Skocz do zawartości

e34 2.0 24V Problem z tylnym hamulcem


danon_d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj się zaczęło, zmieniłem nieco już mocno sfatygowane tarcze i klocki hamulcowe tylnej osi i okazało się że po wymianie grzeje się lewe koło. Wygląda na to że wzrost temp. jaki był wynikiem przytarcia tarczy o goły kawałek metalu (poleciały mi całkowicie klocki, nie wiem czemu nie zareagował czujnik), spowodował zapieczenie się cylinderka. Teraz moje pytanie: kupuję zestaw naprawczy cylinderka i wymieniam i będzie grało?? na jednej z aukcji na allegro widziałem zestaw:gumki+tłoczek ale TŁOCZEK NIE POSIADA WYPOSAŻENIA WEWNĘTRZNEGO SAMOREGULACJI?? Poza tym jak je rozebrać?? może lepiej kupić i wstawić używany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego wepchnąłeś tłoczek cylinderka na siłę bez wyczyszczenia go.Trzeba wyciągnąć tłoczek(naciskając pedał hamulca)jeżeli nie ma jakiś tam większych wżerów to albo wyczyścić papierem 2000 albo wymienić na nowy.Gumkę oczywiście też.To gumka pełni rolę samoregulatora.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie myślałem, potwierdzenia tylko potrzebowałem :] aczkolwiek nie do końca rozumiem zasadę samoregulacji :/ wydaje mi się że może pomoże samo przeczyszczenie i ewentualnie wymiana uszczelek :], mam nadzieje, kiedyś w golfiku pomogło :]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.