Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam E46 przedliftową i tak się zastanawiam...

Lampy przód mam do wymiany, maskę od spodu bierze ruda.

I tu pytanie do Was: Czy warto pchać się w robienie "polifta", czy lepiej zostać przy oryginale, pomijając kwestię wyglądu, bo to każdy inaczej odbiera.

 

Czy koszty tych części poliftowych są dużo wyższe od przedliftowych i czy wymagają jakichś przeróbek?

Czy oprócz maski, lamp i zderzaka czekają mnie jakieś dodatkowe wymiany? Wiadomo, że szukałbym już kompletnego M-pakietu przód + tył.

 

Czy lepiej zostać przy przedlifcie (osobiście w m pakiecie bardziej mi się podoba), wymienić m pakiet na ten z alledrogo, maskę znaleźć w dobrym stanie, polakierować na black sapphire i wydaje mi się, że cena i tak wyjdzie sporo niższa, a efekt finalny będzie również zadowalający.

Miał ktoś te zderzaki u siebie? Czy lepiej znaleźć coś oryginalnego używanego i do lakiernika?

 

 

Pomóżcie.

Opublikowano
Hmm, czyli chyba jednak gra nie warta świeczki. Kupię nowe klosze lamp, maskę znajdę i lakiernik, a co do zderzaków ktoś podpowie? Ori do poprawek + lakiernik, czy nowe allegro? Ciekaw jestem, jak z ich jakością.
Opublikowano
piszę ,że zderzaki wszelkiej maści mpakiet atd itp pochądzące z chinskiej itd produkcji można sobie za przeproszeniem wsadzić... nic tam nie pasuje tak ja ma byc :) tak ,że raczej sobie odpuść
Opublikowano

Czy ulepa to nie wiem, bo sporo ludzi robi coś takiego i chyba nie narzekają.

 

Niemniej jednak, ja wolałbym zostać przy oryginale. Pytanie kolejne: Czy jeśli znajdę np jakiś inny czarny kolor zderzaka/maski, czy np zielony, czy to ma jakąś różnicę?

Chodzi mi np, że czy jeśli znajdę czarny, to będzie mniej malowania np że jedna warstwa mniej, czy to zupełnie bez różnicy?

 

Bo lakiernik za zrobienie mojej maski powiedział mi minimum 700zł (bo ma już ogniska rdzy od wewnątrz), z kolei znajomy mechanik powiedział mi, że bez sensu ją robić, bo skoro już tam jest rdza od wewnątrz, to się wiąże z tym, że pojawi się tam znowu. A tak kupiłbym np czarną, przemalował na black sapphire i będzie jak nowa.

 

Jak byście to rozwiązali?

 

EDIT: Aha i czy mam szukać TYLKO maski/zderzaka do sedana, czy od kombi/coupe były identyczne?

Opublikowano
Zawsze można poszukać blach używanych np z rozbitej, nawet 2 czy 3 sztuk skoro i tak będziesz lakierował, a zawsze to oryginalne blachy które będą 100 razy lepiej pasować.
Opublikowano
Patrząc na zdjęcia to zderzak i maska przed i poliftowej wersji są takie same we wszystkich modelach oprócz kompakta coupe tylko ona ma jakieś takie badziewnie wyglądające lampy :) przez co maska i zderzak ma zupełnie inny kształt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Maski szukaj od sedana/kombi, kolor nie ma znaczenia, chyba, że trafisz perełkę w idealnym stanie pod kolor, ale to raczej w przedlifcie niemożliwe.

Jeden z kolegów podrzucił kiedyś zdjęcie przedlifta w m-pakiecie z maską od polifta, wg mnie wyglądało interesująco :wink:

 

edit: na białym nie widać tego szczególnie, ale masz przykład:

http://otomoto.pl/bmw-323-e46-biala-C31832989.html

Edytowane przez maniek21112

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patrząc na zdjęcia to zderzak i maska przed i poliftowej wersji są takie same we wszystkich modelach oprócz kompakta coupe tylko ona ma jakieś takie badziewnie wyglądające lampy :) przez co maska i zderzak ma zupełnie inny kształt

Coś słabo patrzysz na te zdjęcia :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jesli chodzi o zmiane samej maski to nic nie trzeba przerabiac, wszystko pasuje jak trzeba. Przy zmianie lamp od polifta to wiąze sie to z wymianą błotników bo migacze są inne. Co do m-pakietu to tydzien temu zakładałem do swojego przedlifta (oczywiscie orginalne) i nie ma wiekszych kłopotów, nie pasują tylko slizgi (poradziłem sobie bez nich) i muszą byc wloty na tarcze od m-paku. Tylni pasuje idealnie na stare slizgi i progi tak samo.
Opublikowano
Jak to jest z tymi ori zderzakami? Mając przykładowo 328Ci z M52, na stronce bmwstore.pl nie ma szans dostać wszystkich części w całości. Natomiast do 330Ci z M54 wszystko co potrzebne jest. Następna sprawa to zaczepy/spinki itp. Czy podejdą ze 'zwykłego' pakietu do //M ? Wydaje mi się, że trzeba będzie wszystko po numerach sprawdzać :] Swoją drogą, spory wydatek te ori zderzaki ~5-6 tysięcy za przód i tył (mowa o przedlifcie ofc.)
Opublikowano
Patrząc na zdjęcia to zderzak i maska przed i poliftowej wersji są takie same we wszystkich modelach oprócz kompakta coupe tylko ona ma jakieś takie badziewnie wyglądające lampy :) przez co maska i zderzak ma zupełnie inny kształt

Coś słabo patrzysz na te zdjęcia :lol:

Aż tak się nie znam E46 przed i polifta jestem w stanie poznać tylko po migaczach przednich :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.