Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zwracam się do forumowiczów z prośbą o dobranie do mojego auta odpowiedniego krzyżaka (łącznik maglownicy) gdyż zmuszony jestem do jego wymiany z uwagi na fakt ,iż piszczy a w ostatnim czasie zaczyna nawet stukać. Nie orientuje się w kwestii zgodności części z różnych roczników i modeli. Posiadam BMW e46 z roku 2003 Turing po lifcie z silnikiem 1995cm 318 diesel.Poniżej przedstawiam stronę link z listą używek na allegro.

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?department=wszystkie+dzia%C5%82y&order=p&p=2&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&string=krzy%C5%BCak+bmw+e46

 

Dziękuje.

Opublikowano

http://realoem.com/bmw/diagrams/v/s/98.png

 

W Twojej wersji autka powinieneś mieć krzyżak taki jak rysunku oznaczony numerem 1, do tego łącznik elastyczny oznaczony numerem 2.

 

Numery OE części to:

1 Przegub kolumny kierowniczej dolny 32301094700

2 Sprzęgacz obrotowy 32301094703

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Zwracam się do forumowiczów z prośbą o dobranie do mojego auta odpowiedniego krzyżaka (łącznik maglownicy) gdyż zmuszony jestem do jego wymiany z uwagi na fakt ,iż piszczy a w ostatnim czasie zaczyna nawet stukać. Nie orientuje się w kwestii zgodności części z różnych roczników i modeli. Posiadam BMW e46 z roku 2003 Turing po lifcie z silnikiem 1995cm 318 diesel.Poniżej przedstawiam stronę link z listą używek na allegro.

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?department=wszystkie+dzia%C5%82y&order=p&p=2&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&string=krzy%C5%BCak+bmw+e46

 

Dziękuje.

 

Pytanie, bardziej piszczy czy postukuje ?

Mi akurat popukuje na kostce brukowej co mnie denerwuje ( akurat jeżdżę nią codziennie przez chwilę ), myślałem że po wymianie wahaczy przejdzie ale nie przeszło i też zamierzam się za to zabrać, tj za ten gumowo metalowy element.

Opublikowano
W moim przypadku jest tak ,że w zależności od pogody i temperatury piszczy niby gdzieś przy wejściu do kabiny. Smarowałem psikałem i nic, rozbierałem kierownice ,też nic. Ostatnio zaczęło lekko pukać przy skręcie w lewo, takie ciche "pyknięcie". Z wałkowania na forum wyczytałem ,że najprawdopodobniej winny jest tutaj właśnie ten element.
Opublikowano
http://realoem.com/bmw/diagrams/v/s/98.png

 

W Twojej wersji autka powinieneś mieć krzyżak taki jak rysunku oznaczony numerem 1, do tego łącznik elastyczny oznaczony numerem 2.

 

Numery OE części to:

1 Przegub kolumny kierowniczej dolny 32301094700

2 Sprzęgacz obrotowy 32301094703

 

 

 

Dziękuje !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to nie, ja mam na prostej po kocich łbach, drganie/postukiwanie.

Sprawdź końcówki drążków kierowniczych, miałem takie objawy w lybrze, myślałem, że to gumy stabilizatora, ale okazało się, że końcówka.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Thx, ponownie sprawdzę, chociaż i przy szukaniu luzów w zawiasie i na dwóch geometriach wyszło że niby ok są.

Wahacze nowe, tuleje nowe, łączniki nowe.

Będę przy okazji jakoś szukał dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.