Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kurcze,to już sam zgłupiałem bo w necie znalazłem info ze nic z tych rzeczy nie maja skoro to bezpośredni wtrysk...

Który masz rok auta ??? Podjedz na kompa i bedzie wiadomo, tylko nie na zasadzie zczytania błedów tylko przejrzenia parametrów pracy silnika,

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
adrinaCB ważne ty się znasz, umiesz czytać i co sobie zażyczysz fakt, próbuje pomóc koledze a nie znosic twoją nieuzasadnoną arogancję, także powodzenia
Opublikowano
no ale ze co?
zobacz opis przy pozycji wyboldowane koniecznie do wymiany, niech ktos Ci kompem sprawdzi korekcję wtrysków, z drugiej strony zdziwło mnie bo żona ma też e87 z 2008 ale silnik z kodem n45b16a, wychodzi na to ze wrUcili Ci końcówkę produkcji :duh:
Opublikowano
korekcje sprawdze sobie jutro,a silnik ten to raczej nie jest koncowka produkcji gdyz wkladany byl od 2007 roku.

Masz racje n45b16a od 2006-2011 n43b16a 2007-2011 dla e87, daj znac jak sprawdzisz te wtryski bo jestem ciekaw :D

Opublikowano

Fakty:

 

N43 to silnik z bezposrednim wtryskiem

Nie posiada ani VANOS'a ani VALVETRONIC'a

Ma jedynie dwa SOLENOIDY do zmiany faz rozrzadu to uproszczona forma VANOS'a (dosyc prosta)

 

Cykanie ktore jest na filmiku, to wtryski, mam tak samo i korekty mam idealne, tak ten silnik pracuje, nie masz sie czym przejmowac, ani to problem lancucha, ani zmiennych faz rozrzadu. Te cykanie zwykle pojawia sie po nagrzaniu silnika, w lato praktycznie caly czas.

 

Kolejny fakt to to ze silnik N43 to najwieksza wpadka BMW na rynku, niewypal, albo ma spierniczona konstrukcje, albo osprzet, albo software'owo jest do kitu,

Pojawiajacy sie blad NOX'a zignoruj, nie wplywa na prace silnika, on tylko mowi - "sluchaj bo ja w gazach mam przekroczone normy tlenkow azotu", to sonda diagnostyczna. Ja wymienilem na ori w ASO i tak jak w meczu polska-grecja - bez zmian, 1400 pln poszlo w bloto. Feler

Opublikowano

Wracając do tematu...

Korekcje są w normie u mnie rownież,info z aso ze ten typ tak ma,wlano środek do czyszczenia wtryskow- zobaczymy...

Tak czy inaczej dzisiaj go sprzedaje i niech sobie tam teraz cyka... :mrgreen:

A co do tych vanosow i valvetronica,to celowo zadawalem pytanie we wcześniejszych postach koledze ramos czy mój silnik je posiada czy tez nie i on twierdził uparcie ze jednak posiada...

Widać ma znikoma wiedzę na ten temat ale krzyczy tutaj na forum bardzo dużo :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
Fajnie że masz silnik ze zmienni fazami rozrządu, tyle Ci powiem kolego pieczek może poczytaj o zasadzie działa tego rozwiazania BMW, a nazewnictow zatrzymaj dla innych kolegow z forum, bo oni lubią fachowe nazewnictwo nie mając pojecią co gdzie się znajduje ... znawca :cool2: ciekawe w takim razie po co w tym silniku są te zespoly regulacyjne na wałku sssącym i wydechowym, nr 4i 5 pewnie jakiś bład się wdarł https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/11_3189/0/51165/L/0/2007/0/0/mechanizm-ster-acuch-sterujacy-113189 a tu troche teorii i zasady działania http://autokult.pl/2011/06/22/zmienne-fazy-rozrzadu-z-monachium-vanos, a tu masz o magiczym solenoidzie w vanosie wpisz sobie to słowo do słownika i operuj na forum http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=752917 zenada kolego pieczek :mad2: a z tym brakiem vanosa to cos sie komus pomyliło viewtopic.php?f=70&t=183631&start=135 Edytowane przez ramos
Opublikowano
B4rtimp - kolego co do sondy nox to nie do konca tak jest. Od momentu kupna w 2012r mojego samochodu mialem ten blad z noxem, wszystko chodzilo ok, normalne spalanie itd przez prawie 1,5 roku az do lipca 2013 kiedy nagle spalanie w lecie skoczylo z 9 na 11l, wymienilem sonde i momentalnie wszystko wrocilo do normy.
Opublikowano

Ale po co to tutaj wrzuciles?

Dla ciebie zmienne fazy rozrządu hondy,toyoty,BMW czy audi to wszystko jedno,tymczasem zasada ich działania jest inna w każdym systemie...

Zenade to ty tutaj odwalasz bo ja pisze o swoim silniku N43 1.6, który jest na bezpośrednim wtrysku a ty mi tutaj wylatujesz z 2.0 i Vanosami.

Tak zapewne się komuś coś pomyliło,pytanie tylko komu?...

Nie będę się tez wdawał z tobą w dyskusje gdyż temat jest zbyt profesjonalny dla mnie,poza tym ty nie umiesz niczego nazwać po imieniu a to w tym przypadku jest bardzo ważna sprawa.

Dla ciebie szare to szare a tymczasem jest masa jego odcieni od czerni do białości... :mrgreen:

Opublikowano
Wrzuciłem żebys sobie pocztał, jak nie wiesz i oczerniasz innych znawców, a honda to inna bajka tak jak napisałem duzo wczesniej w tym poscie takze moze dla ciebie to samo dla mnie vanos czy valvetronic to jeden problem bez wzgledu na nazewnicwto, jak widzisz kolega który napisał wcześniej nie ma racji w żadnym słowie także znawca wyborny ... napisałes wczesniej, że interesuje cie ten silnik to masz informacje na temat n43, ... Rzeczywiscie temat profesjonalny jak ktos pisze o sondzie w tym wątku i że w tym silniku nie ma ani valvetronic i vanos ... żenada kończe te bzdetna polemikę wypowiedz kolegi b4rtimp skomentowałem jak dla mnie czytanie w tym poscie wypowiedzi to jak lot w kosmos :mad2:
Opublikowano

Ale wedlug wszystkich informacji zawartych w necie to silnik ten,którego dotyczy ten temat nie ma ani vanosow ani valvetronica.

Znajdź proszę informacje potwierdzającą iż one tam są,wrzuć tutaj i oświeć nas ciemniaków proszę...

Ja takiej informacji nie znalazłem niestety.Nie wrzucaj proszę tylko wcześniejszych linków z zapytaniem co to jest w takim razie numer 4 i 5?.

Znalazłem tylko tyle,że jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa który nie ma ani valvetronic ani vanos...

Opublikowano
Ale wedlug wszystkich informacji zawartych w necie to silnik ten,którego dotyczy ten temat nie ma ani vanosow ani valvetronica.

Znajdź proszę informacje potwierdzającą iż one tam są,wrzuć tutaj i oświeć nas ciemniaków proszę...

Ja takiej informacji nie znalazłem niestety.Nie wrzucaj proszę tylko wcześniejszych linków z zapytaniem co to jest w takim razie numer 4 i 5?.

Znalazłem tylko tyle,że jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa który nie ma ani valvetronic ani vanos...

Bez złośliwosci i obrażania to po co są te zespoły regulacyjne pod nr 4 i 5 jak wczesniej pisałem bo nie bez powodu ??? Bo auto ma zmienne fazy rozrzadu ??? Skoro nie nazywają się tak jak to nazwało BMW a nazwy są dwie to może się nazywają inaczej może MIVEC może VVTi a moze v-tec, poszukaj pod tymi nazwami bo tak jak napisałeś, że dla mojej osoby to to samo to może coś znajdziesz, tyel teamtów na farum i nic nie znalałeś słabo szukasz a tyle ci podpowiedziłem, z restza ja sie nie znam ...

Opublikowano

Ale o co ci chodzi czlowieku?Co ty probujesz udowodnic tymi linkami.

Czesc 4 i 5 wystepuje w kazdym praktycznie silniku benzynowym BMW:

http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=11+36+7+540+348&lang=pl

Prosilem cie zebys podal fakty,gdzie jak mowisz za zmienne fazy rozrzadu w silniku N43B16 odpowiada Vanos lub Valvetronic.

Ty podajesz mi link do sklepu internetowego,gdzie mozna kupic blokady rozrzadu?,chyba czegos nie rozumiem :roll:

Ty tych silnikow w ogole nie potrafisz odroznic ? :norty:

Poza tym to ze roznica w ukladach wtryskowych jest,to jest oczywiste gdyz N43B16 jest na bezposrednim wtrysku.

Tak czy inaczej,ja koncze gdyz nie mam wystarczajacej wiedzy w tym temacie aby z toba dyskutowac,ty natomiast skoro ja masz to przedstaw nam odpowiedz na nurtujace nas pytanie i nie wrzucaj linkow do sklepow z czesciami.Interesuja nas fakty :mrgreen:

Nie znam sie i nie dyskutuje wiecej na ten temat :cool2:

narta :modlitwa:

Opublikowano
W Poprzednim poście jak go przeczytałeś masz odpowiedz na temat typu rozwiązania, jak dalej nie wiesz co masz to napiszę jak dla laika, że zmienne fazy rozrzadu, jak nie wiesz jak to się nazywa to po prostu zmienne fazy rozrządu, tak samo jak ludzie nie odróżniają np dwumasu o konwertera to piszą tlumnik drgań skretnych. W zasadzie to się nie znam, niech mądrzejsi znawcy się wypowiedzą, skoro nie rozumiesz prostych rysunków z bazy czesci BMW a tym bardzie nie potrafisz ich rozróznic po kodach silników w samym nagłówku to tylko swiadczy o dużych brakach w wiedzy, braku umiejętności wyciągania wnisków z gotowych materiałów, braku logiki w rozumowaniu i cwaniakowaniu. Zamykam temat i pozdrawiam.
Opublikowano

Ze zmienne fazy rozrządu są to ok,tylko ty wcześniej pisałeś ze to Vanos pózniej ze Valvetronic wiec się pogubiłem i pytam co to wreszcie jest ?

Z informacji zawartych w internecie nie jest to ani vanos ani valvetronic a ty masz o tym takie pojęcie jak ja o gwiazdach :mrgreen:

Zobacz na kilometry na liczniku i posłuchaj tego silnika znawco,co mu dolega według ciebie?

Może z fabryki wyjechał z uszkodzonym łańcuchem i twoimi Vanosami ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.