Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Nie doszukałem się oddzielnego tematu na temat regulatora. Czy w E60 regulator napięcia bywa naprawialny tak jak alternator i można go oddać do regeneracji ?

Czy istnieje zamiennik trochę tańszy niż oryginał dostępny w ASO ? Z jakiego powodu szwankują regulatory i stają się udręką modelu E60/61 ?

BMW - Radość z Jazdy
Opublikowano
Wiesz co mi śie wydaje że nie jest on naprawialny,ale moge sie mylić.Ja wywieniałem na nowy ori cena u mnie 90e a rożnica wielka,po wymianie nie świruje mi juz elektronika i skrzynia.

Sprzedam bmw e36 http://tablica.pl/oferta/bmw-318i-e36-CID5-ID4w39t.html?action=show&id=66505631


...nawet gdy rodzinie twej łzy do oczu się cisną,przenigdy nie współpracuj z pi.......ą policja.....

Opublikowano
Powiem tak 2 lata temu miałem ten sam problem.Szukałem regulator i już miałem kupować,ale sprzedawca uprzedził mnie że może też być uszkodzony alternator tzn. może któraś cewka,może łożysko lub inne rzeczy po drodze.Stwierdziłem że lepiej kupić cały alternator i dobrze zrobiłem do tej pory spokój .koszt 300 zł za alter z 2009 roku.Pasuje bez problemu.
Opublikowano
Koledzy macie racje co do regulatora padło straszne.Pewnie każdy z nas ma alternator Valeo jak w moim przypadku mam go 170A.Postanowiłem go naprawiać ale skutek :cry2: :cry2: :cry2: Miałem skoki napięcia ładowania na początku,pod koniec życia regulatora ładowanie pojawialo się po przejechaniu kilku kilometrów.A więc tak...sam regulator Valeo jest zalany jakąś tam twardą żywicą ale nie probowałem jej skrobać.Jedną rzeczą było wymontowanie szczotek ze szczotkotrzymacza.Troche drymelka lutownica i sprawa była załatwiona.Jednak to nie szczotki były kłopotem tylko elektronika.Zmęczony już grzebaniem przy tym otworzyłem Aledrogo i za całe 150zł z przesyłką dostałem taki sam jak mój alternator z 2008r.Godzina pracy wymiana i wszystko śmiga.Ori regulator koszt kosmiczny,alternatory po regeneracji jużnie to bywa...Tak więc szkoda czasu i sił na zabawe z tym i szybciej i lepiej kupić coś innego.A tema ten przerabiałem dokładnie 3 tyg. temu :cool2:
Opublikowano
Tylko problem jest tego typu, że też nie wiadomo ile wytrzyma kupiony na allegro używany alternator (Podobnie jest z klemą IBS, którą kupują co niektórzy używaną na allegro). Spece z serwisów autoryzowanych jak i nieautoryzowanych zalecają żeby oddać do wstępnej diagnozy i zakupić regulator napięcia alternatora. Podobnie też radzą Panowie z czescidobmw.pl i powiadają, że regulatory często padają.
BMW - Radość z Jazdy
Opublikowano
WIEM ZE IBS TEZ MORZE DAWAC PODOBNE OBJAWY TO ON ODPOWIADA ZA ŁADOWANIE AKUMLATORA ZNAJDUJE SIE NA KLEMIE MINUSOWEJ TYLKO PROBLEM TKWI W TYM ZE PRAWDOPODOBNIE NIE JEST DO SPRAWDZENIA CZY MASZ DOBRY CZY NIE CYBA JEDYNIE PODMIENIC I OBSERWOWAC CO SIE BD DZIAŁO
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.