Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kup sobie ICOM A2 w Chinach i dobrgo laptopa, a na nim zainstaluj sobie ISID na VMWARE Workstation. Wszystko na tym pięknie działa i wyjdzie Cię taniej :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Moderatorzy
Opublikowano
A2 czy A to tylko inna obudowa :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziekuje za odpowiedzi. Wiem, ze moge kupic laptopa, chinszczyzne itp. Nie o to mi chodzi. Nie chce na vmware. Nie mam glowy to wszystko instalowac itp. Ma dzialac odrazu. Ma byc instalacja nativ. Chcialbym wiedziec co sadzicie o takim zestawie, ktory podalem. Rozmawialem ze sprzedawca i pewne cos z ceny urwe. Chodzi mi o wersje A2. Jest mniej awaryjna, tak slyszalem i szybsza. Nie chodzi mi aby bylo tanio. Ma byc dobrze.
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Firmware ICOM-a rzeczywiście jest najświeższy, ista nie jest najnowsza ale wystarczająco świeża żebys mógł ogarnąć auta produkowane do końca 2013 roku.

 

Jezeli chodzi o chinskiego klona to faktycznie czy jest to zwykły ICOM A czy A2 nie ma to znaczenia bo nawet nie pokusili się o poprawe chłodzenia, jest tylko wygodniejszy w użyciu i ogumowany wiec mniejszy stres jak upadnie

 

Ja mam oryginalnego ICOM A2 i dwa chinczyki A i A2 i różnica miedzy chinczykiem a ORI niestety jest i to znaczna aczkolwiek nie na tyle żeby płacić 5k EUR za ori jezeli nie musisz

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 7 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba nie sadzisz iz czekalem do prawie pazdziernika na twoja odpowiedz :D :D :D :D :shock:
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odkopuję trochę temat. Gdzie mogę dostać oryginalny ICOM A2 i jak rozpoznać oryginał?

Czytałem ,że były problemy z chińczykami w poprzednich latach(nie można łączyć się z internetem, data nie może być aktualna itp)

Zostało to dopracowane?

Proszę o opinie ,porady i gdzie można dobrze kupić.

Co myślicie o ICOM A3?

Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Oryginalnego ICOM'a kupisz np. w ASO.

 

Jeśli Pan za ladą nie będzie wiedział co to jest, daj znać to podeślę Ci numer katalogowy.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Poniżej masz numer oraz cenę dla dealerów za ICOM A2BC.

 

Katalogi REALOEM czy BMWSTORE nie zawierają elementów warsztatowych oraz narzędzi informatycznych tylko części zamienne do pojazdów.

 

Do tego jest zupełnie inny katalog, tzw. "warsztatowy".

 

http://i61.tinypic.com/34gn4aw.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sumie 1100 Euro za ori ICOM dla warsztatu specjalizującego się w BMW to cena nie jest duża, poznałem kilku mechaników co maja ori ICOM tylko narzekali

że ista online do diagnostyki starych samochodów ogóle się nie opłaca, a i tak pewnie przy naprawach elektroniki szybko się inwestycja zwróci...

Kiedyś tu na forum padały ceny za ori icom ponad 10tyś.. oczywiście dla osoby która podłączy kilka samochodów w miesiącu to nie jest opłacalny interes...

Opublikowano

Dla warsztatu to nie dużo ,ale ja chcę się na tym uczyć ,a może kiedyś coś więcej:)

Będę używał tego do diagnozowania swoich samochodów i chcę zrobić aktualizację sterowników...

Wiedzę różne wersje firmware, software itp i dlatego głupieje przed wyborem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup dobry zestaw dis, ops. E-sys do serii F. Ista do diagnozy ok. Aktualizacje malo kto robi. Do retrofitow ista/p lipa na maxa. Musisz miec ori plus konto w BMW. Stary ncs/winkfp moze duzo, duzo wiecej. Przewaga ista tylko taka ze pieknie wszystko widac, czytelnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aha, jeszcze jedno. Do aktualizacji ista/p musisz miec zasilac do aku. Koszt min 2000zl, inaczej nic nie zrobisz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli staniesz sie fachowcem w dis/inpa/tool/win/ncs to rozpykasz kazda e46 e60 e90 itp. Po instrukcje to na to forum bedziesz zagladal :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odnosnie kabelka to nie potrafie doradzic. Jest tego wiele na rynku. Kup od pewnego sprzedawcy, nawet chlopaki na forum maja. Sytuacja z napieciem jest taka: zawsze powinienes miec mocne zewnetrzne zasilanie. Minimum 80A i 14.5v. Jesli spadnie napiecie mozesz uwalic sterownik. Teraz, winkfp pozwoli ci na programowanie na zasilaniu nawet 11v ale ista/p odrazu zamyka sesje i nic dalej nie zrobisz.
Opublikowano
Odnosnie kabelka to nie potrafie doradzic. Jest tego wiele na rynku. Kup od pewnego sprzedawcy, nawet chlopaki na forum maja. Sytuacja z napieciem jest taka: zawsze powinienes miec mocne zewnetrzne zasilanie. Minimum 80A i 14.5v. Jesli spadnie napiecie mozesz uwalic sterownik. Teraz, winkfp pozwoli ci na programowanie na zasilaniu nawet 11v ale ista/p odrazu zamyka sesje i nic dalej nie zrobisz.

 

 

1200 WAT ? Czy napewno wiesz ,co piszesz?

Do aktualizacji softu potrzebujesz 1200 watt ?

Ja nie jestem specjlistą od bmw ,ale mam wiedzę elktro i te 1200 to chyba do ogrzewania samochodu .Ale nie do wgrania softu !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.