL

Tylko sie cieszyc ze firma ma dla kazdego cos dobrego :cool2:

Opublikowano
Dzieki tak duzej gamie modelowej nie mozna juz przypisac marce stereotypow jak dawiej: dres, mafia, urwis :mrgreen: itp...

Kiedys seria 3,5,7 i skojarzenie byly napedzane bynajmniej w PL

Tylko sie cieszyc ze firma ma dla kazdego cos dobrego :cool2:

 

Pomyśl jaką powierzchnie wystawową będzie musiał mieć Dealer BMW aby wystawić do "zwiedzania" przynajmniej podstawowe modele :D Już teraz u niektórych część oferty stoi pod chmurką :worried:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Dealer w Polsce wystawi za szyba niewiele, kilka modeli w podstawowej wersji, dodatkowo prawie wszystkie z silnikiem dizla. Jesli chce sie pojezdzic jakas mocna droga benzyzna na tescie to robi sie problem. Ale z drugiej strony co sie dziwic, takie wymagania polskiego rynku. Srednia zakupu 200-250 tys, za golasa. Jesli moja skromna osoba by cos kupowala, to inna marke. Wyjdzie mniej niz 200 tys zl, a wyposazenie i opcje beda takie, ktorych sie nie uswiadczy w golasach od bmw
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Dzieki tak duzej gamie modelowej nie mozna juz przypisac marce stereotypow jak dawiej: dres, mafia, urwis :mrgreen: itp...

Kiedys seria 3,5,7 i skojarzenie byly napedzane bynajmniej w PL

Tylko sie cieszyc ze firma ma dla kazdego cos dobrego :cool2:

 

Pomyśl jaką powierzchnie wystawową będzie musiał mieć Dealer BMW aby wystawić do "zwiedzania" przynajmniej podstawowe modele :D Już teraz u niektórych część oferty stoi pod chmurką :worried:

 

E tam tylko nie mów , że nasze polskie ASO zbankrutują przez to , że BMW robi więcej modeli . Salony się dostosują, serwisy będą spokojne bo technicznie każde takie samo, jedynie BMW będzie musiało założyć więcej fabryk w chinach aby popyt wypełnić.

W PL czekanie na zamówiony model to około 3 miesięcy, zdarza się 1 ale rzadko . W AU oczekiwanie na X5 to 6 miesięcy ( płynące z USA ). Wiadomo można kupić model jaki mają na stanie , ale wiadomo, że każdy chce pod siebie :norty:

 

3GT widziałem i nawet nie chciało mi się do środka wchodzić, chociaż zapraszali . Jak dotrze 4GC to będę na pierwszych dniach w salonie . Mam nadzieję tylko, że zrobią podobny test jak z 3GT ( pięć 3 i dwie 3GT i ludzie testowali przez cały dzień )

Opublikowano
Nie twierdzę że dealer'zy zbankrutują z powodu rozszerzenia oferty modeli :duh: Wręcz przeciwnie, to lepiej dla rynku jeśli będzie więcej modeli do wyboru. Tylko raczej będzie problem aby każde auto obejrzeć przed zakupem lub przetestować, niekoniecznie w oczekiwanym silniku.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Nie twierdzę że dealer'zy zbankrutują z powodu rozszerzenia oferty modeli :duh: Wręcz przeciwnie, to lepiej dla rynku jeśli będzie więcej modeli do wyboru. Tylko raczej będzie problem aby każde auto obejrzeć przed zakupem lub przetestować, niekoniecznie w oczekiwanym silniku.

 

Z każdego modelu będą mieć na pewno po sztuce . U mnie Jest tylu dilerów BMW , że jest w czym wybierać . A samo BMW robi akcje promocyjne i daje autka do testów . W zimę BMW x-drive , w tychach na placu fiata można było pojeździć większością modeli, brakowało tylko 6 :twisted:

 

Tak samo na prezentacji 3GT , można było porównać ją do f30 i f31 na żywo . Obok dostępne były też dwa F25 .

Mi się podoba ilość modeli - oby było więcej . Jeszcze jakby zrobili i4 to byłbym w zachwycie :cool2:

Opublikowano

I o to chodzi :cool2:

 

A za chwilę będzie nie tylko 4GC ale również X4 :D

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Mam mieszane uczucia co do 4GC, o ile 6GC uważam za super strzał pomiędzy serię 5 a 7 oraz alternatywę dla normalnej 6 o tyle 4GC obok serii 3, 3GT, 4 i 5 już nie.

Jeszcze trochę i zrobią 1 sedan i 2GC. Wtedy już tylko 2GT będzie brakowało :mrgreen: :twisted:

 

Zobaczcie porównanie - http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=941922

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Mam mieszane uczucia co do 4GC, o ile 6GC uważam za super strzał pomiędzy serię 5 a 7 oraz alternatywę dla normalnej 6 o tyle 4GC obok serii 3, 3GT, 4 i 5 już nie.

Jeszcze trochę i zrobią 1 sedan i 2GC. Wtedy już tylko 2GT będzie brakowało :mrgreen: :twisted:

 

Wersje GT jak na razie powstają tylko dla modeli nieparzystych więc 2GT chyba nie będzie :(

 

Ale 2GC traktowałbym jako pewniak :cool2: Analogia do serii 4 i 6 :roll:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Jedyne minus wprowadzenia wielu modeli to chyba ze BMW bedzie autem bardziej popularnym bo najwieksi malkontenci beda mogli znalezc dla siebie swoj rodzynek...

Czy to szkodzi innym uzytkownikom?? Pogorszy wizerunek marki ??

Opublikowano
Jedyne minus wprowadzenia wielu modeli to chyba ze BMW bedzie autem bardziej popularnym bo najwieksi malkontenci beda mogli znalezc dla siebie swoj rodzynek...

Czy to szkodzi innym uzytkownikom?? Pogorszy wizerunek marki ??

 

Dobre pytanie :cool2:

Ale sądzę że BMW nie grozi "zejście pod strzechy". Zwiększenie palety modeli to tylko lub aż wyjście na potrzeby rynku na którym jest coraz więcej klientów chcących mieć auto Premium w każdym wymiarze czy zakresie potrzeb. Dlatego jest coraz więcej modeli z których każdy jest zdecydowanie lub nawet 2x droższy od odpowiednika np. VW. I ta różnica cenowa oprócz innych cech szczególnych marki BMW to wyróżnik który gwarantuje pozycję w segmencie Premium. W końcu klienci z odpowiednim portfelem kupują Premium aby się wyróżnić od posiadaczy VW :D

To tak z teorii marketingu :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Rzeczywiście 2GT odpada, ale za to moze bedzie 1GT :twisted:

 

Według mnie wizerunek BMW nie jest na dnie, i cały czas idzie w gore. W ostatnim czasie to Audi przejęło pałeczkę "dresów" itp. I to nie tylko w Polsce.

Wiecej modeli napewno trochę spopularyzuje markę, co przełoży sie na obniżenie prestiżu.

Podobnie jak z Porsche ktore wprowadzając nowe modele i sprzedając coraz wiecej aut staje sie coraz mniej egzotyczne, co raz wiecej tego jeździ.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Mając taki wybór wreszcie można czymś zaskoczyć znajomych. :lol: Bo na odpowiedź co masz za auto już nie ma tylko: "trójkę", "piątkę" lub "siódemkę". Jest w czym wybierać. :D
Opublikowano

widzieliscie to porownie 4 gt i 3 gt ?

1551624_10152407832497454_859756711_n.jpg

 

:mad2: :duh: :D :D niebawem to niekore serie beda sie roznic tylko napisem :) hehe

Opublikowano

Chyba 4GC i 3GT ....

 

A swoją drogą ładne to GC :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.