Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z odpaleniem mojej buni i to coraz czesciej...

po długiej trasie postawiłem bunie i na 2 dzien kicha, musiałem wziać ja na hol i do mechanika. on podpiął kompa i powiedział ze 5 błedów(poduszka, swiece słabe itp) oraz problem z ukł paliwowo cośnieniowym. odpalił mi z tak zwanego plaka(psiknął na egr)i odezwała sie. powiedział ze jak to tylko zdaza sie tak sporadycznie to nie ma co zaczepiac. wiec odjechałem. paliła raz zle za ktoryms razem po przekreceniu zapłonu. wiec stawiałem na pompke tą pod kierowcą lecz podpiołem zarówke i na 15 prób 15 było ok. lecz wczesniej cos nie mogłem wcisnac dobrze kabelkow(tak mysle) i jak probowałem to zarowka nie zapalała sie wogole... teraz takze zauważyłem ze jak przekrece zapłon to tam pod maska jest takie ciegno po lewej stronie pod filtrem powietrza ktore wydaje dziwne dzwieki jak by nie było nasmarowane(rypi) wiec popryskałem wd ale nic nie pomogło. jak rusze tym ciegnem palcami (ruch 1-2mm) to słychac cos tam elektrycznego sie przełącza lub zaskakuje. niewiem czy to wina przekażnika sterującego pompa paliwa ta pod kierowca czy moze pompa w biorniku. czasami reaguje na zapłon normalnie i startuje a czasami musze wracac kluczykiem i po 15 razy. czytałem ze mozna spróbować podmienic przekażnik 3 pompa z6-klakson i zobaczyc. moze ma ktoś foto jak to robił, bede wdzieczny moze to pomoze.

Opublikowano
podpiął kompa i powiedział ze 5 błedów(poduszka, swiece słabe itp) oraz problem z ukł paliwowo cośnieniowym.

Świece słabe ? Myślałem że świece są dobre lub przepalone , słabe to może być ciśnienie na garach . I co to znaczy konkretnie według mechanika " problem z ukł paliwowo cośnieniowym " . Może zawór regulacyjny ciśnienia oleju rail . Po pierwsze usuń przyczynę tych błędów , a nie po omacku eksperymentujesz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mechanicy.... słabe świece, dobre :mad2:

 

Obstawiałbym przelewający wtrysk, miałem podobne objawy, namęczyłem się, naszukałem, narobiłem, a wystarczyło jeden wtrysk wymienić. Zrób kolego test przelewowy wtrysków, bardzo tania metoda i nie sugeruj się tym, że na komputerze dobrze wyglądają, nie myl też z lejącym wtryskiem. Jak zrobić taki test dowiesz się z filmików na YT.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

no to w takim razie powiedział ze swiece sa złe. ale jak złe skoro pali i to nie tylko w dodatnich temp.(jak tylko po przekreceniu kluczyka słychac pompke tą pod kierowca)?

pokazywał takze jak wtryski chodza po tym jak odpalił z plaka silnik i wszystko było w normie0-5 jeden miał tylko coś tam koło 2 wiec wtryski dobre mimo ze n9ie robiłem testu przelewowego.-tak sądze. wykluczam takze tez wine wtrysku bo jak by jeden był przykładowo padniety to by za kjazdymn razem zle palił-nie palił. a jest tak ze przykładowo 15 prób przekrecenia kluczyka i pompka chodzi a innym razem nie chodzi, wiec mysle ze w tym jest błąd.w pompce a raczej przekazniku sterującym nia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to rób jak uważasz, u mnie przelewał wtrysk, który na kompie wyglądał idealnie. Tylko test przelewowy prawdę Ci pokaże. U mnie też tak było, że raz odpalał idealnie, a innym razem wcale. Może i to być przekaźnik, może być pompka progowa, może być czyjnik ciśnienia paliwa na szynie CR, ale warto zacząć od najtańszych rzeczy. Koszt zestawu do testu przelewowego, to może 5zł. Oczywiście zrobisz jak uwżasz, ja tylko podpowiadam.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
zamienilem przekaźniki ktore ujzymy po odkreceniu schowka pasarzera, sa tam 2 identyczne przekaźniki które zamieniłem miejscami i gitara (chyba 1 z ostatnim). bunia pali jak talala :cool2: czy zimna czy gorąca... moze to komus pomoże... :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.