Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://www.v10.pl/BMW,serii,4,Gran,Coupe,ponownie,na,wizualizacjach,107758.html#kom_last ktoś mi powie po co oni to wymyślają? seria 4 miała byc jako Coupe? i po co jakies Gran Coupe i wogole czym sie to rozni od sedana?nazwa? bo juz sam niewiem co o tym myśleć i chciałbym was zapytac bo mnie juz złość :shock: :twisted:
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bierzesz 6GC i spuszczasz powietrze - wychodzi 4GC ;)

 

Analogicznie było z 3GT który bez wyraźnej potrzeby powstał po zmniejszeniu 5GT. Efekt ten sam czyli auto które w środku wygląda tak samo jak inne BMW z tej półki ale jest zupełnie bez sensu :duh:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

3/5 GT to wymysł BMW (wg mnie nazwa bardzo mocno nietrafiona). Choc jak się pobawiłem trochę 3GT to z bólem serce przyznaję, że to auto ma nawet i sens - gdy dla kogoś 3 jest za małe (szczególnie z tyłu), a nie chce auta o powierzchni lotniskowca (np. 5), to i nawet może się skusić na 3GT. Niestety w mieście, w którym mieszkam jest cholernie ciasno i manewrowanie 5 kombi byłoby dość mocno uciążliwe.

 

Co zaś do 4 GC/6GC - jest to odpowiedź BMW na Audi A5 Sportback/A7. Czy 4GC będzie sedanem jeszcze nie wiadomo, ale obstawiam, że jednak będzie to liftback. Czy tego potrzeba na rynku czy nie... każdy już musi sobie odpowiedzieć sam. Faktem jest zaś, że w BMW muszą pracować świetni marketingowcy, którzy doskonale wiedzą co robią. Wszystkie te 'dziwolągi' (prócz 5GT) odniosły raczej większy niż mniejszy sukces rynkowy.

 

Zgadzam się z Wami, że ogólnie seria 4 nie jest zbytnio potrzebna do szczęścia nikomu. Jedyny błąd jaki to widzę, to identyczne wnętrze między 3er i 4er. Jeśli tak bardzo BMW chciało pokazać wyższość 4er nad 3er to powinni zastosować ten sam zabieg co w 5er i 6er. Wsiadając do serii 6 od razu wyczuwa się, że jest to model wyżej niż seria 5 (mówię o wnętrzu, bo chyba podzespołów cała masa jest współdzielona).

Opublikowano

Mnie cieszy pomysł z 4GC - po cichu na to liczyłem.

Z werdyktem ostatecznym jak zwykle wstrzymam się do czasu aż zobaczę to auto w jakimś normalnym kolorze i ładnej feldze na żywo.

Tak czy siak jak będzie ładne i spodoba mi się to nie wykluczone, że za jakiś czas przesiądę się z serii 3 na 4GC.

CŁA sprzedają się jak świerze bułeczki i choć to nie do końca bezpośredni rywal 4gc i a5 sportback to co nieco mówi o zapotrzebowaniu na rynku na tego typu auta.

Ciekawe czy nowa C klasa będzie też miała swój odpowiednik limuzyny-coupe?

Opublikowano

 

Co zaś do 4 GC/6GC - jest to odpowiedź BMW na Audi A5 Sportback/A7. Czy 4GC będzie sedanem jeszcze nie wiadomo, ale obstawiam, że jednak będzie to liftback. Czy tego potrzeba na rynku czy nie... każdy już musi sobie odpowiedzieć sam. Faktem jest zaś, że w BMW muszą pracować świetni marketingowcy, którzy doskonale wiedzą co robią.

 

W tym rzecz że samochody BMW kojarzone były i na szczęście nadal są z dobrą robotą znakomitych inżynierów :cool2:

Bazą są i będą auta 3er, 5er które ze względu na ilość sprzedawanych aut są platformą rozwojową dla kolejnych klonów.

Seria 4, wersje GT i GC to już bardziej dzięło marketingu niż wyważone projekty inżynierskie. Wystarczy przeanalizować czas wytworzenia i przetestowania nowych modeli wersji 3er i 5er oraz klonów czyli 4, GT, GC. Klony powstają po 3er i 5er i z reguły dość szybko gdyż bazują na sprawdzonych elementach i rozwiązaniach.

 

Zgadzam się z Wami, że ogólnie seria 4 nie jest zbytnio potrzebna do szczęścia nikomu. Jedyny błąd jaki to widzę, to identyczne wnętrze między 3er i 4er. Jeśli tak bardzo BMW chciało pokazać wyższość 4er nad 3er to powinni zastosować ten sam zabieg co w 5er i 6er. Wsiadając do serii 6 od razu wyczuwa się, że jest to model wyżej niż seria 5 (mówię o wnętrzu, bo chyba podzespołów cała masa jest współdzielona).

 

Nie zgodzę się że 6er w środku sprawia wrażenie wyższej półki. Wsiądź do 5er w dobrej wersji a nie zauważysz różnicy. 6er to właśnie dzieło marketingu wmawiającego klientom że płacą znacznie więcej za 6er niż 5er aby na drodze pokazać innym że nie jeżdżę tym samym co masy pracujące w F10 :wink:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
jedynie F10 z Keramik i ta pseudo skóra na desce rozdzielczej można porównać. Ja siedziałem w F11 M-Paket z czarną skóra, jednak w 6er czułem się lepiej. Ale tak jak mówisz - może kwestia opcji (Individual zawsze robotę) :)
Opublikowano
jedynie F10 z Keramik i ta pseudo skóra na desce rozdzielczej można porównać. Ja siedziałem w F11 M-Paket z czarną skóra, jednak w 6er czułem się lepiej. Ale tak jak mówisz - może kwestia opcji (Individual zawsze robotę) :)

 

Individuall załatwia sprawę w F10 :cool2:

Jednakże marketingowcy zadbali o to aby F10 w opcji Individual była prawie na tym samym poziomie co 6GC :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

oni dbaja tez o to, abysmy zostawiali w salonie ok 100k EUR i cieszyli sie, ze tak malo zaplacilismy :D ja jednak wybieralbym F10/F11, gdybym miał brać pod uwagę 5er/6er (a może skusiłbym się na 5GT?), raczej 6er GC bym odpuszczał sobie - 'odrobine' za drogi.

 

Co do tematu watki 4er GC - chetnie go zobacze na zywo - moze bedzie wygladac duzo lepiej niz F30

Opublikowano
Widziałem gdzieś w sieci zdjęcia szpiegowskie 4GC. Przód z nowej 4er a tył z pomniejszonej 6er. Bardzo kreatywne podejście do uzupełniania luk w palecie oferowanych klientom produktów :mad2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano (edytowane)

a moim zdaniem to b. dobre podejście. 3er jest w środku ciasne, 3GT, ma miejsca więcej na nogi niż f10 z tyłu. Niestety 4GC nie ma płyty F34, szkoda, bo byłby ogromną konkurencją dla F30. Co do materiałów, w 3er też dużo zależy od wersji. Fakt, jest trochę plastików i F10 ma lepiej wykonane wnętrze, ale nie dla wszystkich jest to priorytet. Poza tym, do miasta wygodniejsze jest 3GT niż 5, chociażby ze względu na wymiary zewnętrzne. W naszym przypadku, gdyby nie było 3GT wybór nie padłby na BMW, bo 3 było za małe, a 5 już za duże.

W F34 spokojnie przy wzroście 189cm mieszczę się z przodu i z tyłu, a w F30 z tyłu już niekoniecznie, więc i w 4GC może być słabo... Co do bagażnika w F34 jest duuuuużo większy niż w f30, a w czwórce będzie dużo łatwiejszy dostęp, bo podnosi się szyba. Kombi nie braliśmy pod uwagę ze względów estetycznych. Dlatego to co dla niektórych z Was w ogóle nie ma sensu, dla niektórych jest idealnym rozwiązaniem.

Edytowane przez dmc_3
Opublikowano
zgadzam się z Tobą odnosnię 3GT. Jak wyszło zastanawiałem się na co to jest, ale jak okazuje się, że F30 to auto raczej 2+2 niż 5 osobowe, a 5er jest dla mnie za duży, to F34 ma coraz więcej sensu i fajnie skonfigurowany może się nawet podobać. Na pewno jest dużo bardziej udane niż 5GT.
Opublikowano

A ja myślałem że w Premium a tym bardziej w BMW nie chodzi o ilość centymetrów na nogi z tyłu :duh:

Nie słyszałem aby ktoś kupujący 6GC martwił się rozmiarem bagażnika :mad2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Może nie chodzi o ilość miejsca, ale do momentu, gdy ilość jest wystarczająca. Ja użytkuję F10 jako pierwsze auto, jeżdżę 40kkm rocznie, sporą część z tego z dwójką dzieci w fotelikach. Jak siądę jako pasażer to nie mogę swobodnie odsunąć fotela, bo w tyłu nie mieści się 5letnie dziecko w foteliku. Fakt, że mam 193 cm nie powinien tutaj niczego zmieniać. Nie oczekuję od BMW miejsca tyle co w skodzie Superb, ale powinno się przynajmniej dać wygodnie usiąść.
Opublikowano
Może nie chodzi o ilość miejsca, ale do momentu, gdy ilość jest wystarczająca. Ja użytkuję F10 jako pierwsze auto, jeżdżę 40kkm rocznie, sporą część z tego z dwójką dzieci w fotelikach. Jak siądę jako pasażer to nie mogę swobodnie odsunąć fotela, bo w tyłu nie mieści się 5letnie dziecko w foteliku. Fakt, że mam 193 cm nie powinien tutaj niczego zmieniać. Nie oczekuję od BMW miejsca tyle co w skodzie Superb, ale powinno się przynajmniej dać wygodnie usiąść.

 

To kwestia priorytetów :think:

Jeśli ważniejsza jest dla Ciebie ilość miejsca kupujesz Superb'a a jeśli chcesz dobre auto premium to kupujesz F10.

Jeśli jedno i drugie jest dla Ciebie równie ważne kupujesz F01 :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Jaco bez obrazy, ale F10, jest dziadkowe, f30 to samochód lepszy dla osób młodych, które nie wymagają tyle komfortu i masażu w fotelu... bo po prostu jeszcze nas nie bolą plecy :mrgreen: na F10 spokojnie przyjdzie czas, nie mamy nawet 30 lat, nie mamy dzieci, a dla nas F34 ma fajniejszy charakter niż f10. Moja dziewczyna woli wyższe auta, więc F34 było idealne w porównaniu do F30, większość czasu jeździmy we 2, ale zdarza się, że chcemy kogoś zabrać, bo np wpadnie nam do głowy, że chcemy pojechać na 2 dni do Włoch, wtedy nie musisz się cisnąć przez 1300km z tyłu, tylko masz wystarczająco dużo miejsca na nogi, a nie lubię mieć kolan na zębach. Pamiętaj punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Spokojnie za to F34, które mamy, można kupić F10 i to w niezłej opcji, jednak F10 nie daje nam tego, co daje F34.

Co do bagażnika, to jadąc na wakacje lubię zabrać wszystkie potrzebne mi rzeczy i nie martwić się czy wszystkie walizki się zmieszczą, a jak w międzyczasie pojawi się dziecko, to i wózek wejdzie.

Zanim zamówiliśmy auto jeździliśmy 5, 3, 3GT, a nawet przed samym odbiorem 428i więc nasz wybór odpowiada naszym potrzebom w 100%.

Uważam, że niepotrzebnie się czepiasz, bo każdy kupuje takie auto, jakie jest dla niego najlepsze, i nie ważne który model, ważne, że BMW!

 

I nie zgodzę się z Tobą, że jeśli zwracasz uwagę na ilość miejsca z tyłu to kupisz Superb, bo Superb nie da Ci tej frajdy z jazdy co BMW. A seria 7 to zupełnie inna liga i jest to zupełne przeciwieństwo tego, czego szukaliśmy.

 

A co do złośliwości ;)

To nie wiem co jest gorsze dla BMW, 3GT, czy BMW ze znaczkiem M w dieslu z napędem na 4 :)))))) :norty: koniec złośliwości :)

Opublikowano

W pełni się z Tobą zgadzam że M550xd to wspaniałe dzieło inżynierów BMW :cool2:

Faktycznie rozważałem M5 ale pomimo że to ta sama półka cenowa nie zdecydowałem się gdyż to już tylko kwestia podbicia ego a ja z tego już wyrosłem :mrgreen: Na codzień zdarza mi się jeździć służbowym F01 i faktycznie jest to inna liga :cool2:

Co do GT to po prostu to auto mi się nie podoba ale rozumiem iż ktoś ma inny gust i potrzeby wg których takie auto zakupił. Chetnie poznam też czyjąś opinie gdyż może się mylę i GT to wspaniałe auto dla wymagających klientów.

Na forum są posty nt 5GT forumowicza z Monachium i gdy je czytam rozumiem czym się kierowano dokonując takiego wyboru, zaczynam nawet inaczej patrzeć na 5GT dzięki temu. I o to na tym forum chodzi ... :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Jaco, w mojej opinii 3GT, to auto skierowane dla osób, które chcą auto premium, chcą sporo miejsca w środku, chcą Radości z jazdy, a nie chcą dorosłego F10 :) tak najprościej można to opisać.
Opublikowano
Jaco, w mojej opinii 3GT, to auto skierowane dla osób, które chcą auto premium, chcą sporo miejsca w środku, chcą Radości z jazdy, a nie chcą dorosłego F10 :) tak najprościej można to opisać.

 

:cool2:

 

Najważniejsze to wiedzieć czego się chce i trzymać się swoich wyborów i decyzji. To tak z doświadczenia kogoś kto od wczoraj jest 40-latkiem :mrgreen:

 

Może kiedyś skuszę się na GT, kto wie czy nie pojawią się uwarunkowania które sprawią że taką decyzję podejmę :D

Dlatego czytam posty posiadaczy GT i zastanawiam się czym się kierowano. Są gusta i gusta tak samo jak są potrzeby i potrzeby :wink:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Zawsze zastanawiało mnie dlaczego BMW stworzyło coś takiego jak model GT, ale okazuje się, że ktoś to kupuje :?

Oczywiście o gustach się nie dyskutuje, ale będąc kilka krotnie w salonie BMW we Wrocławiu nigdy nie widziałem tego modelu u nich, o czymś to świadczy. :mrgreen:

Opublikowano
Opublikowano

To fakt ze ciezko ten model znalesc w salonie....ale glownie dlatego ze demo car-y woza pupy, dyrektorow salonow. Sam mialem takw Bawarii, autko maja ale dyrektor jezdzi, moga mi pozyczyc ale musze oddac przed 15 bo pan dyrektor jedzie na wesele.. :mad2:

Padlo pytanie co decyduje o zakupie GT? dla mnie nieszablonowosc, drzwi bez ramek, wygoda, jakosc wykonania zdecydowanie wyzsza niz w zwyklej 5

Opublikowano
A wracając do tematu 4GC kilka fotek:

 

Jeśli środek będzie taki sam jak w serii 4 coupe to... :(

Opublikowano
uwazam, ze najwiekszym bledem (lub porazka - jak zwal tak zwal) w rozdzieleniu 3er i 4er jest wlasnie identyczne wnetrze. Zeby nie bylo - bardzo podoba mi sie linia tego kokpitu, jednak skoro to juz ma byc 4er to chcialbym wieksza roznice (cos a'la 5er/6er)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.