Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

520d silnik M47N2.

 

Nic z autem sie nie dzieje, nie szarpie, nie faluja obroty (na biegu jałowym mam ok 800/min). Podczas skanowania, bo mam także problem z IBS(ostatnie zdjecie-czasami mi restartuja sie data i tymczasowy przebieg, moze klema "-" nie dociska) odczyty przepływomierza powietrza wykazuja ponad norme. Dodam jeszcze, ze bede wymienial swiece i moze ich sterownik - nie wiem czy to ma znaczenie jesli chodzi o odczyty przepływomierza. W DDE nie pokazuje mi błędu związanego z przepływką.

 

Jesli przeływka padła to jaką kupic: bosch, pierburg czy meat & doria?

 

Dzieki i Pozdrawiam.

 

http://i41.tinypic.com/316q7mc.jpg

http://i41.tinypic.com/2i76yiu.jpg

http://i39.tinypic.com/28b911t.jpg

http://i42.tinypic.com/2ib00at.jpg

http://i43.tinypic.com/2nqyxir.jpg

Opublikowano

nie koniecznie, za duza masa powierza zapisala by sie w DDE. Inpa byc moze przeklamuje wartosci, widzialem jiz wlasnie taki objaw u innych uzytkownikow inpa.

Radze odpalic Disa i zrobic "Luftmassensystemtest" Airmesstest. Tam pokazuje napewno w pozadku. Bedzie kolega wiedzial czy jest wszystko o.k.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby był Ci potrzebny sterownik świec żarowych to daj znać, bo mam nówkę sztukę do sprzedania. Kupiłem, ale okazało się, że tylko świece padły i mi został.
Opublikowano

Dzieki Knopers1 za rade, tak myslałem, że jak by przepływka padłą to by wywalało błąd w DDE i moze silnik by inaczej pracował. Mam narazie problem z DISem wiec nie moge tego testu zrobic, da sie to zrobic w NCS expert?

 

Czesc Mmw,

Tak bede wymieniał ten sterownik świec dla świetego spokoju, bo i tak trzeba ściagać kolektor aby świece wymienić(mozna go wymienic także bez ściągania kolektrora-więcej gimnastyki) wiec odrazu tez go wymienię.

Nie wiem czy bedzie Ci sie kalkulowalo mi go sprzedac bo ja mieszkam w Irlandii. Ale jak bys mi podal cene to moze sie dogadamy, rozumiem, ze masz BERU 12217801200.

 

Drozej od przepływki moze wyniesc wymiana minusowego przewodu IBS. (u mnie w servisie z dwoma dodatkowymi kabelkami bo one tez musza byc zakupione to wydatek 327euro). Wiec odpuszczam od razu takie cos. Było parę postów na ten temat. Wiec warto dobrze posprawdzać przewody +/- przy akumulatorze czasami moze cos nie łaczyc. Ja wymienialem akumulator z 92Ah na 95Ah wiec robiłem rejestracje impą, ale jak mi bedzie dalej cos nawalać to pewnie bede musiał posprawdzać i przekodować parametry aku.

 

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, to ten. Tylko Ty podałeś numer BMW, bo numer BERU jest 0522.120.701.00.01. Mogę Ci go za 200 zł sprzedać. Nie wiem ile przesyłka do Ciebie kosztuje, chyba że ktoś by Ci to zabrał czy coś.

 

Na przewód minusowy w E60/E61 jest kampania o ile kojarzę, dowiedz się w ASO.

Opublikowano

Spoko.

 

200zł mi odpowiada dogadamy sie na priva.

 

Tak w BMW była/jest kampania na przewód + w bagażniku, ten który się "nie" łaczy bezpośrednio z akumulatorem w bagazniku (miałem to wymieniane).

Na przewód IBS jest kampania za cene 327euro hehe u mnie, lub pewnie ok 1 000zł w PL.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego Knopers1,

 

Jak zrobic ten test przepływomierza w DISe bo ja mam po angielsku

 

http://i39.tinypic.com/2dtn021.jpg

 

Dzieki i pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.