Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 174
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

co do przycisku to czytałem na tym własnie forum że w połowie przypadków są one po

wycierane przy 100k km. dla porównania poszukałem na niemieckich stronach i faktycznie dużo ma powycierane te przyciski przy ok 100k km.

Oczywiście zależy jak kto jeździł, jak ktos jezdził głównie na krótkich trasach to może sie wytrzeć szybciej niż w tym samym przebiegiem zrobionym na długich trasach.

ale też podejrzane faktycznie :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano
zastanawiam się też na wsadzeniem zderzaka i maski LCI, co myślicie ? czy może mpakiet lepiej ?

Broń boże przód lci tył prelci, będzie wyglądał na totalny ulep....

Napraw to porządnie i zrób w mpakiecie prelci. Jak dla mnie to najrozsądniejsze wyjście.

Opublikowano
Też proponuję mpaket prelci i środek z kierownicą też . Finalnie wyjdzie ładne auto ale po fotach to wygląda jakby to auto na prawdę miało przebieg 500.000 km. Widać , że stało trochę a takiej kierownicy zniszczonej to nigdy nie widziałem. W swoim mam przebieg ponad 250 kkm i nie ma takich wytarć na stert / stop ani na kierownicy. :nienie:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Dlaczego ma wyglądać jak ulep ? Ja swoje e91 kiedyś zrobiłem przód w LCI tył prelci ( bo mi sie bardziej podobały światła prelci niż LCI) i jakoś wyglądało to dobrz ei nikt ni narzekał łącznie z kolejnym właścicielem . LCI wygląda lepiej i xenono LCI swieci duzo lepiej niz PRELCI wiec nie wiem w czym problem poza własnym ego jeżeli ktoś nie ma większych zmartwień ?

 

Poza tym tyl LCI zawsze sobie mozna potem zrobić jeżeli ktoś ma tylko takie problemu.

 

Kolego OP zakladaj chociaz lampy LCI a dojda ringi do dziennych i duzo lepsza jakosc swiatla w nocy :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Te wszystkie co mają powycierane przyciski S.S. przy 100tys. w rzeczywistości mają z 500tys.

Zawsze myślałem ze w Niemczech się liczników nie "koryguje", tego lata się przekonałem że się myliłem.

Polak to chociaż skręci tak że jest to nie zauważalne, ale w Niemczech to z grubej rury jadą.

Tu masz zdjęcie mego auta z przebiegiem 150tys, zobacz na przycisk.

P.S. Hardcorową masz kiere xD

IMG_20131005_160116.jpg

Zdjęcie robiłem latem, dla własnych celów, tak więc nie ma tu idealnego ujęcia przycisku.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

To wyobraź sobie że ja swoja e91 miałem od nowości praktycznie ( miała 6 miesięcy i 19tys przebiegu) jak ja sprzedawałem miałem lekko ponad 100tys km i guzik starty bardzo mocno.

 

Kwestia sposobu naciskania, stosowanych srodkow do pielegnacji czy nawet potliwości kierownika

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Im wiecej go naciskasz tym więcej się zdziera to normalne ale ile trzeba go napierniczać aby się wytarł ?Zapalasz i jedziesz nawet godzinami a nie skrobiesz po nim jak po gałce zmiany biegów .

Ci którzy mają zdarty przy kupnie auta ze stanem licznika ok. 150.000 to zawsze piszą ,że to taki słaby mareriał na tym przycisku a BMW się nie postarało :duh:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

 

Kolego OP zakladaj chociaz lampy LCI a dojda ringi do dziennych i duzo lepsza jakosc swiatla w nocy :cool2:

 

ja bym zostawiłswoje lampy bo mam DYNAMIC XENON. są skrętne i xenon mocno świeci.

zmienił bym tylko żarówki w rongach na jakieś mocniejsze i biale albo niebieskie, bo obecnie są żółte i słabo to świeci. :)

 

CO to tego LCI przodu to sie zastanawiam bo jeśli tak to teraz. itak muszę maske i zderzak wymienić.

w przyszłosci planuję tylną klapę od M pakiet (taka z tą lotką <3 ) :norty:

 

no ale zobaczymy. jeżeli auto bedzie miało żeczywiście taki przebieg jak pokazał komputer to poostaje wszystko ori i leci na allegro :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/320/vhc:car,cnt:de,pgn:6,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:320,frn:2005-01,prn:5000,prx:10001,mlx:125000/pg:vipcar/185036209.html

tu np samochód z małym przebiegiem a guzik wytarty, jest ich wiecej. racja mogą być kręcone,

ale jeżeli ktoś robi krótkie trasy i liczne i zeby przejchac np 500km w trasach po 10 km to naciśnie guzik 100 razy. a jak ktoś przejedzie jednorazowo 500 km to naciśnie go 2 razy :) takie moje obliczenia i przypusczenia :mrgreen:

 

Szukałem też modeli z maksymalnym przebiegiem na mobile.de i nie ma żadnego z tak wytarą kierownicą nawet przy przebiegach 450 tys. wiec ta powinna mieć chyba z milion albo była kwasem oblana :D

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

Sprawa przycisków "start-stop engine" interesowała mnie już wcześniej. Widziałem bardzo różne egzemplarze, w których zużycie przycisków nie było w żaden sposób powiązane z przebiegiem (tu można podejrzewać, że jest coś kombinowane) ale i co ważniejsze nie było powiązane ze stopniem zużycia wnętrza. Wytarty przycisk od razu kojarzy się z dużym przebiegiem, ale wcale tak być nie musi. Nie przekonuje mnie też ilość "zapaleń" - to można sprawdzić w plikach. Tak, czy owak wygląda to bardzo słabo. Ja w mojej E90 przy 165tys km mam przycisk jak nowy, taki też miałem w E60 LCI, która miała 200tys km. Może były różne partie przycisków od różnych producentów i zużywały się w różnym stopniu?

 

Jeśli chodzi o zmianę na LCI to przy potrzebie wymiany lamp, zderzaka i maski w ogóle bym się nie zastanawiał i przerabiał na LCI. Dla ewentualnych niedowiarków zrobiłbym serię zdjęć i przedstawił przy sprzedaży samochodu. Tak zrobiłem zmieniając sobie tył na LCI. Wygląda lepiej, ale najważniejsze są rzeczywiście lepsze światła Xenon, zdecydowanie jaśniejsze ringi, które dobrze spisują się jako światła dzienne i (to rzecz gustu) fajne diodowe kierunkowskazy. Pamiętaj też, że łątwo możesz zachować spójność i wymienić też tył. Lampy tylne są bardzo tanie i możesz je też sobie później wymienić, a przy okazji malowania elementów z przodu możesz się przygotować i pomalować też kupioną wcześniej klapę tylną (tylna klapa LCI jest inna - ma inny kształt w miejscu wkręcania lamp). Elektrycznie poza zamienieniem dwóch kabelków nic się nie zmienia - wystarczy tylko przekodować sprawdzanie przepalenia żarówek, które też zlikwiduje efekt "szybkiego mrugania". Jeśli chodzi o przód, to nie wiem, czy nie musisz wymienić też modułu świateł, żeby mieć pełną funkcjonalność czujnika zmierzchu, który będzie rozjaśniać i ściemniać ringi i włączać xenony - nie zgłębiałem tego tematu.

 

Adrian

 

 

 

BTW PS. Najczęsciej samochody oglądałem w Niemczech, gdzie bardzo dużo zależy od kogo się samochód kupuje. Samochody sporowadzone do Niemiec z Włoch, czy Belgii i oferowane przez przybysza najczęściej z bliskiego wschodu, to wiarygodność sprzedawcy jest podobna do naszego handlarza. Jednak kiedy samochód oferowany jest przez normalną firmę, której oferta jest skierowana do osób prywatnych w Niemiec, a dodatkowo z samochodem jest masa rachunków serwisowych z wpisaniem przebiegu to nie ma podstaw do tego, żeby podejrzewać oszustwo. Tam się ma naprawdę problemy za takie sprawy, a Ci, którzy oferują samochody importowane z np. Włoch żerują na tym, że ewentualna korekta licznika mogła mieć miejsce wcześniej i oni nie mają z nią nic wspólnego. Jednak żadna szanująca się, prawdziwie niemiecka firma nie będzie miała takiego samochodu w ofercie.

Opublikowano
Te wszystkie co mają powycierane przyciski S.S. przy 100tys. w rzeczywistości mają z 500tys.

Zawsze myślałem ze w Niemczech się liczników nie "koryguje", tego lata się przekonałem że się myliłem.

Polak to chociaż skręci tak że jest to nie zauważalne, ale w Niemczech to z grubej rury jadą.

Tu masz zdjęcie mego auta z przebiegiem 150tys, zobacz na przycisk.

P.S. Hardcorową masz kiere xD

IMG_20131005_160116.jpg

Zdjęcie robiłem latem, dla własnych celów, tak więc nie ma tu idealnego ujęcia przycisku.

 

Fajne spalanie 15l w lato.? :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

No własnie nie jestem do końca przekonany do tego przebigu i zstanawiam sie nad modernizacją na LCI :?

lampy zostawiłbym napewno swoje narazie bo nie bede miał az takiego budżetu żeby kupicodrazu lampy xenonowe skrętne LCI bo sa zapewne drogie.

moja jedna DYNAMIC XNENON kosztuje w ASO 3,5 tys ;/ a ja potrzebuje jednej takiej.

Wiem że kupuje sie same obudowy i przekłada środek. czyli te mechanizmy skrecania i poziomowania.

Nie jestem pewien ponieważ w tej uszkodzonej lampie xenon jest skecony cały czas i po włączeniu nie prostuje sie czyli mechanizm skrętu tez nie działa czy co jest uszkodzone?

dodam że lampa ma uszkodzone tylko górną część plastika i górne uchwyty. klosz z przodu nie ma pekniecia. i nie wiem dlaczego ten xenon sie nie prostuje po włączeniu tylko cały czas jest skręcony . :?

 

jakbym miał autko na dłużej to z tył doszłyby na pewno lampy LCI i klapa od M3 z wydłuzoną lotką :twisted:

 

i oczywiście felgi na jakieś ori BMW 18" bo te ProfiLiner 18" mi się nie podobają

 

wszystko zalezy od stanu technicznego samochodu :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano

O tych przyciskach to różnie pisali, wcześniejsze modele miały ponoć wytrzymalsze na ścieranie, ja mam 70k przejechane i widać ślady wycierania. Natomiast w 320D która miala blisko 200k zanim dostała strzała, sam zrobiłem nią prawie 40k to przycisk był praktycznie like new.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Ja swoje e91 kiedyś zrobiłem przód w LCI tył prelci ( bo mi sie bardziej podobały światła prelci niż LCI) i jakoś wyglądało

 

kto co lubi o gustach się nie dyskutuje, ale wiele osób pewnie by takie auta pomijało w swoich planach zakupowych, nie tylko ja :) ale to tylko teoria dla nowszych aut, bo też kiedyś miałem pewnego "ulepa" i ostatecznie wyszło jeszcze ładniej niż całość "jednolita" :)

 

Te wszystkie co mają powycierane przyciski S.S. przy 100tys. w rzeczywistości mają z 500tys.

Zawsze myślałem ze w Niemczech się liczników nie "koryguje", tego lata się przekonałem że się myliłem.

Polak to chociaż skręci tak że jest to nie zauważalne, ale w Niemczech to z grubej rury jadą.

 

masz całkowitą rację

Opublikowano
Powiem Ci ze w polsce sa cudotworcy, ale sam na wlasne w niemieckim komisie widziałem Merca kalsy C ktory mial 1.5roku i przebieg 350tys km, pozatym moj byly szef mial firme przewozowa dla bogaczy ktorych odbierano z lontnisk , jego Audi a6 czy BMW seri 7 mialy po 2 lata i 200tys przebiegu wiec mnie juz nic nie zdziwi, jak mozna w połtora roku zrobic 350tys? i takie autko leci na polscke przebieg cofa sie o 150tys i jest nak nowe :wink: w niemczech Turcy i Ruscy sie wycwanili i ich komisach tez juz korykuja liczniki wiec jak idzie auto do PL to juz ma 2 razy cofniety licznik
Opublikowano

jaka tam jest data produkcji na lapmach 13-Dec-12? bo słabo widać... jak tak to była juz raz klepana...

 

pierwszy raz widze tak zajechaną kiere, jeśli przebieg jest oryginalny to musiała byc jeżdzona tylko po mieście

 

może babka jakiś krem do rąk stosowała że zeżarło skórę albo miała adhd i ściskała kiere albo pracowała gdzieś na budowie i miała ręce jak papier ścierny...

Opublikowano
jaka tam jest data produkcji na lapmach 13-Dec-12? bo słabo widać... jak tak to była juz raz klepana...

 

pierwszy raz widze tak zajechaną kiere, jeśli przebieg jest oryginalny to musiała byc jeżdzona tylko po mieście

 

może babka jakiś krem do rąk stosowała że zeżarło skórę albo miała adhd i ściskała kiere albo pracowała gdzieś na budowie i miała ręce jak papier ścierny...

 

No to widziałem że na tej lampie jest inna data produkcji.

 

A poprzednim włascicielem od 2007 roku była kobieta właśnie więc możliwe żę ręce se kwasem smarowała :mrgreen:

 

ogolnie chyba założe zderzak i maske ori i oddam w dobre rece za dobrą cene :) :roll:

i wrócę do e46 ale ładnego w coupe za 7, 8 tys euro <3 bo jak nie teraz to napewno nie za kilka lat mając obowiązek wolić fotelik i wózek :P

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

Opublikowano
jaka tam jest data produkcji na lapmach 13-Dec-12? bo słabo widać... jak tak to była juz raz klepana...

 

pierwszy raz widze tak zajechaną kiere, jeśli przebieg jest oryginalny to musiała byc jeżdzona tylko po mieście

 

może babka jakiś krem do rąk stosowała że zeżarło skórę albo miała adhd i ściskała kiere albo pracowała gdzieś na budowie i miała ręce jak papier ścierny...

 

No to widziałem że na tej lampie jest inna data produkcji.

 

A poprzednim włascicielem od 2007 roku była kobieta właśnie więc możliwe żę ręce se kwasem smarowała :mrgreen:

 

ogolnie chyba założe zderzak i maske ori i oddam w dobre rece za dobrą cene :) :roll:

i wrócę do e46 ale ładnego w coupe za 7, 8 tys euro <3 bo jak nie teraz to napewno nie za kilka lat mając obowiązek wolić fotelik i wózek :P

Czytałem cały ten wątek na bieżąco i po ostatniej twojej wypowiedzi, zastanawiam się po co wszystkim zawracałeś du.ę jak i tak masz zamiar kupić E46 coupe:duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
No własnie zawracanie d..y i tyle :duh:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Czytałem cały ten wątek na bieżąco i po ostatniej twojej wypowiedzi, zastanawiam się po co wszystkim zawracałeś du.ę jak i tak masz zamiar kupić E46 coupe:duh:

 

Dla twojej wiadomości stwierdziłem to po opiniach tych którzy sie tu wypowiedzieli. z tego co koledzy tutaj piszą stwierdzam że samochód ma taki przebieg. Dużo mi to pomogło. Skoro samochód ma taki przebieg to nie bede go trzymać. a to jedno zdanie według mnie nie jest zawracaniem dupy. chciałem sie czegoś dowiedziec, dowiedziaem sie i tyle i nie chciałem nikomu du*y zawracać. zresztą kto nie chce ten nie musi tu nic pisac ani tego czytac ani wchodzić w temat, racja?

Myślisz że miałem na celu zawracać ci cztery litery ? nie koniecznie.

chciałem sie czegoś dowiedzieć od osób które znają sie na rzeczy bo ja sie nie znam. :)

dowiedziałem się i tyle :)

i jak ktoś jeszcze twierdzi że mu coś zawracałem to niech również napisze.

 

Jak cie coś nie interesuje to nie śledź tematu i nie pisz że zawracam ci du*e, bo nie miałem na celu tego robić.

pozdrawiam :)

Sprzedam do e90: Nerka prawa przed lift, lekko uszkodzony błotnik przed lift, Zderzak po lift z otworami na spryski

do e46: mała szybka drzwi tylnych, klamka polift,

http://olx.pl/oferta/nerka-grill-bmw-e90-prawa-CID5-ID5ZuhN.html

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ile razy mam Ci posac ze auto nie ma duzego przebiegu ? Widac czytasz i rozumiesz co ci sie podoba. No ale skoro ma taki przebieg straszliwy to ja je wezme ze 15tys zl pasuje?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Koerownica sie nie przejmuj sprzedawcy vzesto zdejmuja kierownice w dobrym stanie i ja sprzedaja wkladajac byle jaka zuzyta za 100zl . W moim aucie tez tak zrobili robiac to samo z.fotelami ale.to akurat norma u handlarzy autami zwlaszcza tymi po lekkich dzwonach

 

 

Mi się zawsze wydawało, że działa to w drugą stronę ale OK.

 

Ile razy mam Ci posac ze auto nie ma duzego przebiegu ? Widac czytasz i rozumiesz co ci sie podoba. No ale skoro ma taki przebieg straszliwy to ja je wezme ze 15tys zl pasuje?

 

Skąd ta pewność, widziałeś auto ? Może i nie ma 500tys.km, ale patrzać na kierownicę i przycisk auto na pewno nie ma deklarowanych 95tys.km

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kobieta, która użytkowała wcześniej samochód miała 2cm tipsy i załatwiła kierę i przycisk SS - widziałem kiedyś samochód użytkowany przez taką kobietę - masakra, wszystkie przyciski załatwiła tipsami, bo palcem wcisnąć nie mogła ;)
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.