Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nic takiego nie napisałem

 

tylko, ze sugerujesz, ze fakt iz te "lepsze, markowe" kupione jako nowe uległy przedwczesnemu zniszczeniu jest spowodowany wszystkim innym (stylem jazdy, zawieszeniem, felgami, etc) tylko nie samą oponą.

 

tym bardziej sie dziwie że zamiast markowych opon kupiłeś tańszy zamiennik, ale nie mi to oceniać Cool

 

kupiłem co kupiłem, bo jak pisałem, "markowe opony" dały ciała. Po prostu były co najwyzej tak samo dobre a kosztowały sporo więcej.

 

Chodzi mi natomiast o to że błagam nie wmawiajcie mi że opony z niższej półki cenowej są lepsze od markowych goodyear-ów, lub michałków.

 

Tu mylisz pojęcia - to że opony są tańsze nie oznacza ze sa z niższej półki cenowej. Zwróć uwagę ile procent tansze auta są w stanach. I juz nie bede pisał tu o autach czysto amerykanskich. Ale mozesz sobie kupic Acure czy Infiniti bijące na głowe klasowe odpowiedniki z europy pod wzgledem wyposazenia, mocy, etc. Czy to oznacza, ze te auta sa z niższej półki cenowej? Po prostu tam są inne ceny, nawet sprowadzenie auta z cłem i VATem sie opłaca.

 

To tak jakby sie spierać ze sprzęt grający boschmanna jest lepszy, bo też gra, a jest tani, a te wszystkie alpiny, blaupunkty, pioneerki to przy nim przereklamowany shit....

 

Właśnie nie, moim zdaniem istnieje takie zjawisko, ze są opony lepsze od michelina dlatego, ze są lepsze, bez względu na cene. Ty uważasz, ze napis michelin gwarantuje hgw co. Mi zagwarantował kilo ołowiu na nowej i prostej, równej feldze ;)

nie wierze w spiskową teorie dziejów, opony michałka mogą być tylko lepsze, nie gorsze, taka firma nie moze sie cofnąc bo to może oznaczać dla niej baj baj z rynku

 

Ja tez nie. Nie mniej jednak nie uważam za sensowne dawanie sie doić z pieniedzy. Nawet identyczne micheliny sa ZNACZNIE tansze w stanach, bo tam musza sie liczyc z większą konkurencja.

 

Swoja droga - zwroc uwage, ze nowe BMW juz nie sa wyposazane w micheliny jak kiedys - sa bridgestone czasem fuldy - czyzby w BMW sie nie znali czy po prostu oszczedzaja?

 

a polscy drifterzy jeżdzą na bieżnikowanych margumach, może i one są lepsze od markowych opon Laughing

 

odnośnie przynależnictwa falkenów do dunlopa - powiem tak, debica to goodyear, barum - continental, kormoran - michelin

 

sugerujesz, ze z faktu posiadania jednej i drugiej marki przez trzeci koncern wynika, ze taki falken = stomil.

 

Moze i tak, moze i nie. Chetnie bym kupił polska, dobrą opone, bo kupujesz polskie = dajesz prace. Ale jakos te leszcze nie potrafią zrobic opony w rozmiarze 225/45/17 dobrą nośnością i indeksem ZR. Znaczy robią ale z napisem michelin i odpowiednią ceną. Dlatego sugestia, ze falken = stomil czy motgum jest raczej hybiona

pozdrawiam

t.

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hej

 

zaczne od tego - że za bardzo osobiście podchodzisz do tego wątku, to ciągłe "sugerujesz, hgw" itp - EJ spokojnie :cool2:

 

 

tylko, ze sugerujesz, ze fakt iz te "lepsze, markowe" kupione jako nowe uległy przedwczesnemu zniszczeniu jest spowodowany wszystkim innym (stylem jazdy, zawieszeniem, felgami, etc) tylko nie samą oponą.

 

 

Nic nie sugeruje, wiem jak jest i przykro mi bardzo ale w bajki że sie wzięło i poząbkowało nie wierze - bo jak napisałem fizycznie nie ma takiej możliwości.

Napisałem juz co sie może stać z oponą, za jej nierównomierne zużycie odpowiada stan samochodu - to jak ze zbieżnością, wycięcie opon po wenętrznej/zewnętrznej stronie tez bedziesz tłumaczył ich marną jakoscią ? :D

 

 

 

Tu mylisz pojęcia - to że opony są tańsze nie oznacza ze sa z niższej półki cenowej. Zwróć uwagę ile procent tansze auta są w stanach. I juz nie bede pisał tu o autach czysto amerykanskich. Ale mozesz sobie kupic Acure czy Infiniti bijące na głowe klasowe odpowiedniki z europy pod wzgledem wyposazenia, mocy, etc. Czy to oznacza, ze te auta sa z niższej półki cenowej? Po prostu tam są inne ceny, nawet sprowadzenie auta z cłem i VATem sie opłaca.

 

 

póki co mieszkamy w 3(4?)RP kaczoludowej, podatki są jakie są (jak sie nic nie zmieni ten kraj upadnie, ale to nie wątek o tym :lol: )

Mało tego, jesteśmy czlonkiem UE i obowiązują nas różne cła itp. Towar wyprodukowany w japonii jest obłożony sporym cłem - dlatego np japonscy producenci samochodów pootwierali fabryki w UE.

Zastanów sie jak ta opona musi być tania tam - aby po obłożeniu jej kilogramami podatków - tu była tańsza od przeciętnej opony w tym samym rozmiarze.

 

 

 

Właśnie nie, moim zdaniem istnieje takie zjawisko, ze są opony lepsze od michelina dlatego, ze są lepsze, bez względu na cene. Ty uważasz, ze napis michelin gwarantuje hgw co. Mi zagwarantował kilo ołowiu na nowej i prostej, równej feldze ;)

 

wniosek z tego taki ze michelinem steruje układ rodem z PO :norty: :norty: :norty:

Produkują buble i każą sobie za nie słono płacić, ale jest wybawca, oto wkracza do walki o lepsze jutro super hiper opona za 1/3 ceny (po obłożeniu podatkami) czyli de facto za 1/10 ceny.

Drżyjcie łżeelity :cry2: :norty: :lol:

 

 

 

 

Swoja droga - zwroc uwage, ze nowe BMW juz nie sa wyposazane w micheliny jak kiedys - sa bridgestone czasem fuldy - czyzby w BMW sie nie znali czy po prostu oszczedzaja?

 

sam napisałeś bridgestone, fuldy.....ale nie falkamasoniki :nienie: :D

 

Powiem wiecej - nie bronie "jedynie słusznych" marek, ja zwyczajnie cenie sobie dobre opony.

 

Pamiętasz może takie opony jak hankook ? przegrywały wszystkie testy, były tanie i tragiczne (jeździłem na takich oponach fabrycznie założonych w daewoo) potem kitajce wzieli sie do roboty, założyli marke VENTUS - opony cenowo zbliżyły sie mocno do markowych, ale jakością poziom ten wyrównały.

VW od początku 2006 roku wypuszcza nowe golfy właśnie na tych oponach - VENTUS PrimeK105. Opona ta zajęła drugie miejsce w tescie ADAC rozmiar 195/65/15

 

Popatrz na sprawe obiektywnie! Gdyby falkenosoniki naprawde były takie rewelacyjne to nowe auta byłyby w nie wyposażane - oszczedność kilkuset ojro na kazdym aucie przy produkcji idącej w setki tysięcy to naprawde troche grosza :worried:

 

 

sugerujesz, ze z faktu posiadania jednej i drugiej marki przez trzeci koncern wynika, ze taki falken = stomil.

 

dokładnie tak - falken = tania marka grupy dunlop, stomil = tania marka grupy michelin, barum = tania marka grupy continental

 

Moze i tak, moze i nie. Chetnie bym kupił polska, dobrą opone, bo kupujesz polskie = dajesz prace. Ale jakos te leszcze nie potrafią zrobic opony w rozmiarze 225/45/17 dobrą nośnością i indeksem ZR. Znaczy robią ale z napisem michelin i odpowiednią ceną. Dlatego sugestia, ze falken = stomil czy motgum jest raczej hybiona

 

zgodze sie co do - kupując polskie dajesz prace :clap: :cool2: sam staram sie przestrzegać tej zasady.

Jednak w przypadku opon doszedłem do wniosku że 245 koników napędzających 1800kg żywej wagi musi jakoś sie trzymać drogi i sentymenty poszły na bok :twisted2:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

dokładnie tak - falken = tania marka grupy dunlop, stomil = tania marka grupy michelin, barum = tania marka grupy continental

 

myslisz ze w japoni jest zapotrzebowanie na tanie opony? (kiepskie wedlug ciebie, cos jak u nas stomil)

dlatego dunlop wybudowal lub kupil tam kiepska firme falken??

 

hmmm masz racje

japonczycy potrzebowali tanich opon, szczegolnie tych wyczynowych 17/18/19 do driftu :)

 

no tak, w koncu to masowa produckja takie opony kierunkowe :) tam wszsycy maja takie auta z takimi oponami, a pewnie i sila robocza tania w tej japoni

wiec dlatego produkuja w japoni taki szit :)

 

przeciez to sie kupy nie trzyma :)

 

juz lepiej by mu bylo zrobic to w chinach jesli miala grac cena i ilosc a nie jakosc ;)

 

sorry, ale gadasz glupoty :)

 

zaklinasz rzeczywistoc na poparcie swoich tez, bo wiedzy nie masz zadnej o firme falken

 

 

Pamiętasz może takie opony jak hankook ? przegrywały wszystkie testy, były tanie i tragiczne (jeździłem na takich oponach fabrycznie założonych w daewoo) potem kitajce wzieli sie do roboty, założyli marke VENTUS - opony cenowo zbliżyły sie mocno do markowych, ale jakością poziom ten wyrównały.

VW od początku 2006 roku wypuszcza nowe golfy właśnie na tych oponach - VENTUS PrimeK105. Opona ta zajęła drugie miejsce w tescie ADAC rozmiar 195/65/15

 

Popatrz na sprawe obiektywnie! Gdyby falkenosoniki naprawde były takie rewelacyjne to nowe auta byłyby w nie wyposażane - oszczedność kilkuset ojro na kazdym aucie przy produkcji idącej w setki tysięcy to naprawde troche grosza Worried

 

Skad wiesz czy czasem dunlop nie ma tanszych opon niz falken gdy dostarczaja opony do wielkich firm?

A moze detalisci musza placic duzo wiecej za dunlopa, bo dunlop ma renome, ma reklame itd i moze sobie pozwolic na duze marze i niezly zysk??

 

 

Dunlopy pewnie sa nawet tansze dla wolksvagena, bo dunlop ma fabryki w europie, falken nie.

 

A moze taki producent w ogole nie zastanowil sie czy nie zaladowac falkenow bo to bez sensu, po co ma sprowadzac opony z japoni, placic clo jak ma za rogiem fabryke opon?

 

Jasnym jest ze producent w europie bedzie ladowal europejskie opony, lub nawet z tego samego kraju a nie bedzie sciagal z japoni! rusz troche glowa.

 

I co, to ma swiadczyc ze te opony japonskie sa kiepskie?

 

Moze powiedz nam jakie opony laduja w japoni producenci aut

jestem przekonany ze te co robia w japoni :) to sa proste zasady ekonomiczne po prostu

 

Nie mozna wyciagac zadnych wnioskow na podstawie tego jakie opony laduje do aut producent, bo wnioski moga byc bardzo przeciwstawne w zaleznosci od interpretacji :) nie znasz kryteriow co do opon jakimi kieruja sie producenci aut, poza tym firm jest wiele, jeden producent laduje takie bo ma lepszy uklad, inny laduje inne

 

i w cale nie znaczy to ze te opony ktorych nie uzywa sa gorsze bo ich nie wybral :) sa jeszcze przeciez rozne aspekty ekonomiczne, jak juz wspomnailem, cena w kontrakcie, transport, podatki, cla itd

 

To tak samo jak z elektronika znanych firm, np panasonic.

Klient placi za marke, a moze kupic duzo lepszy produkt, wiecej funkcji ale innej malo znanej firmy.

I czy to znaczy ze panasonic jest lepszy bo drozszy?

po prostu wiecej tnie na detalistach, bo laduje wicej kasy w reklame, wiecej i taniej produkuje, ma marke i moze bardziej cyckac detalistow.

 

Nie znasz cen handlowych producentow opon, nie znasz cen ktore widnieja na kontraktach, nie wiesz nawet ktore opony byly tansze a ktore drozsze

 

Odnosisz te teoretyczne ceny do cen detalicznych

jak detal dunlopa jest drozszy to tak samo w hurcie musi byc drozszy tak?

Raczej nie ma tak prostego przelozenia.

Moze byc odwrotnie

 

Jestem przekonany ze kazda z tych firm ma bardzo podobne koszty produkcji, a nawet wiecej, wielkie firmy maja na pewno duzo mniejsze koszty niz te tanie malo znane firmy a mimo to sprzedaja duzo drozej :)

 

Cena koncowa nie ma nic wspolnego z jakoscia opony oraz kosztami

wiec tym sposobem nie udowodnisz nam ze falkeny za zle.

 

 

 

tutaj strona o drifterach w usa

http://www.answers.com/topic/formula-d-1

dziwne, zalozyli jakies tandetne falkeny, dziw ze w ogole o nich slyszeli, szkoda ze nie zapodali sobie stomilow albo debic

 

 

 

 

o a tuaj kalendarzyk, lexus + falken

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.showoffcafe.com/exc/images/wallpaper/800.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.showoffcafe.com/exc/images/wallpaper/800_2.jpg

 

fotki ze stronki FALKEN EXC Luxury Car Show z Los Angeles

http://www.showoffcafe.com/exc/exc.html#

(targi aut luxusowych w los angeles)

 

hmm, niezle polaczenie, tanie opony + super bryki

 

a moze nasi tez na to wpadli?

moze ma ktos fotki z jakiegos debica luxury car show? albo stomil luxury car show? :D

 

 

 

 

mysle ze topik nalezalo by podumowac tak iz falkeny

 

 

+ opony te sa produkowane w japoni, a nie np w polsce czy rosji

 

+ opony sa produkowane w duzych rozmiarach (19) to tez o czyms swiadczy

 

+ opony otrzymaly bardzo dobre noty, nawet duzo lepsze niz dunlopy w tyretest

 

+ opony sa bardzo dobrze znane w usa i japoni, to ze w polsce sa malo znane i w europie nie znaczy ze to sa jakies dziadowskie wynalazki

 

 

niech kazdy wezmie to pod uwage i sam oceni czy warto, a ja zamowilem komplet nowek 19 do e38, za 3700zl z niemiec

nie duzo taniej od np dunlopow, ale chce je przetestowac

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
mam takie pytanko z innej beczki czy na felgi oryginal bmw 8Jx17 mozna założyc z tyłu w e39 oponki 255/40 r17 czy te felgi sa za wąskie?? Chodzi także o wyglad bo standardowo powinny byc 235/45 r17 według instrukcji bmw

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

Wyedytowałeś wiadomość :norty: wczoraj gdy klikałem wyślij forum sie zacieło i musze pisać jeszcze raz :nienie:

 

no to jedziemy, ile kosztuje dunlop ile kosztuje falken?

falken to 1/3 ceny opony dunlopa - dlaczego tak jest?

Zanim coś napiszesz zastanów sie dlaczego dębica kosztuje 1/3 opony goodyear-a?

Tak samo - dlaczego skoda jest tańsza od Vweja - czy tylko dlatego że różnią sie znaczkiem :norty:

 

Falkeny to opony tanie i przestań bronić ich jak niepodległości. Na całym świecie obowiazuje zasada 3xC - Cena Czyni Cuda. Dlatego kazdy koncern ma swoją tanią marke - robiącą towar gorszy jakościowo, o gorszych parametrach - ale o lepszym wskaźniku cena/jakość

 

Czy ty myślisz że w japonii mieszkają tylko bogaci ludzie? Zdzwiwiłbyś sie ilu tam jest "gołodupców" - taki japoński bidak potrzebuje tanich opon.

 

Dalej - piszesz :

"Dunlopy pewnie sa nawet tansze dla wolksvagena, bo dunlop ma fabryki w europie, falken nie."

piszesz też :

"Jasnym jest ze producent w europie bedzie ladowal europejskie opony, lub nawet z tego samego kraju a nie bedzie sciagal z japoni! rusz troche glowa."

 

popatrz, a Ventusy montowane do golfa mają taki mały napis - "made in korea" no wiem korea to nie japonia, z japoni to sie faktycznie może nie opłacać :lol: :lol: :lol:

 

Dalej napisałeś:

"Moze powiedz nam jakie opony laduja w japoni producenci aut

jestem przekonany ze te co robia w japoni :) to sa proste zasady ekonomiczne po prostu"

Prosze bardzo - japonskie auta (produkowane w japoni) jak niektóre modele toyotek - są wyposażane w bridgestone i dunlopy, falkamasoników nie stwierdzono :norty:

 

i to co rozbawiło mnie do łez :

cytuje :

 

"To tak samo jak z elektronika znanych firm, np panasonic.

Klient placi za marke, a moze kupic duzo lepszy produkt, wiecej funkcji ale innej malo znanej firmy.

I czy to znaczy ze panasonic jest lepszy bo drozszy?

po prostu wiecej tnie na detalistach, bo laduje wicej kasy w reklame, wiecej i taniej produkuje, ma marke i moze bardziej cyckac detalistow."

 

czyli wracamy do punktu wyjscia boschman jest lepszy bo ma wicej guzików, wiecej świecidełek, a jest tańszy :lol:

Wybacz....bede brutalny, buszman jest tańszy bo.....TO TANDETA! jest tani bo jest zrobiony z tanich materiałów, to wszystko.

Porównaj sobie przytoczonego przez Ciebie Panasonika do np mało znanej marki Nakamichi.

Nakamichi kusztuje 10x tyle, jest to sprzęt z górnej półki, a ma mniej guzików, mniej świecidełek, mniej funkcji hmmm dlaczego ? :norty:

 

to też Ci sie udało :

"Cena koncowa nie ma nic wspolnego z jakoscia opony oraz kosztami

wiec tym sposobem nie udowodnisz nam ze falkeny za zle"

 

Zgłoś to do ziobry, właśnie zdemaskowałeś grupe trzymającą opony :lol:

Nie bede złośliwy i powstrzymam sie od dalszych komentarzy :twisted2:

 

i na podsumowanie :

"(...) a ja zamowilem komplet nowek 19 do e38, za 3700zl z niemiec

nie duzo taniej od np dunlopow, ale chce je przetestowac"

 

i wszystko jasne - każda myszka swój ogonek chwali.... :lol:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

firme panasonic przytoczylem bo akurat mam tv panasonica z najwyzszej polki i mam tez nagrywarke dvd z dyskiem twardym

i wiem ze inne firmy sa duzo tansze a maja te same o ile nie lepsze funkcje

 

i ze niepotrzebnie wydalem np 2 tys na nagrywarke bo za duzo mniejsza kase dostal bym innej firmy z lepszymi bajerami w ktorych mozna np zmieniac wielkosc trzcionki, robic permanentne zoomi itd

 

tu sie placi za marke, w przypadku innych firm za mniejsze pieniadze dostaine sie to samo lub nawet wiecej

 

a o tym boschmanie to nic nie mowilem

 

 

 

 

poza tym to ze opony z wolkswagena sa z korei to pewnie zdecydowaly o tym koszty, najwyrazniej te opony sa tansze

 

a falkeny to jest marka sportowa, takie opony najwyrazniej nie sa konieczne do nowych aut, ludzie kupuja je do tuningu, maja bardzo fajne biezniki kierunkowe

 

i moze odnies sie jeszcze do tego iz falken w usa i japoni kojarzony jest ze sportami samochodowymi

no i np te targi aut luksusowych

 

ciekawie ze polaczyli tak kiepska marke z luxusowymi autami nie?

ciekawe tez ze sportowcy w usa i japoni jej czesto uzywaja, o ile nie nagminnie

 

ja nie polemizuje z tym ze falkeny moga byc tansze

ale polemizuje z tym ze stawiasz je na gorszej pozycji w opracu o teorie i przypuszczenia

 

a to ze je zamowilem to wynik moich wczesniejszych pogladow na temat tej marki i przegladania internetu, stwierdzilem ze sa to dobre opony i warte kupna

 

i nie jest tak jak sugerujesz, ze moje obecne poglady sa wynikiem tego ze juz zamowilem te opony :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
firme panasonic przytoczylem bo akurat mam tv panasonica z najwyzszej polki i mam tez nagrywarke dvd z dyskiem twardym

i wiem ze inne firmy sa duzo tansze a maja te same o ile nie lepsze funkcje

 

Wiesz panasonic to akurat nie jest marka najwyższych lotów. To taka klasa srednia, jak sony, philips, toshiba itp itd. Sprzęt z górnej półki to np Denon, Nakamichi, Becker (car audio), i mimo wszystko Pioneer

 

Firmy wspomnianej przeze mnie "klasy średniej" nie koszą specjalnie, bo jak napisałem nie mają najwyższej marki. Ich sprzęt to moim zdaniem rozsądny kompromis pomiędzy jakością a ceną.

 

Kupując buszmana lub inną tanią marke np Manta (w makro) kupujesz tandete i taka jest prawda.

 

poza tym to ze opony z wolkswagena sa z korei to pewnie zdecydowaly o tym koszty, najwyrazniej te opony sa tansze

 

tańsze - zgoda, ale i lepsze. W testach ADAC opublikowanych w autobildzie zajeły drugie miejsce - i zostały ocenione jako wzorowe.

Dlatego są montowane.

 

 

a falkeny to jest marka sportowa, takie opony najwyrazniej nie sa konieczne do nowych aut, ludzie kupuja je do tuningu, maja bardzo fajne biezniki kierunkowe

bieżnik kierunkowy ma też dębica furio, oraz kormoran runpro (nowy model zresztą bardzo ładny)

 

ciekawie ze polaczyli tak kiepska marke z luxusowymi autami nie?

ciekawe tez ze sportowcy w usa i japoni jej czesto uzywaja, o ile nie nagminnie

 

Pamiętasz pare ładnych lat temu była w TV reklama opon, facet wychodził do samochodu, służacy pytał sie czy czym jedziemy, na to facet wsiadajacy do jaguara odpowiadał "janie dębica"

Widzisz, dębice też można połączyć z luksusowym autem.

Mało tego dostałem od znajomka tabele cisnień w oponach z kalendarzem kormorana, i jest tam piękne zdjęcie BMW nowej serii 7

 

Kazdą marke da sie "podciągnąć" marketingowo, porównując ją do towarów luksusowych - ot reklama dźwignią handlu.

Inna sprawa to czy producenci aut i klienci dają sie nabrać - i jak widać po rynku jakos sie nie dają :norty:

 

ja nie polemizuje z tym ze falkeny moga byc tansze

ale polemizuje z tym ze stawiasz je na gorszej pozycji w opracu o teorie i przypuszczenia

 

w obecnej erze globalizacji, cały cywilizowany świat rządzi sie tymi samymi prawami. Przytoczona przeze mnie zasada 3xC obowiązuje wszedzie. Każdy szanujący sie koncern musi mieć swoją tańszą marke - coś taniego, pospolitego. Tak to działa wszędzie. Nie mówie, falkamasonik może mieć jakieś super hiper modele opon, ale wtedy ich cena niebezpiecznie zblizy sie do ceny opony markowej i całe przedsięwzięcie przestanie mieć sens.

 

a to ze je zamowilem to wynik moich wczesniejszych pogladow na temat tej marki i przegladania internetu, stwierdzilem ze sa to dobre opony i warte kupna

 

testy na tyretest można między bajki włożyć. To jest tak jakby mieć pretensje do polskich piłkarzy że nie wygrali z niemcami 4:0 - bo przecież sondy na onet.pl na to wskazywały.

Prawdziwy test to ADAC, a póki co falken nie zechciał sie tam sprawdzić.

I jeszcze jedno - możesz pisać co chcesz - ale jestem w 100% przekonany że gdybyś w tej samej cenie mógł kupić topowy model dunlopa, nie pisałbyś w tym wątku o falkenach :mrgreen:

a tak 3xC :wink:

 

Reasumując - mam nadzieje że będzie Ci sie dobrze jeździło na tych oponach :cool2: , ale moim powtarzam moim zdaniem to niepotrzebna oszczędność :naughty:

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

dyskusja o tyle do nikąd nie doprowadzi, ze falkenow nie miales, nie masz i miec nie bedziesz. Ale za to wiesz najlepiej, ze sa gorsze, bo tansze.

 

Co do skody - mylisz sie - jest nieomal tak samo droga jak VW (tylko nie porownuj oktawiana z passatem...)

 

Co do opon zakladanych w fabryce - jakos dziwnym trafem BMW juz nie jezdzi na michelinach tylko na bridgestone. Oszczedzaja czy jednak michal nie jest the best? A co z ARALem? Kiedys wszedzie byl aral a teraz w instrukcji jednego takiego dyzla z serii pięć jawnie zalecają castrola. A cewki - byly bosha - przeciez to najwiekszy i najdrozszy koncern od elektroniki. Ale jakos cewki sie sypały i sa zastapione przez Beru. A windowsy? Wciskają je z kazdym komputerem, nawet nowsze bmw beda wyposazone w samochodowa wersje CE. Czyzby windows byl najlepszym systemem operacyjnym, dlatego, ze jest najdrozszy? Swoją drogą, czy myslisz, ze firma HP dopłaca do kazdego komputera 429 netto, zeby sie lamer cieszyl windowsami? Myslisz, ze bmw dorzuca 4000 netto do kazdego auta, zeby klient cieszyl sie Bridgestonem? Prawda jest taka, ze i jedni i drudzy w doope caluja odpowiednio HP i BMW zeby wziac od nich towar po kosztach produkcji jesli nie taniej. Chodzi tu o chapsniecie rynku i nic poza tym. BMW oglasza przetarg na opony spelniajace dane kryteria a firmy oponiarskie sie zabijają w obnizaniu cen. Kosztem oczywiscie odbiorcy koncowego ;)

pozdrawiam

t.

Opublikowano

Tomek_M

 

wejdz na www.oponytanio.pl wybierz opone np 245x45x19

 

i zobacz ze dunlopy sa najtansze nie liczac falkenow, w sumie mala roznica jest miedzy dunlopem a falkenem

 

gdyby nie bylo falkenow to dunlopy byly by najtansze, wiec pewnie wtedy mozna by powiedziec ze to najgorsze opony :)

 

najdrozsze sa w tym rozmiarze Michelin oraz Continental

czyli najlepsze, a dunlopy to na rynki wschodzace, dla biedniejszych kierowcow :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

panowie mam kolejne pytanko w sprawie opon.

 

Ilu letnie max. mozna założyc uzywane opony????

 

Bo mam w kupnie w super stanie good year F1 maja po 6,5mm bieznika ale sa troche stare jak na mój gust bo z 98r i gosciu chce 680zł + przesyłka 50zł

 

chodzi o 235/45 17

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

hmm,hmm

że się wtrącę...

Co do michelin, to pieknie jest rozreklamowany i chyba przereklamowany!!!

Jakos tak mi się złożyło że miałem wątpliwą przyjemność pośmigać na michelin'ach w 2 różnych autach,i lipa! Nie jestem zadowolony.W pierwszym przypadku zmieniłem pirelki na micheliny i stare były lepsze.

A teraz(miech temu zmieniłem micheliny na bridgestone potenza)Zajefajnie jeżdżą!!!!Właśnie wróciłem z Chorwacji i w sumie machnąłem 3000km, a na tamtych górskich drogach to z kumplami trochę poszaleliśmy i ani na jednym zakręcie mnie nie zawiodły.Koledze w Mondziaku na tyle fuldy się znacznie zdarły a i nie raz go zarzuciło. A zakręciory były po 90 i 180 stopni przy czym szeroko na jakieś 3.5m :mrgreen: Moje skromne zdanie jest takie - NIGDY WIĘCEJ MICHELIN

Opublikowano
i jeszcze coś od siebie dodam. Polska to taki posrany kraj w którym traktują nas jak tępych konsumentów, a i my sami im na to pozwalamy. Bo Polak jak widzi reklame to jej wierzy i pędzi ślepo do sklepu i kupuje to co widział w telewizorni( a po co reklamować coś co jest dobre????)Więc się zastanówcie. Po to mamy to forum by się podzielic doświadczeniem, i wspólnymi siłami wybrać tę firmę która robi super towar ale jeszcze nie kasuje za logo! Typson następnym razem przyjżę się Falkonom! :clap:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

moj pierwszy post :)) sorry jak cos bedzie zle ...

nie bede sie wymadrzal ale uwazam, ze oponki falken przynajmniej te co ja mam u siebie czyli model fk451 sa bardzo dobrej jakości. wczesniej jezdzilem na savie (porażka). Aktualnie załozone falkeny sa naprawde godne polecenia. I cena bezkonkurencyjna... za rozmiar 215/45/17 zaplaciłem 306 zl za sztuke

Opublikowano

Witam,

 

jeszcze ja wtrace swoje 3 grosze do dyskusji a dokladniej czy tanie opony robione np. przez Dunlopa sa takie dobre jak drozsze Dunlopa... itd...

 

Moze nie powiem doslowanie ale ojciec kiedys kupowal do E34 oponki, wczesniej zjezdzil chyba 3 komplety Continerntali chyba tych Premium Contact i byly to SWIETNE oponki. Przy kolejnej zmianie opon wlasciciel serwisu i sklepu z oponami usilnie namawial ojca na opony MATADOR, tlumaczac jak wielu ludzi z wielkimi wozami... jakimis Mercami duzymi itd.. jezdzi na nich i sa naprawde zadowoleni, moze nawet telefon dac zeby ojciec sie przekonal. Opony MATADOR miala robic firma Continental, i faktycznie w owym czasie sprawdzilem, matador nalezal ( nie wiem czy dalej nalezy ) do Continentala. Opony mialy jeszcze 1 zalete byly chyba o 100 tansze za sztuke.

 

Niby nie duzo... nie malo.. srednio.

 

Ale mialo byc to samo co Continental wiec czemu nie.

 

No i po jakims czasie w aucie zaczelo szumiec. Serwis.... lozysko wyje. Ktore lozyko ? hmm nie wiemy dokladnie, zmienimy tylne prawe. Serwis zmienil tylne prawe, dalej to samo, tylne lewe... dalej to samo, prawe przednie .. dalej to samo. Przyszla zima i opony zimowe i strasznie GLOSNY mozna rzecz BARDZO GLOSNY szum znikl.

 

Cud techniki opony niby Continentala wyly jak kombajn na najwyzszych obrotach.

 

Lozyska zostaly bo i tak swoj przebieg mialy .. wiec juz nie bylo sensu sie z ASO klucic.

 

 

I tak na koniec: Matador to nie Continental,

Falken to nie Dunlop

Adidas to nie Adilldas

 

Moze wielkie marki maja swoje tansze pod marki ale napewno nie beda takie same jakosciowo bo wkoncu ludzie zamiast Continentala mogli by kupowac wylacznie Matadory .. bo po co przeplacac.

 

Ja wychdoze z zalozenia ze lepsze 2 letnie srednio uzywane Continentale niz najtansze nowki.

 

Oczywiscie placi sie za marke, reklame,

ale stwierdzenie ze tylko za to jest calkowicie bledne i nieprawdzie.

 

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

no a znajdziesz opony matador w rozmairze 245x45x19 ??? czy moze 275x40x19 ? czyli opony niemal extremalne do aut 2 tony typu e65?

 

nie znajdziesz, wiec nie ma co porownywac jakis matadorow czy ### wie jakich opon do falkenow

 

ja mam i polecam, ciuchutkie jak oryginalne 16 w e38

 

falken to nie dunlop zgodze sie, bo falken to falken

a uzywki juz mialem, to niebo a ziemia, glosne i na koncu sie rozlecialy

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
No niestety wysoka cena produktu nie zawsze idzie w parze z jakością. A w pewnych sytuacjach jest to własnie element polityki danej firmy. Przeciętny konsument nie jest w stanie odróżnić 2 podobnych produktów i często w wyborze kieruje się ceną . Droższe tzn. lepsze i podejrzewam że 80% konsumentów tym się właśnie kieruje. I po to właśnie jest to forum żeby uzyskać opinie na temat konkretnych towarów.
Opublikowano
panowie mam kolejne pytanko w sprawie opon.

 

Ilu letnie max. mozna założyc uzywane opony????

Zasadniczo opony nie powinny mieć więcej niż 5 lat. Mówię zasadniczo, bo dużo zależy od tego ile czasu spędziły na aucie a ile w magazynie. Ważne jest też jak były przechowywane. Ja kupuje opony do motocykla, które maja 2-3 lata, lecz guma nie wykazuje śladów utlenienia, twardnienia. Opony te pochodzą z magazynów renomowanych producentów. Na pewno to nie to samo co 2-4 miesieczne gumy, no ale przecież nie walczę o ułamki sekund na torze.

Wracając do twoich opon: gdyby to były opony przechowywane prawidłowo a ja miłbym nóż na gardle i dostałbym je za darmo - w akcie desperacji może i bym je założył. Z własnej nie przymuszonej woli, za 680 zł/komplet, nie kupiłbym 8-letniej gumy :wink: . Pozdrawiam.

Opublikowano
no a znajdziesz opony matador w rozmairze 245x45x19 ??? czy moze 275x40x19 ? czyli opony niemal extremalne do aut 2 tony typu e65?

 

nie znajdziesz, wiec nie ma co porownywac jakis matadorow czy ### wie jakich opon do falkenow

 

ja mam i polecam, ciuchutkie jak oryginalne 16 w e38

 

falken to nie dunlop zgodze sie, bo falken to falken

a uzywki juz mialem, to niebo a ziemia, glosne i na koncu sie rozlecialy

 

 

Oczywiscie troche racji w tym jest,

 

tylko ty mnie chyba troche zle zrozumiales... ja nie mowie ze Falkeny sa zle.

 

Chodzi mi dokladnie o to ze Falken do nie Dunlop, a Matador to nie Continental. A myslenie niektorych w stylu Falken nalezy do Dunlopa wiec jakosc ta sama tylko cena lepsza jest bledne.

Jak by byly jakosciowo takie jak Dunlop to by sie nazywaly Dunlop byly by w super niskiej cenie, duzo ludzi by je kupowalo bo byly by tanie, zyskaly by super opinie uzytkowanikow i zawojowaly by rynek oponiarski ze swoja o niebo nizsza cena od konkurencji.

 

Tak sama ta wypowiedz jest tylko czesciowo prawdziwa : "No niestety wysoka cena produktu nie zawsze idzie w parze z jakością. A w pewnych sytuacjach jest to własnie element polityki danej firmy. Przeciętny konsument nie jest w stanie odróżnić 2 podobnych produktów i często w wyborze kieruje się ceną . Droższe tzn. lepsze i podejrzewam że 80% konsumentów tym się właśnie kieruje. "

 

 

No moze nie zawsze ale to kazdy chyba wie, i wiecej sie nie natnie jak raz sie popazy, i jak znajdzie tansze a lepsze to kupi tansze. Jednak w OLBRZYMIEJ wiekszosci przypadkow trzeba byc realista NIE MA NIC ZA DARMO, a zycie to nie jedna wielka akcja charytatywna i wielkie firmy nic nie daja nam za darmo, a jak nam sie wydaje ze daja to nam sie zle wydaje.

 

Tak samo mozna porownywac np. Skode do VW, i sa tacy co wlasnie mowia ze to to samo tylko cena Skody jest lepsza. Skoda oczywiscie nie jest zla, ale nie jest to VW bo jak juz pisalem NIC NIE MA ZA DARMO i VW nikomu prezentow nie robi.

 

A co do uzywek to wszystko zalezy jakie sie ma, mozna miec 10 letnie Matadory albo 2 letnie Pirelki... twoje byly glosne ? ile mialy lat i jakiej byly marki ?

 

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
właśnie zamówiłem FALKEN FK 452 225/45/17 , zobaczymy jakie bedą , w opinni ludzi jeżdżących na tych oponach są rewelacyjne jak dostanę napiszę . Na marginesie wcześniej miałem opony michelin pilot sport(czy jakoś tam , poszły do śmieci) i moge powiedziec ,że najgorsze opony na jakich jezdziłem w życiu
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
właśnie zamówiłem FALKEN FK 452 225/45/17 , zobaczymy jakie bedą , w opinni ludzi jeżdżących na tych oponach są rewelacyjne jak dostanę napiszę . Na marginesie wcześniej miałem opony michelin pilot sport(czy jakoś tam , poszły do śmieci) i moge powiedziec ,że najgorsze opony na jakich jezdziłem w życiu

 

witam,

pojeżdziłeś już na tych oponkach ?? zbieram sie do kupna i staram się dowiedzieć o nich jak najwięcej...

 

pozdrawiam

tomek

Opublikowano

Ja kkupiłem zimówki z 98r. magazynowane i są w super stanie. Co prawda to zimówki więc są paddane niższym obciążeniom niż lwtnie (mniejsze prędkości, spokojniejsze hamowanie itd.). Jeżdzi się na nich naprawde przyjemnie (Michelin XM+S Alipin) ale tak jak mówie to są zimówki, ale na letnie (jak bym miał pewność że były przechowywyane w suchym i w miare ciepłym magazynie) też by sie skusił. Podkreślam że nie jeżdże jakoś strasznie szybko, nie pale gumy, nie difftuje, po prostu użytkuje. W moim przypadku bym kupił magazynówki ale nowe (czytaj nie używane), nawet na jeden sezon.

Za zimówki dałem z felgami stalowymi 750zł

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Od tygodania mam na aucie powiem tak REWELACJA ( przejechałem około 2000 km ) cisza jak makiem zasiał , na suchym klej do drogi , na mokrym nie sprawdzałem . Jak do tej pory , porównujac z innymi oponami NAJLEPSZE NA JAKICH JEŻDZIŁEM , polecam z czystym sumieniem .
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Falken FK 452 bardzo mi się podoba bo: cena jest OK, opinie są OK. Jednak ciągle się zastanawiam bo mam 530 Touringa, szukam cichych oponek. Już mineło troche czasu od zakupu napisz jak Ci się sprawują dzisiaj :)

 

Co się dzieje na mokrej nawierzchni?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.