Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hmm dziwne bo byłem u jednego magika od bmw i mówi,że to nie ori xenony są dziwne... dla czego z przodu pisze zkw z boku coś PL a w środku jest od razu sama żarówka bez tych pokręteł jak w innych lampach,że trzeba taki pierścień itp odkręcać...
Opublikowano

Sama żarówka jest oryginalna tak są wszystkie D2S z konstruowane, że mają osłonkę na tym druciku, co do lamp to w BMW były montowane dwa typy AL i ZKW wizualnie z zewnątrz wyglądają tak samo jednak klosze raczej nie będą do siebie pasowały jak wygląda z tyłu ZKW, to też nie wiem całkiem możliwe, że właśnie tak jak na Twoim zdjęciu i może dlatego ma takie dziwne podłączenie i zamknięcie, ja mam AL i jest to inaczej rozwiązane.

W ZKW to wiem , że się wypalają odbłyśniki i przez to coraz słabiej świecą mino założenia nowych żarówek.

Opublikowano
a spytam jeszcze tak bo mam żarnik jeden spalony i będę dwa wymieniał na jakieś po około 100zl za szt i tu pytanie bo postojowe mam żółte 5w5 jakie do zarnika xenon 6000k założyć postojowe?? czy te żólte będą fajnie wyglądały?? czy lepiej np za 15zł kupić 5w5 philips blue vison???
Opublikowano
ehh to jak to z tymi xenonami jest..inna osoba piszę,że nie ori bo dziwne jest to,żę

 

 

w vinie są

 

mają samopoziomowanie(ALE TEZ RĘCZNIE MOGĘ USTAWIC POKRĘTŁEM JAK MAJĄ ŚWIECIĆ)

 

http://i43.tinypic.com/2hf3rsx.jpg

 

Te pokrętła są w każdej lampie po to żeby diagnosta mógł prawidłowo ustawić lampy.

Samo poziomowanie jest po to żeby lampy świeciły cały czas na tej samej wysokości niezależni od tego czy jedziesz sam,czy pełny samochód i np.bagażnik. Masz oryginalne ksenony ZKW,jak widać Twój mechanik zbyt wielu e46 nie widział.

Opublikowano

Dlaczego nie ma? Ja z tego korzystam. Mam ori xenon, w ncs uaktywniłem DRL (światła do jazdy dziennej - długie świecą, tylko ze słabszą mocą) i w dzień działają DRL, a jak się robi ciemno to przekraczają się na xenony. (za lusterkiem jest czujnik zmierzchu który za to odpowiada)

 

wysłane z LG G2

Opublikowano

Staszek82 po kolei:

jaki typ żarnika chcesz kupić? jeśli firmowy standardowy, to mają one barwę ok 4300K, więc sama barwa światła nie będzie całkiem biała, będzie bardziej biało-żółta widać to i na drodze i na soczewce, więc te zwykłe 5w5 mogą zostać, jak chcesz iść 5000K-6000K to wtedy możesz zmienić (ja miałem u siebie Philipsy 85122CM 5000K ale że dużo jest podróbek philipsa to wczoraj zamówiłem Osram 66240CBI, bo jeden philips mi gasł w czasie jazdy mam nadzieje, że będą lepsze i że będą w oryginalnym opakowaniu ale to dopiero we wtorek będę wiedział) wcześniej kupowałem typowe chińczyki za 20zł ale świecą zdecydowanie gorzej niż te "lepsze" nie rozświecają tak szeroko drogi jak np te philipsy i świeciły u mnie max 6 mcy

 

Ze zdjęć widzę, że masz automatyczne poziomowanie, a te pokrętła które pokazujesz, to ma każdy samochód i powinny być dwa przy każdej lampie , jedno do góra,dół drugie do lewo,prawo i to wcale nie oznacza że masz ręczną regulację, bo ręczną ma się w kabinie 0,1,2,3.

 

Przełącznik służy do automatycznego włączenia świateł, więc jeśli masz wszystko oryginalnie to powinieneś mieć jeszcze czujnik zmierzchu, który właśnie uruchamia światła jak się ściemni ( możesz światła przeprogramować, że długie świecą na chyba 30% mocy i wtedy ustawiasz właśnie na tą pozycje przy przełączniku świateł i jeśli się ściemni to zapalają się wtedy xenony a długie gasną, ale o tym już są tematy na forum tylko musisz poszukać) a w vinie powinno być napisane czujnik zmierzchu

Opublikowano

właśnie żarniki planuje teraz 6000k kupić czyli ori żólte postojówki nie będą za ładnie się komponowały?? lepiej kupić philips blue vison 5w5????

 

aha i w vinie nie ma czujnika zmierzchu..a po przełączeniu na ten przycisk światła świecą...

Opublikowano

zarniki 4300k d2d philipsa kup a nie to badziewie, chyba ze jestes na etapie pajacowania pod remizą a nie bezpieczenstwa/oslepiania innych - to olej temat

 

uwazaj na podroby, pelno jest chińszczyzny, 120zl/sztuka to minimum za d2s philipsa, poszukuj jest pelno poradników po czym rozpoznać oryginał

 

pozdr.

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

widac ze to pierwsze auto staszka ktore ma xenon ;) jest na etapie "pajacowania pod remizą"

 

dostał już kilka wskazówek, zrobi co zechce, może jak będzie mnie mijał w nocy to dostanie ładnie po gałach długimi ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

sprawa ma się tak 6000k nie chce bo dużo jeżdzę.... 4300 nie za bardzo....

 

wydaje mi się,że kompromisem będzie zakup 5000k plus postojowe philips blue vision 5w5 i tyle

Opublikowano

skoro duzo jezdzidz to podaj jeden sensowny powod dlaczego chcesz 5000 zamiast odpowiednich do ory xenonu 4300 d2s

sensowny...

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

to nie jest sensowny powod dlatego czekam na staszka

4300k nie jest zolte tylko biale

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
no chodzi o to,że chciałbym bym z daleka wpadało w niebieskawą poświtę... dla tego chce coś sensownego 6000k odpada 4300nie za bardzo wiec takie 5000 k nie było by okej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.