Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem BMW E87 118d. Niestety od początku mam z nią jakieś problemy.

Zacznę od ostatniego, który mnie najbardziej martwi. Po przejechaniu kilkudziesięciu km zaobserwowałem że na wolnych obrotach silnik co kilkanaście sekund zadrży. Dodałem wtedy gazu i przy spadaniu z obrotów coś jakby obcierało albo się zacierało. Podczas jazdy i zanim silnik się nagrzeje wszystko wydaje się być w porządku. Nagrałem filmik żeby lepiej przedstawić problem. Może ktoś ma jakieś doświadczenia lub wiedzę gdzie szukać przyczyny.

 

oto link do filmiku

Opublikowano
Jest tak jak piszesz. Sprężarka wymontowana, czekam na kuriera z drugą. Mam rzadko spotykaną gdzie wąż interculera nie jest mocowany na opaskę tylko na śruby. Zobaczymy co przyjdzie i w jakim stanie.
Opublikowano

Miałem identycznie ;) wymieniłem na nową. Poszukaj tego posta ;) jak nie znajdziesz to podeślę.

 

Z ciekawości jaki przebieg?

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

Turbo wymienione i jak na razie wszystko w porządku. Dla kolejnych posiadaczy podam koszty jakie poniosłem. Sprężarka 1400zł( używka z allegro- oryginał) plus 350zł za olej,filtr i całą robociznę. Za regenerowaną chcieli ok 1200zł ale słyszałem o kilku przypadkach gdzie wytrzymywały kilka tys km dlatego rezygnowałem a nowa ok 3500zł.

Przebieg ok 140000tys jednak nie jestem pierwszym właścicielem więc trudno potwierdzić. Podłączany był pod kompa i we wszystkich miejscach w których zapisywany jest przebieg, wartości są takie same.

Opublikowano

Ja przebieg 143k km :) czyli prawie identyczny. Porazka jakas, ja niestety balem się kupować uzytki na allegro, bo nie wiadomo na co sie trafi. Kupilem nowke i zamknalem sie w kwocie ok 4200zł, co opisałem w wątku:

 

viewtopic.php?f=70&t=234768&start=30

 

Good luck :)

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano

masz racje, nie wiadomo na co się trafi, jak długo używka pochodzi. Narzeczona namawiała mnie na nową ale niestety mamy inne poważniejsze wydatki. Za kilka miesięcy pewnie zmienimy jedynkę na mam nadzieję co najmniej trójkę a nikt za nowe turbo mi nie dopłaci.

Może pomożecie rozwiązać inny problem. W przedziałach prędkości od 60 do 80km i od 100do 120 coś mi delikatnie gwiżdże. Odnoszę wrażenie że dźwięk pochodzi z tyłu samochodu. W poszukiwaniach, przejechałem się na tylnej kanapie a nawet w bagażniku i nie mogę tego zlokalizować. Gwizd jest wkurzający ale chyba zbyt cichy żeby go nagrać i Wam przedstawić. Początkowo obstawiałem łożyska. Podniosłem samochód na podnośniku, luzów nie ma, koła kręcą się cicho. Jeden z mechaników siedział w środku włączył 3,4 i nasłuchiwaliśmy. Auta nie da się w ten sposób za bardzo rozpędzić bo wariują kontrolki, systemy itp, ale koła się kręcą. Nic na zewnątrz nie hałasowało. Zleciłem wymianę oleju w moście i to też nic nie dało. Ma ktoś jakiś pomysł?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.