Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fotki są tu:

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:bmw,mdl:530,mld:d,ful:diesel/pg:vipcar/178826490.html

 

Felgi i tak bym w Polsce zmienił na inne, te są trochę za małe.

Szkoda ze pakiet nie jest oryginalny, w sumie taniej było by kupic za granicą zwykłą wersję i dokupić zderzaki, nie są jakoś szczególnie drogie.

 

Jeśli chodzi o VAT to nie wiecie czy kupując w niemczech na fakturę VAT płacę niemcowi cenę netto czy brutto?

Opublikowano
90% rzeczy już była wymieniana pewnie więc część wydatków odpada. W częstochowie widziałem 3.0 d na serwisie z przebiegiem 700 tyś km i jeździ podobno bezproblemowo :norty:

no to mało jeszcze widziałeś http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/08/1187-mln-km-bmw-e39-niezaplanowana-przydatnosc/ silnik 3.0D M57 :D

i jak z tego wniosek? a no taki że odpowiednio traktowane 3.0D zrobi nawet i milion km.Nie przejmować się że licznik był kręcony tylko patrzeć na stan auta.Co z tego że na "kręconym" liczniku 200 tys.a w pamięci drugie tyle.Niech ma nawet 500tys.pojeździ jeszcze długo :D A druga sprawa to taka że przy tak dużym przebiegu to wszystko może być już powymieniane na nowe więc czym się przejmować?sprawdzać dokładnie stan i kupować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.