Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem kupiłem bmw 316i z 99r i niestety po 1 miesiącu użytkowania mam problem z silnikiem tak jak w temacie czasem strzeli nie głośno jak na gazie mój poprzedni samochód ale strzela wystrzał jest stłumiony wydaje mi się ze coś w tłumniku strzela lecz nie jestem pewien ale po tym wystrzale jakieś 30 sekund muł taki ze hoho czasem aż zgaśnie. Samochód nigdy nie jeździł na gazie podobno.... ma 300 000 km przejechane . Co mogę zrobić żeby wszystko wróciło do normy?
Opublikowano
nie łapie lewego powietrza problem rozwiązany krokowy był tak usyfiony że hoho...... dziekuję za zainteresowanie i pozdrawiam.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odświeżam problem wrócił :(

byłem na komputerze i mi dał wydruk :

169 Heat output, oxygen sensor control before cat. conv. (EUIII:po135)

141 kontrola sondy lambda, limit kontroli (EUIII:po170)

171 zasilanie paliwa, samotest (EUIII:po17)

100 aktywacja, cewka zaplonowa, cylinder 1

błędy skasowane CHECK się nie pali lecz strzelanie i duszenie po dodaniu gazu zostały... Proszę o pomoc.

PS. Duszenie nasila się przy większej wilgotności powietrza śnieg deszcz myjnia.

Opublikowano
PS. Duszenie nasila się przy większej wilgotności powietrza śnieg deszcz myjnia.

 

I tu masz wskazówkę...do sprawdzenia cały układ zapłonowy.Auto do ciemni,spryskiwacz do kwiatków w rękę i do dzieła.

Opublikowano
Narazie i tak musze sobie odpuscic bo mnie grypa zoladkowa dopadla jak mi przejdzie to bede kontynuowal prace na bmw dziekuje za pomoc
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
to tak przebić nie ma.... czujnik wyjścia z chłodnicy wymieniony... tydzień spokoju mrozy mała wilgotność powietrza i bummm wczoraj wracając z warszawy okazało się że niestety moje przekonanie że to ten czujnik prysło jak bańka mydlana (czujnik 130 zł....).... jutro rano jadę na komputer bo zapalił mi się check engine i będę miał nowe błędy.... Dacie mi jakieś rady co mogę jeszcze sprawdzić ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz tam błąd cewki i to by tłumaczyło wpływ wilgoci.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

jutro ewentualnie po jutrze podmienię cewke i się okaże dzisiaj będę miał błędy jakie mi powyskakiwały po wymianie czujnika a i check engine zniknął.... ale jaja mam z tą beemką. miesiąc ją mam i trochę się zawiodłem..... czy takie problemy się często zdarzają ?

noi mam wydruk z dzisiejszego komputera....

171 zasilanie paliwa, samotest (EUIII:po17)

141 kontrola sondy lambda, limit kontroli (EUIII:po170)

i dwa nowe błędy:

120 Sygnał, czujnik przepływu masy powietrza gorącego

125 Sygnał, czujnik tlenu przed katalizatorem(EUIII:p0130)

POMOCY...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.