Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od pewnego czazu mam problem z wtyskami w swoim aucie. Aby zdiagnozować który wtrysk nawalił zrobilem próbę przelewowa. Mam problem z interpretacja wyników tej próby. Wykonalem ja przy temp silnika 86 *C. W miejsce wezykow wpielem we wtryski strzykawki 100 ml zaslepilem powrót i odpalilem silnik. Silnik pracowal 4min. W tym czasie gromadzilo sie paliwo w strzykawkach.

Na pierwszym wtrysku - 52ml

Na drugim wtrysku - 42ml

Na trzecim wtrysku -48ml

Na czwartym wtrysku -34ml

Czy mozna na podstawie tych wynikow okreslic ktory wtrysk jest w kiepskiej kondycji?

Auto nierówno pracuje na wolnych obrotach i raz na jakis czas chodzi na 3 gary- tak jakby wtrysk sie zawiesił. Podczas proby silnik pracował w miare równo.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dowiedzialeś się czegoś więcej? Chciałam kupić taką e46 i słyszałam o wadliwych cylindrach, ile kosztowała Cię naprawa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.