Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W moim e46 320d pojawił się problem, z którym męczę sie od tygodnia. Problem polega na wycieku ropy spod pierwszego wtrysku.

Wykręciłem wtrysk, wymieniłem miedziana podkładkę http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=13_0648&hg=13&fg=15&lang=pl (nr 6) i nadal jest to samo.

Czy w kanale, gdzie włożony jest wtrysk jest jeszcze uszczelniający oring? Bo już nie wiem gdzie mam szukać rozwiązania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień wężyki przelewowe, to najczęściej z nich cieknie, a wygląda jakby spod wtrysku leciało. Oring na wtrysku być powinien, ale jeśli już puszczalby wtrysk, to oring tego nie zatrzyma. Jeśli wszystko zawiedzie, można szlifować gniazda wtrysków.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam,

W moim e46 320d pojawił się problem, z którym męczę sie od tygodnia. Problem polega na wycieku ropy spod pierwszego wtrysku.

Wykręciłem wtrysk, wymieniłem miedziana podkładkę http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=13_0648&hg=13&fg=15&lang=pl (nr 6) i nadal jest to samo.

Czy w kanale, gdzie włożony jest wtrysk jest jeszcze uszczelniający oring? Bo już nie wiem gdzie mam szukać rozwiązania.

 

 

Ropa nigdy nie leci spod wtryskiwacza. Jeśli masz uszkodzoną / zużytą podkładkę nr 6, to miałbyś charakterystyczne sapanie spod tego wtrysku podczas pracy motoru, ewentualnie wtrysk zalany czarną mazią o konsystencji smoły. Jeśli tego nie zaobserwowałeś, a w okolicy wtryskiwacza stoi ropa, to zainteresuj się podkładkami nr 19 - podkładki pod króćce przelewowe. To one są najczęstszą przyczyną wycieku w tym miejscu. Pamiętaj, że należy je dokręcać ściśle ustalonym momentem, inaczej możesz uszkodzić korpus wtryskiwacza.

No i jak zaczęły puszczać na jednym wtrysku, to jest dobry moment, żeby wymienić je we wszystkich, bo lubią umierać zespołowo.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Nic to nie da. W tym wypadku tylko szlifowanie gniazda wtryskiwacza. Innej opcji nie ma.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Przerabiałem temat w moim poprzednim Bmw E46 trzeba wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów (ona uszczelnia też gniazda) oraz sfrezować wypalone gniazda. Przez zużytą podkładkę pod wtryskiem uszczelka pokrywy zaworów się przepaliła i jest przedmuch. Dodatkowo przy tej robocie warto sfrezować gniazda i wymienić podkładki miedziane pod wtryskiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.