Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no tak, tylko rycy, spójrz w cenniki, 6GC w najbardziej podstawowej wersji (ok, niby od razu 640d), jest droższe niż 5 w M550xd, czyli najdroższa wersja serii 5, nie licząc ///M. Nie wydaje mi się, aby 4GC startowało z pułapu 240 tys, chyba, że będą wkładać tam tylko 335d/i. Inni klienci, wydaje mi się, że 4GC, też będzie startować od 418, 420i/d, dlatego pozostało to samo wnętrze, bo opracowanie wszystkiego od nowa było by totalnie nieopłacalną sprawą.

 

@ alpin

A co do dostępności GT to 3 GT była wystawiona na pewno w 2 salonach w których byliśmy, we Wrocławiu i w Warszawie w Bawarii. Jeśli dobrze pamiętam, to we Wrocławiu 3GT stoi cały czas, nawet teraz, od czerwca/lipca i na pewno była dostępna do jazd testowych bez żadnych problemów, bo miałem ją na 3 dni :)

z 5GT faktycznie jest trudniej, ale przez jakiś czas też stała we Wrocławiu, zniknęła dopiero, jak był lifting całej 5er.

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A wracając do tematu 4GC kilka fotek:

 

Jeśli środek będzie taki sam jak w serii 4 coupe to... :(

 

Chyba raczej na na pewno będzie taki sam :mad2: O przepraszam ....z tyłu będzie na pewno różnica :norty:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

 

Padlo pytanie co decyduje o zakupie GT? dla mnie nieszablonowosc, drzwi bez ramek, wygoda, jakosc wykonania zdecydowanie wyzsza niz w zwyklej 5

 

Nieszablonowośc na pewno tak. GT wygląda zdecydowanie inaczej. Jednakże w kwestii jakości wykonania czy róznicy w stosunku do 3er lub 5er kwestia jest dyskusyjna. Szczególnej różnicy nie widać ani w wykonaniu ani w materiałach. Wręcz w przypadku wersji 3GT nie ma nawet tych samych opcji wyposażenia co w zwykłej F30. Np. opcje wyboru skóry w wersji Luxury dostepne w F30 i dość ubogie w F34. Podobnie F07 vs F10. Nasuwa mi się wniosek że GT są dedykowane dla klienta z potrzebami typowo rodzinnymi.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Wypowiadam sie w kwesti 5 GT, co do 3 nie mam zdania , bo to autko wylacznie widzialem, nie jezdzilem, za to mialem kiedys 2 tygodnie 5 sedana, i uwazam ze 5 gt jest wkonane z wieksza dbaloscia .
Opublikowano
Nasuwa mi się wniosek że GT są dedykowane dla klienta z potrzebami typowo rodzinnymi.

 

Na jesień seria GT będzie mieć konkurencje, pierwszy minivan w stajni BMW :duh:

Opublikowano

 

Padlo pytanie co decyduje o zakupie GT? dla mnie nieszablonowosc, drzwi bez ramek, wygoda, jakosc wykonania zdecydowanie wyzsza niz w zwyklej 5

 

Nieszablonowośc na pewno tak. GT wygląda zdecydowanie inaczej. Jednakże w kwestii jakości wykonania czy róznicy w stosunku do 3er lub 5er kwestia jest dyskusyjna. Szczególnej różnicy nie widać ani w wykonaniu ani w materiałach. Wręcz w przypadku wersji 3GT nie ma nawet tych samych opcji wyposażenia co w zwykłej F30. Np. opcje wyboru skóry w wersji Luxury dostepne w F30 i dość ubogie w F34. Podobnie F07 vs F10. Nasuwa mi się wniosek że GT są dedykowane dla klienta z potrzebami typowo rodzinnymi.

 

potrzeby typowo rodzinne (czyli przestrzeń) zdecydowanie tak...

 

auta bez ramek miałem i mój wniosek jest jeden tak jak ładnie wyglądają to tak samo ładnie hałasują, nie piszę nic o sztywności bo nie zauważyłem różnic natomiast głośność na "niemieckich" autostradach jest zdecydowanie większa (dla mnie denerwująca)...

 

natomiast lepsze wykonanie 5GT od 5 nie wiem, znajomy szukający wygodnego, komfortowego auta 2+2 brał pod uwagę 5GT i nie kupił ponieważ b. się zdziwił jak otrzymał odpowiedź, że w aucie w konfiguracji 500k w górę NIE może mieć podsufitki w alcantarze i deski w skórze...kupił jeszcze droższą PANEMERĘ i ma to co chciał czyli luksusowe 2+2...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

 

Zgadzam się z Wami, że ogólnie seria 4 nie jest zbytnio potrzebna do szczęścia nikomu. Jedyny błąd jaki to widzę, to identyczne wnętrze między 3er i 4er. Jeśli tak bardzo BMW chciało pokazać wyższość 4er nad 3er to powinni zastosować ten sam zabieg co w 5er i 6er. Wsiadając do serii 6 od razu wyczuwa się, że jest to model wyżej niż seria 5 (mówię o wnętrzu, bo chyba podzespołów cała masa jest współdzielona).

 

Nie zgodzę się że 6er w środku sprawia wrażenie wyższej półki. Wsiądź do 5er w dobrej wersji a nie zauważysz różnicy. 6er to właśnie dzieło marketingu wmawiającego klientom że płacą znacznie więcej za 6er niż 5er aby na drodze pokazać innym że nie jeżdżę tym samym co masy pracujące w F10 :wink:

 

 

siedzialem w 6tce individual i bije na glowe wnetrze f10, w ktorej nawet nie ma kontrastowych nici

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

 

siedzialem w 6tce individual i bije na glowe wnetrze f10, w ktorej nawet nie ma kontrastowych nici

 

Polecam 5er Individual :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
niestety nie jest to taki sam individual
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
A ja wam powiem że mam 530 GT półtora roku i jestem mega zadowolony . Nie żałuje ani troszeczkę . To jest moje pierwsze BMW i jest super
Opublikowano

nie wiem czemu szukacie dziury w całym, moim zdaniem im więcej modeli, tym lepiej, bo będzie na ulicach coś więcej niż ciągle F30, F10..., a jak ktoś nie zdecydował się do tej pory na BMW, bo nie miał modelu dopasowanego do siebie, to w końcu może go znajdzie.

 

Ja nie widzę problemu, że nie ma w F34 wielkiego wyboru skór w Luxury Line, skoro jest opcja wyboru indywidualnego "specjalna tapicerka". Poza tym Jaco jak Ci się sprawdza ten indyvidual w 5?

Opublikowano

Ja nie widzę problemu, że nie ma w F34 wielkiego wyboru skór w Luxury Line, skoro jest opcja wyboru indywidualnego "specjalna tapicerka". Poza tym Jaco jak Ci się sprawdza ten indyvidual w 5?

 

:cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano (edytowane)

5 gt jest chyba bardziej komfortowe od zwyklej 5.

W tamtym roku lub dwa lata temu juz nie pamietam , rozmawialem na targach w FFM z ich przedstawicielem o tym modelu ...

 

Ta seria jest podobno prawie tak komfortowa jak seria 7 .. zawieszenie i plyta podlogowa jest z 7 i w demonstracyjnym modelu wersji 4 osobowej cuda sie dzialy na tylnej sofie - regulowana podgrzewana i co tylko mozliwe -kosztem piatego miejsca z tylu- :D no kosmos-

 

chyba nawet te same mozliwosci co w przednich fotelach komfort

 

PS

KIEDYS BMW TO SERIA 3, 5 ,7

 

A TERAZ TYLKO 9 BRAKUJE :)

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
Wersje GT to tak na prawdę model orientalny i raczej tylko na zamówienie :-)

 

No to byś sie zdziwił :D

Opublikowano
Może dlatego ze 4GT to świeży model. Faktem jest że w Inchcape Wrocław oglądałem 5GT :-)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A ja już kocham 4GC.

 

Nie mam kasy na 6GC - co jest moim marzeniem. Lubię trójkę ale bardziej podoba mi się przód z 4 , Za to 4 nigdy nie kupię bo chcę mieć więcej niż dwoje drzwi .

Więc tylko czekam aż 4GC trafi do salonu .

 

W końcu nie będzie trzeba przerabiać przodów jak to było przy modelu e91 z przodem z e92 :twisted:

Opublikowano
i teraz mamy serie 3 z nazwa sedan i serie 4 o nazwie Gran coupe :8) a czego seria 4 ma nazwe Gran coupe a nie sedan :mad2: :?:

 

 

A no dlatego że 4GC nie jest sedanem ! W 4GC cała klapa się otwiera i pewnie będzie tylko 4 miejscowy ( mam taką nadzieję ).

 

Mam też nadzieję , że 418d GC bedzie z xdrivem . Dla mnie wymarzona fura na co dzień . Oczywiście wolałbym z 3l benzyna ale realistyczny będzie dla mnie mały diesel :cool2:

Opublikowano

ale zrobili obciach z ta klapa bagaznika... gdzie tu jest gran coupe. To jest 4 Liftback, ktora wyglada jak 3 GT

 

4 Liftback

http://www.f30post.com/goodiesforyou/4/f36/release/msport/P91141751-highRes.jpg

 

 

 

3GT

http://www.adrenalinemotorsport.pl/doc/Krystian/bmw_3_gt_17.jpg

 

 

Czym niby maja sie roznic te dwa modele? to samo, moim zdaniem dno

 

http://www.f30post.com/goodiesforyou/4/f36/release/msport/P90141805-highRes.jpg

http://www.motokobiety.pl/archiwum/galeria/bmw/serii3/gt/bmw_3_gt_5.jpg

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
ale zrobili obciach z ta klapa bagaznika... gdzie tu jest gran coupe. To jest 4 Liftback, ktora wyglada jak 3 GT

 

Czym niby maja sie roznic te dwa modele? to samo, moim zdaniem dno

 

 

Zaraz, zaraz....to w koncu 4GC czy 4Liftback ? :wink:

 

Rożnica ? Kolejna pozycja w cenniku :mad2:

 

Biorąc pod uwagę dzisiejsze możliwości projektowania wytworzenie kolejnego modelu to już tylko copy&paste z drobnymi modyfikacjami. Osobiście linia 4GC podoba mi się a ta klapa to chyba ukłon dla upodobań rodzinnych lub ludzi aktywnych którzy potrzebują wygodnego w dostępie kufra i wolą mniejsze auto niż F10 czy F07. Choć sądziłem że tak zdefiniowaną grupę docelową miał 3GT. Teraz się pogubiłem dla kogo jest to auto :think: No chyba że wyposażenie i wnętrze będzie nawiązywać do 6GC to zrozumiem że chodzi o luxusowe GC w mniejszym wymiarze :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Powiem CI ze dzieki tej fotce zaczne inaczej patrzec na 3GT. B.ladny wg mnie :cool2:

 

A 4GC poprostu petarda. Bedzie jednym z 50 aut o ktorych marze :mrgreen:

 

ale zrobili obciach z ta klapa bagaznika... gdzie tu jest gran coupe. To jest 4 Liftback, ktora wyglada jak 3 GT

 

http://www.motokobiety.pl/archiwum/galeria/bmw/serii3/gt/bmw_3_gt_5.jpg

Opublikowano

fakt na tym zdjęciu GT wygląda nieźle, ale jak patrzę na nie na żywo to jakoś do mnie nie przemawia, choć ma sporo argumentów przemawiających za kupnem.

GC pewnie sporo mniejsze w środku od zwykłej f30, ale za to wygląda wg mnie :cool2:

Fajnie że jest dużo modeli i jest w czym wybierać, dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie :cool2:

Opublikowano

Zaraz zaraz to w 3GT i 4GC klapa nie otwiera się na dwa sposoby jak w 5GT ?????? :duh:

 

Co za obciach :mad2: To już mi się nie podoba te 4GC.

W moim e91 częściej otwieram samą szybę niż klapę. I tego bym oczekiwał od 4GC z tym , że otwierałbym tą dolną część jak w 5GT . Całą klapę to pewnie tylko czasami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.