Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jakiś rok temu, może trochę więcej, zrobiłem swap swojego seryjnego silnika 1.6 m43 na 1.8 m42. Przy zakładaniu dolotu napotkałem problem- puszka z filtrem powietrza od m42 jest większa niż od m43 i koliduje z seryjnymi uchwytami w moim aucie- musiałbym je ciąć, dorabiać nowe i spawać do budy nowe żeby wsadzić airbox od m42. Zamiast się z tym szarpać, bo już nie miałem na to siły, wsadziłem starą puszkę z filtrem od m43. Jeżdżę tak do tej pory i w sumie wszystko działa, ale zastanawiam się, jaki wpływ- i czy w ogóle, ma to, że silnik oddycha przez dolot z 1.6 m43 (na oko airbox od m42 ma 40% większą objętość, a sam filtr jest 2 razy większy). Jak to wpływa na osiągi? Myślę teraz, czy kupować puchę od m42 i kombinować z cięciem i spawaniem uchwytów, czy może pójść ścieżką znienawidzonych filtrów stożkowych i liczyć na szczęście że się uda złożyć z nich coś sensownego. Jakie jest wasze zdanie?

 

Pozdrawiam, Karol

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano
nic nie rób , tu tylko chodzi o żywotność filtra powietrza, większy ma większą objętość i na dłużej starczy od wymiany do wymiany, a Tobie mocy napewno nie ubędzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.